Kokemuksia vidaxl.fi kaupasta?
Onko muilla kokemuksia vidaxl.fi-verkkokaupasta?
Ostin hintavahkon tuotteen (yli 100e), joka hajosi viikon käytön jälkeen.
Nyt en saa yhteyttä asiakaspalveluun mitenkään. Puhelinpalvelussa on ollut viimeisen viikon pelkkä nauhoite ja sähköposteihin ei vastata. Menetinkö rahani?
Kommentit (134)
Tilasin sitä kautta ffp2-maskeja, tulivat puolessa viikossa Ruotsista matkahuoltoon noudettavaksi
Älkää tilatko täältä kaupasta mitään. Palautus ei meinaa onnistua millään. Vieläkään en tiedä onnistuuko palautus vai joudunko kärsimään monia kymmeniä euroja nahoissani.
Muita kokemuksia? Googlella löysin tän kaupan ja en ole muualta löytänyt oikean kokoista suojaa meidän bestwayn uima-altaaseen. Ei oo kuitenkaan tuote jonka ulkonäöllä ois väliä tai jossa olisi jotain toiminnallisia ominaisuuksia tai elektroniikkaa tms. Eli uskaltaisiko tilata?
Älkää vain tilatko kyseiseltä yritykseltä mitään. Palauttaminen ei onnistu. Olen jo usean viikon yrittänyt saada palautusta hoidettua, mutta sähköposteihin ei vastata.
löysin juuri sopivan kokoisen kenkätelineen heidän sivuiltaan..ja nyt mietin uskallanko tilata näiden kommenttien perusteilla..
Hei hyvä VidaXL!
Kaikki on kunnossa!
Kiitos kovasti loistavasta yhteistyöstä sekä asiallisesta avusta ja tiedosta!
Sain kaikki tavarat - vaativa moniosainen (3) painava tilaus-sarjan ihan aikataulun mukaisesti.
Ei ole mikä kysymyksiä vaan tyytyväisyys.
Kiitos Teille ja oikein hyvää kesän jatkoa!
Ystävällisesti
Dimitri
SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI KAIKKILLE!
Varmaan oot VidaXL töissä kun et suomenkieltäkään osaa kunnol kirjottaa..
Ei tosiaan kannata! Palautuspolitiikka ihan ala-arvoista. Puhelinta ei ole ja Suomea ei ymmärretä. Pitkä riita tuli minullekin palautuksesta. Olisinpa lukenut tätä palstaa ajoissa.
Hyvä että luin täältä..eräs lipasto jota katoin 2kk sitten on koko ajan noussut hinta.varmaan kun olen sitä katsonut.hinta oli aluksi 149.00 lokakuussa ja nyt joulukuussa 209.11..hinta noussut 60e vajaassa parissa kuukaudessa pikkuhiljaa.aina kun katon hinta noussut.huijarifirma..pitäköön lipastonsa.ja jos asiasta kommentoin facessa heidän tuotteen alle niin se kommentti häviää heti..hinnan kallistumisesta laittanut oo
Ostin tuotteen, siitä puuttui osia pakkauksessa.
Olen nyt yrittänyt saada yhteyttä asiakaspalveluun, muttei onnistu kertakaikkiaan. Joku robotti lähettää aivan käsittämättömiä vastauksia maileihini, ihan puutaheinää.
Vidaxl epäilytti, joten tilasin heidän tuotteensa cdon.fi kautta. Nopea toimitus, mutta huonekalu tuli rikkinäisenä perille. Tein tästä reklamaation ja vaihtoehdoiksi tarjottiin joko palautusta (ei vaihtoa, tuote loppunut varastolta) tai 30e hyvitystä. Valitsin hyvityksen ja sain itse korjattua rikkinäisen osan, oikealla sijoittelulla sitä ei edes huomaa.
Ainakaan toisen alustan kautta ei mitään valittamista, asia hoitui muutamassa päivässä ja hyvitykseen meni n. viikko.
Älkää hyvät ihmiset tilatko mistään VidalXl kaupasta mitään, kaikki kommentit negatiivisia on sitten missä tahansa palstalla. Syyttäkää itseänne.
