Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vidaxl.fi kaupasta?

Vierailija
06.05.2016 |

Onko muilla kokemuksia vidaxl.fi-verkkokaupasta?
Ostin hintavahkon tuotteen (yli 100e), joka hajosi viikon käytön jälkeen.
Nyt en saa yhteyttä asiakaspalveluun mitenkään. Puhelinpalvelussa on ollut viimeisen viikon pelkkä nauhoite ja sähköposteihin ei vastata. Menetinkö rahani?

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin puutarhakeinun suojan 69,99 euroa. Siinä on edessä kaksi vetoketjua, joten etuosan saa nostettua ylös. Toisen vetoketjun lukko (vedin) puuttui, joten sitä ei saanut kiinni. Pyysin hyvitystä, sain 8 euroa. Sain myös luvan palauttaa tuote, valitsin hyvityksen. Löysin vanhoja lukkoja ja monia kokeiltuani löysin sopivan ja sain sen monen tunnin hikisen yrityksen jälkeen pujotettua vetoketjuun. Nyt se toimii, mutta huomasin, että aiheettomasti ei täälläkään ko. yritystä ole arvosteltu.  

Vierailija
42/134 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos tästä ketjusta. Olin aikeissa tilata parvekkeen maton kyseisestä firmasta, mutta taidankin jättää väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ketjusta. Juuri olin sänkyä tilaamassa, jätän väliin.

Vierailija
44/134 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tilaamassa, mutta onneksi googlasin tämän sivun. Nyt jätän tilaamatta.

Vierailija
45/134 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin siirrettävän ilmastointilaitteen, tuli Suomeen viikossa postnord yritti 5 kertaa toimittaa aina olin paikalla, enemmän olisin huolissani postinortista ala-arvoista toimintaa. 2 viikkoa oli siis pyörimässä heidän varastossaan. Laite toimii ja viilentää huoneen ehanasti, peittoakin voi käyttää kun en ilman osaa nukkua, klarnalla tilasin joten rahat saan takaisin jos menee kaput.

Vierailija
46/134 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tv-taso on edelleen toimituksessa. Tilattiin se lokakuussa ja maksettiinkin. Rahoja ei olla saatu takaisin.

Vierailija
47/134 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattu tavara ei tule. Mutta selityksiä senkin eestä. Milloin kuljetus auto rikki tai kuljettaja sairastunut. Ei tule Post Nordin kuskilta kuskilta mitään ilmoitusta ettei tuu. Ajoin asian takia yli 409 km ja luu kouraan. Vaan selityksiä.

Vierailija
48/134 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin koiranrattaat.Maksoin tilatessa.Rattaat tuli,mutta tuli toisetkin ja lasku.Olen nyt yrittänyt selvittää miten palautan ylimääräiset,mutta kas kummaa ,en ole ole onnistunut selvitystössä.Aina tulee käännösjostain,joka ei auta tässä asiassa.Todella huonoa asiakas työskentelyä kyseisen firman taholta.

Olen jakanut kaikille ystävilleni tätä tietoa, älkää hyvät ihmiset tilatko .

Vierailija
49/134 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimitri taitaakin olla kyseisen firman töissä/omistaja. Ei uskottava!

Vierailija
50/134 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten he osaisivat suomeksi kirjoittaa kun monilla arvon mammoillakin on äidinkielessään vaikeuksia 😂 Tosin ketjussa on pari outoa konekäännöstäin, ties mikä niiden motiivina.

Arvoitukseksi jäi, johtuvatko ongelmat kuljetusliikkeestä vai myyjästä.

Verkkokaupan riskit välttää suurelta osin maksamalla luottokortilla. Tällöin maksun saa takaisin, jos myyjä tai kuljetusliike tyrii.

Kaikillahan nyt Visa on, jopa käteiskortin omistajilla juuri siksi, että sillä onnistuu turvallinen maksaminen. Lukekaa maksukorttinne ehdot.

Vierailija
51/134 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni tilasi sieltä sängynrunkoja ja sai ne ongelmitta kotiin. Vaikuttaa siltä että ovat vielä ehjiäkin. Tilasin siis itsekin ja voihan mokoma! Seuraamalla paketin kulkua selvis että paketti luuraa varastolla eikä liiku mihinkään. Soittamalla selvisi ettei vidaXL ollut luovuttanut tietojani eteenpäin, ei nimeä, numeroa tai osoitetta. Vain sen kaupungin jossa olin. Koska en voi itse luovuttaa tietojani, niin pyysin lähettäjää sen tekemään. Robotti vastaukset jankuttivat siitä, että he eivät voi tehdä asialle mitään ja että homma on minun vastuulla. Itku kurkussa yritin selvittää että mitä ihmettä. PostNord tai DPD eivät ole suosikkejani, mutta ainakin he kuuntelivat ja parin kysymyksen jälkeen sovittiin tuontipäivä. Se on vielä edessä, mutta jäi tosi hapan maku suuhun. En tiedä onko tuotteeni tulossa ehjänä perille ja toivon todella että se ei ole siinä kunnossa että joutuisi palauttamaan.

