Auttakaa minua pääsemään työpaikkaihastuksestani eroon!
Olen ollut jo puolisen vuotta ihastunut työkaveriini. Hänkin on ehkä minuun. Olemme molemmat varattuja, joten tämä ihastuminen on todella rasittavaa. Olen yrittänyt päästä tunteistani eroon kaikilla tavoilla, mutta mikään ei tunnu auttavan, varsinkaan jos/kun näen häntä päivittäin. Miten te olette päässeet omasta ihastuksestanne eroon? Onko paras ja ainut keino yrittää vaan vältellä häntä? Olen jo yrittänyt sitäkin taktiikkaa, mutta se on todella hankalaa, kun työskentelemme toistemme lähellä..
Kommentit (4)
Itsellä sama tilanne. Samalla todella ihana tunne, mutta toisaalta repivän raastavaa.
Hän avautui minulle tunteistaan illanvietossa, jolloin itse yritin pysyä neutraalina ja ottaa asian huumorin kannalta. Kuitenkaan, tuon tapahtuneen jälkeen en ole saanut ajatuksiani irti hänestä ja alan olla totaalisen ihastunut tuohon valloittavaan persoonaan.
On järjetön tunne, kun toisaalta haluaa nähdä toisen hymyn ja flirtin, mutta toisaalta paeta tunteitaan. Olen itse hyvässä parisuhteessa, mutta tuo välillämme oleva kemia on jotain ennenkokematonta.
Joten valitettavasti ei ole antaa mitään neuvoja tilanteesesi :( Itse aion pyytää toista jotenkin dumppaamaan minut, koska en voi vältellä hänen päivittäistä kohtaamistaan...
Mä olen aivan käsittämättömän ihastunut pomooni, se on kamalaa. Muista ihastuksista pääsee helpommin eroon vain välttelemällä, vaikeampi homma kun jatkuvasti pitää olla ihastuksen kohteen kanssa tuntitolkulla tekemisissä ja usein vielä kahden kesken. Pomoni on myös aika huomaavainen ja vienosti myös flirttaileva, joka ei tietenkään tee tilanteestani helpompaa.
No, se mikä tosiaan lohduttaa, on tieto siitä että kyllä se ihastus ajan kanssa menee aina ohi. Kunhan sitä ei itse lähde ruokkimaan millään fantasioilla tai väkisin yritä pakottaa tunteita pois.
Ihastuminen toivottomasti tai ei-siitä-mitään-tule-kuitenkaan-meiningillä
on kyllä yksi kamalimmista asioista / tilanteista maan päällä, ihmiselämässä,
mitä tiedän ! Osanottoni! Kuitenkin, muista, että aika auttaa. Kun ajattelen niitä
kaikkia miespuolisia tyyppejä, joihin olen joskus aikoinaan ollut jopa TOIVOTTOMAN ihastunut, niin enää
en tunne heitä kohtaan juuri yhtään mitään, vaikka aikoinaan olin hyvinkin kiinnostunut.
Niin se vain on että OHI tuokin menee, ajan kanssa.
Sinua voisi kuitenkin auttaa, jos suuntaat aina ajatuksesi muualle, keksi vaikka toinen ihastumisen
kohde, johon "siirrät ne tunteet. Koska niinhän se usein on, että rakkaus pysyy, kohde vain vaihtuu.
Vaikkei nyt tosirakkaudesta olisikaan tässä kyse... Niin idea kuitenkin. :)
Ei muuta kuin tsemppiä ! :) Kesä on edessäsi. Käytä se vaikka johonkin uuteen summerloveen ; DD