Kodin ykkösessä on samoja tavaroita myynnissä, kalliimmalla vain.
Mitä muuta yhteistä on Kodin 1 ja vidalXL ?
Kodin ykkösellä on varasto Ruotsissa.
Yhtä huonoja kokemuksia täälläkin. Olin palauttamassa avaamatonta pakettia 65e arvosta. Sen sijaan minulle tarjottiin 15e hyvitystä. Sain monen vänkäyksen jälkeen heidät ymmärtämään, että haluan palauttaa tuotteen. Ainakin 10 viestiä piti vaihtaa paketin koosta, joka siis oli alkuperäisessä paketissaan. Kolme kertaa sovittiin hakuaika, jolloin he pyysivät jonkun olevan kotona kaksi PÄIVÄÄ hakupäivän MOLEMMIN PUOLIN koko ajan, jotta paketti voitaisiin hakea. Kolme kertaa siis menivät eikä kukaan hakenut pakettia (vaikka olin kotona tai vähintään paketti oli kuistilla). Neljännellä kerralla ärähdin ja sain heidät vihdoin vaihtamaan kuljetusfirman Ups:ään. Noh, siitä alkoikin helvetillinen taistelu väärästä rahtikirjasta. He lähettelivät minulle html-tiedostomuotoja omista järjestelmänäkymästään, josta ei rahtikirjaa saanut mitenkään irti. Jouduin rautalangasta vääntämään mikä on pdf. Tämä päättyi niin, että he lähettivät väärällä nimellä ja osoitetiedoilla rahtikirjaa, johon vain liimasin päälle oikeat tietoni, en enää jaksanut. Ups haki paketin vihdoin. Sitten alkoi palautusrahoista vääntäminen. Rahat tulivat vasta kun uhkasin kuluttajansuoja-asiamiehellä. Onneksi olin käyttänyt myös PayPalia, jonka kautta rahat olisi saanut mikäli niitä ei olisi kuulunut.
Summa summarum, älkää MISSÄÄN NIMESSÄ ostako tästä firmasta mitään.
Tilasin sängyn joka meni rikki parissa viikossa. He tarjosivat uusia osia tai 15€ hyvitystä. Sanoin, että haluan palauttaa sängyn. He lähettivät rahtifirman hakemaan sänkyä ja sanoivat, että minun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin antaa sänky ko. yrityksen kuljetukseen. Ja hyvitys tulee tililleni 3 päivää sängyn palautuksesta. Pyysin kuittia kuljetusliikkeeltä, vaikka niin ei oltu pyydetty tekemään. He eivät sellaista minulle antaneet. Kuljetusliike tuli vääränä päivänä.
Nyt sängyn noudosta on 2 viikkoa, mutta rahoja ei ole palautettu. Kysyin niiden perään, ja yllätys, he pyysivät kuljetusliikkeen kuittia palautuksesta.
Sähköpostia on lähetelty nyt tuotteen palautuksen tiimoilta 12 kpl:tta, joten voisin sanoa, että kovin on hakalaa asiointi tämän liikkeen kanssa. En suosittele, enkä enää ikinä tilaa sieltä mitään.
Maksoin tuotteen Paypalilla, joten varmasti tulen saamaan rahani takaisin, mutta rasittavaahan tämä on ollut.
Olen tilannut tuotteita 3 kertaa kuluvan vuoden aikana ilman mitään ongelmia. Ainoa kommentti/palaute on ollut huonosta pakkausmateriaalista, joka ei onneksi vaikuttanut tuotteen/paketin sisältöön!
Jännittävä firma kun asiakaspalvelu ei osaa päättää aaiointikieltään. Ensin vastattiin sähköpostiin ruotsiksi ja seuraava viesti koskien reklamaatiotani tulikin norjaksi. Seuraavaksi varmaan sitten tanska.....
Kiitos kommenteista. Olin juuri tilaamassa, mutta onneksi on muitakin yrityksiä. Epäilyttää tämä avoimuuden puute. Esim. puhelinnumeroa en löytänyt mistään. Ei voi firmalla mennä kovin hyvin, jos ei ole varaa edes puhelimeen😂😂967