Tldr: Älä osta heiltä mitään

Vierailija
52/134 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tilaamaan, jos laatu yhtään kiinnostaa. Tilasin ruokapöydän noin vuosi sitten ja pöytä notkahti keskeltä. Pöytä on noin kuusi senttiä matalampi keskeltä kuin reunoilta. Olen taistellut sähköpostitse puoli vuotta. Ensin pyysin esim koko pöydän mittaista rautaa, jottai saisin sillä tuettua pöytää. Minulle lähetettiin toistuvasti ko. pöydän osalista ja pyydettiin valitsemaan siitä mitkä osat ovat vialliset. Ongelmahan on se, että mikään osa ei ole mennyt rikki, vaan pöytää ei varsinaisesti mikään osa tue alta ja puu antautuu ja notkahtaa. Kieltäydyin valitsemasta osaa ja sanoin, että heidän tulee tietää millä osilla pöytä korjaantuu. Ei käy, sama osalistaus. Sitten valitsin listalta pöytälevyn, jalat ja jotain niitä huonoja pieniä tukipalikoita mitä sinne alle tulee. Niitä he eivät halunneet toimittaa, koska siinähän on kyseessä lähes koko pöytä. Ymmärrän. Sanoin, että he voivat myös toimittaa valitsemansa osat, joilla ongelma 100 prosenttisesti korjaantuu. Ei edelleenkään mitään. Olen pyytäny kaupan purkua, että voisivat hakea pöydän pois tai uutta pöytää, joka ei notkahda. Saan vastauksen kyllä aina melko nopeasti, mutta eivät tee asialle mitään. Usein sanotaan, että ottavat yhteyttä esimieheen ja sittenkään mitään ei tapahdu. Älkää ostako mitään, jollei sitten ole kyse jostain minkä laatu on teille täysin samantekevää. Miks koskaan ees tilasinkaan niiltä, ottaa päähän.

Vierailija
53/134 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Apteekkarin kaappin. Laatu todella huonoa ja osa osista oli rikkoutunut. Kun tuote oli kasattu, ei laatikot mene kiinni, ne retkottavat ovessa kiinni. Tuote pitäisi palauttaa purettuna, mutta ei kestä purkamista kun hajoaa käsiin. Vinkki; älä tilaa tuolta, sillä laatu ei ole hyvää. En ymmärrä, mitä järkeä on toimittaa Suomeen ala-arvoista tavaraa, joka taas palautetaan myyjälle. Joten älä tilaa!

Vierailija
54/134 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja nopeasti tuli perille. Laitoin myös sähköpostilla yhden tilaustani koskevan kysymyksen johon vastattiin päivän kuluttua.

Vierailija
55/134 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen sattuma. Tilasin kenkätelineen nettisivujen mukaan suomalaiselta perheyritykseltä Sisustajankoti.fi. Yllätys yllätys, tuotteen lähettälä olikin Vidaxl.com.

Tuote on ala-arvoinen. Likainen, mustia tahroja ja lisäksi puuttuu 12 kpl osia, tarkemmin sanottuna hyllyjä.

Reklamaatiota tehdessä huomasin, että tällä mukamas jyväskyläläisellä perheyrityksellä ei ole puhelinnumeroa eikä käyntiosoitetta. Onneksi otin Klarnan laskulla ja laskun pystyi jäädyttämään. Ko. Yritys ei ole vastannut mitään.

Vierailija
56/134 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa... Siis sisustaja koti ja tavarakeidas ottaa tilauksia, Vida xl toimittaa?

Vidaxl tilasin korkeakiiltoiset kaapit. Oli ehtinyt miehet koota. Aivan paskaa laatua. Koloja ovissa. Reklamoin ja palautukseen lähtee. Toivottavasti ei tuu ongelmaa hyvityksen kanssa :(... Ei todellakaan näyttänyt miltä kuvassa. Asiakaspalvelussa toimivat käännöskoneen kautta. Ei hyvä. Ei todellakaan.

Vierailija
57/134 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tori.fi kautta kyseisen firman kun etsin mönkijään lumiauraa mutta ilmeisesti ei todellakaan kannata edes harkita että tilaisi kyseisestä puljusta mitään🤦🏼‍♀️

Vierailija
58/134 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin täältä kissalle kiipeilytelineen... näitten kommenttien jälkeen tuli vaan sellanen fiilis että apua. Mutta eikai sitä voi enään peruakaan. Onneksi maksoin Klarnan kautta (eli en ole vielä maksanut tilausta).

Vierailija
59/134 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys teline ei yhtään sellainen kun piti, saan kuitenkin palauttaaa sen ja palautuksessa suht selvät ohjeet, mutta joo tosiaan älkää ostako mtn sieltä kuvat ihan photoshoppattuja

Vierailija
60/134 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattu kuormalavaa varten metallinen tukiteline. Paketti tuli mutta pahvit ja ruuvipussit oli rikottu, kuski juoksi paikalta,ettei ehtinyt valittaa. Luulin tilaavani kotimaiselta toimijalta mutta olikin tuo vidalxlfi. Älkää tilatako!