Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hommasin toisen puhelimen/numeron nettideiteille. Tarviiko mun selitellä miksi en anna "oikeaa" numeroa?

Vierailija
05.05.2016 |

Eli pari vuotta sitten kun viimeksi nettideittasin niin onnistuin bongaamaan stalkkerin ja tämä pommitti minua viesteillään liiankin kanssa. Tämän takia hommasin itselleni toisen liittymän/numeron. Pitäskö mun kertoa/selittää nyt heti alussa miksi mulla on 2 puhelinta käytössä? Olen viestitellyt yhden miehen kanssa ja huomenna tavataan ekaa kertaa ja tätä pohdin nyt.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti toisellakin osapuolella on tuollainen viritrlmä, niin ei tarvitse mitään selitellä.

Vierailija
2/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks erillistä Facebookia, kaks sähköpostiosoitetta ja kaks puhelinnumeroa, jotta voin käyttää näistä sitä toista vaihtoehtoa nettideitin kanssa. Älä selittele mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se mies tietäisi, että sulla on kaksi puhelinta?

Vierailija
4/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi selitellä. Jos harrastat tosi salaisia treffejä esim. avioliiton vuoksi niin prepaid-numeron voi myös rekisteröidä feikkinimellä, sitä ei tarkisteta mitenkään,

Vierailija
5/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole kokemukseesi perustuvaa viisautta. Oikein toimit.

Vierailija
6/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vähän vanhanaikainen, kun mielestäni treffeillä puhelimet pidetään poissa näkyvistä.

Vierailija
7/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse selitellä yhtään mitään. Eihän sun tarvitse edes kertoa että sulla on toinenkin numero.

Vierailija
8/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on normaali juttu, miksi sitä pitäisi selitellä ja miksi se edes tulisi puheeksi ennen kuin suhde on kunnon suhde?

Vierailija
9/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä ihmeestä se deitti saisi tietää, vaikka sulla olisi viisi puhelinta?

Vierailija
10/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun kaikki tutut/kaverit laittaa viestiä "oikeaan" puhelimeen ja jos se soi kesken treffien niin jään kiinni ja haluan olla avoin asiasta heti alussa ettei mies kuvittele että mulla on monta kierrossa tai jotain muuta. Nyt en ole viestitellyt kun vain tuon huomenna tapaamani miehen kanssa.

Ap

Vierailija
11/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse selittää mitään. Fiksun deittailijan hyvä käytäntö hankkia tuollainen anonyymi liittymä. Tunnetaan joissain piireissä myös nimellä "lumppuluuri". :)

Vierailija
12/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toinen pillukin huoraamista varten!

Vierailija
13/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin äänettömälle...ihan kohteliasta muutenkin treffeillä.

Vierailija
14/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noku mä sanon niin?  ... mikä tässä on niinkus niin vaikeeta?

Vierailija
15/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit fiksusti. Ei tarvitse selitellä. Jos joku  sitä vaatii, hän ei ole arvoisesi, vaan keskittyy vääriin asioihin. Eri asia on jos tapaamisista syntyy kunnon suhde.

Vierailija
16/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse selittää mitään. Fiksun deittailijan hyvä käytäntö hankkia tuollainen anonyymi liittymä. Tunnetaan joissain piireissä myös nimellä "lumppuluuri". :)

Tämä toinen numero on ihan oikea liittymä, numeropalvelusta löytyy mun nimi ja osoite. Ajattelin vaan että jos tulee taas toinen stalkkeri vastaan niin tuo liittymä on helppo lakkauttaa jos mun tutuilla ei ole numero

Ap

Vierailija
17/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ammattimaista toimintaa. XD T: Hutsuluuri

Vierailija
18/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noku mä sanon niin?  ... mikä tässä on niinkus niin vaikeeta?

Mutta minkä ihmeen takia? Ja sitä paitsi, ei kai se mies soittele/lähettele viestejä silloin kun on sun kanssa treffeillä? Niin mistä se mystisesti tietäis että sen puhelut ja viestit ohjautuu eri puhelimeen? Jos siis välttämättä haluat pitää oman "normaali" puhelimen esillä treffeillä ollessasi? Oletko ap hieman yksinkertainen?

Vierailija
19/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kaikki tutut/kaverit laittaa viestiä "oikeaan" puhelimeen ja jos se soi kesken treffien niin jään kiinni ja haluan olla avoin asiasta heti alussa ettei mies kuvittele että mulla on monta kierrossa tai jotain muuta. Nyt en ole viestitellyt kun vain tuon huomenna tapaamani miehen kanssa.

Ap

Taidat olla vähän yksinkertainen. Toinen luuri äänettömäksi treffien ajaksi.

Vierailija
20/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, laita nyt treffien ajaksi puhelimet äänettömälle. Miksi niiden kavereiden pitäisi päästä tekstaamaan kesken treffien? Ja mitä sitten vaikka se puhelin laukussa piippaisikin, eihän mies voi tietää, että sulla on sen piippaavan luurin lisäksi toinenkin puhelin. Äläkä vaan sano, että "mitä jos se toinenkin puhelin piippaa"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä