Hommasin toisen puhelimen/numeron nettideiteille. Tarviiko mun selitellä miksi en anna "oikeaa" numeroa?
Eli pari vuotta sitten kun viimeksi nettideittasin niin onnistuin bongaamaan stalkkerin ja tämä pommitti minua viesteillään liiankin kanssa. Tämän takia hommasin itselleni toisen liittymän/numeron. Pitäskö mun kertoa/selittää nyt heti alussa miksi mulla on 2 puhelinta käytössä? Olen viestitellyt yhden miehen kanssa ja huomenna tavataan ekaa kertaa ja tätä pohdin nyt.
Kommentit (35)
Siis itseä epäilyttäisi jos tapailemallani miehellä olisi 2 puhelinta, siksi kyselen tyhmiä täällä. :)
Ap
Oho onpa täällä moni kommentoinut että toi on tavallinen käytäntö, onko monella eri numero deittailua varten? En siis tarkoita millään tavalla paheksua tms vaan enemmänkin et olisko itsekin pitänyt tajuta viime kesänä kun nettideittailin.. ajattelin silloin vaan et saahan numeron aina estettyä jos niikseen tulee
Minä olen tehnyt ties mitä kaikkia viritelmiä, on ollut prepaidia, on ollut TODELLA omituisia facenimiä ja kaikkea :D Moni on ihmetellyt, mutta siinähän ihmettelevät. Olen täysin normaali ihminen, täysin rehellisesti vapaa aina kun deittailen. Enkä ole edes perseen näköinen vaan saan vähän väliä punastella irl, kun bongaan jonkun katsovan. Viimeksi tänään kaupan kassamies katsoi punastuttavan pitkään ja monta kertaa, ensin kun tallustelin kaupassa ja sitten jonossa *blush*
Mutta niin. Olen kertoillut syitäkin näille viritelmilleni ihan omasta halusta. Aika moni lopulta luottaa ja uskoo. Hyvä niin.
On teillä sarjadeittailijoilla ongelmat...
Eli voin olla hiljaa asiasta ja antaa jossain vaiheessa sen "oikean" numeron ilman että tulee mitään riitaa tai draamaa aikaseksi?
Ap
Voi luoja että on avutonta, tee näin että se puhelin jolla oot yhteydessä deittiin niin laita se treffien ajaks äänettömälle tai pois päältä ja piilotat lauķkus pohjalle tai taskuun. Sitten voit varsinaista puhelintas käyttää ihan normaalisti, koska käsittääkseni puhelimista ei päälle päin näe mikä liittymä niissä on. Eli ei sun deitti tiedä että sun varsinaisessa puhelimessa on eri numero kun se mikä hänellä on. Jos asia paljastuu, ole rehellinen ja selitä miksi näin.
Niin ja kun haluat antaa oikean numeron niin sano vaan että numero vaihtuu ilman sen suurempia selittelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se mies tietäisi, että sulla on kaksi puhelinta?
No kun kaikki tutut/kaverit laittaa viestiä "oikeaan" puhelimeen ja jos se soi kesken treffien niin jään kiinni ja haluan olla avoin asiasta heti alussa ettei mies kuvittele että mulla on monta kierrossa tai jotain muuta. Nyt en ole viestitellyt kun vain tuon huomenna tapaamani miehen kanssa.
Ap
Taidat olla vähän yksinkertainen. Toinen luuri äänettömäksi treffien ajaksi.
Huomaavainen ihminen laittaa ylipäätään puhelimen äänettömällä treffien ajaksi,vaikka ei edes olisi khaden liittymän kikkailuja.Itse laitan kännykän äänettömälle myös ystäviä tavatessa,hankalahan se on keskittyä toisen kanssa jutteluun jos vähän väliä pitää keskeyttää vastatakseen puhelimeen tai viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita tapoja on deittailla,kuin "sarjadeittailu"? Vai pitäisikö ensimmäisen ehdokkaan kanssa mennä vihille?Jos siis ei tapaile yhtä aikaa useaa henkilöä,mutta pitää kokemuksesta viisastuneena "valepuhelinnumeroa" siltä varalta,että tyyppi,jota on deittaillut,ei otakaan oikein hyvin jätetyksi tulemista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita tapoja on deittailla,kuin "sarjadeittailu"? Vai pitäisikö ensimmäisen ehdokkaan kanssa mennä vihille?Jos siis ei tapaile yhtä aikaa useaa henkilöä,mutta pitää kokemuksesta viisastuneena "valepuhelinnumeroa" siltä varalta,että tyyppi,jota on deittaillut,ei otakaan oikein hyvin jätetyksi tulemista?
Tätä minäkin mietin...
Ja siksi tosiaan kysyin että tarvitseeko toisen edes tietää enkä nyt niin tyhmä ole että kahta puhelinta näkyvillä pitäisin. :)
Ap
Mitä hyötyä siitä toisesta numerosta on jos heti vuodat että se on lumppuluuri? Äly hoi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä toisesta numerosta on jos heti vuodat että se on lumppuluuri? Äly hoi.
Sanoisin että kun suhde etenee, saa varsinaisen numeron.
Ei kannata selitellä, pistä myös norminumerosi salaiseksi niin eipä nuo ihan äkkiä saa sitä selville että oikea numerosi on eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se mies tietäisi, että sulla on kaksi puhelinta?
No kun kaikki tutut/kaverit laittaa viestiä "oikeaan" puhelimeen ja jos se soi kesken treffien niin jään kiinni ja haluan olla avoin asiasta heti alussa ettei mies kuvittele että mulla on monta kierrossa tai jotain muuta. Nyt en ole viestitellyt kun vain tuon huomenna tapaamani miehen kanssa.
Ap
Käytkö vähän hitaalla? Miten se mies vois ylipäätään tietää mihin numeroon sun kaverit soittelee? Tähän, tohon vai seksipuhelimeen?
Deittaavana naisena kiinnostukseni loppuu, jos miehen antamalla puhelinnumerolla ei löydy tietoja. Myös itselläni on numero, jonka tiedot saa vapaasti selville. Ja kyllä myös minulla on ollut stalkkereita mutta haluan viestittää kumppaniehdokkaille että minuun voi luottaa. Olen juuri se joka väitän olevani.