Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hommasin toisen puhelimen/numeron nettideiteille. Tarviiko mun selitellä miksi en anna "oikeaa" numeroa?

Vierailija
05.05.2016 |

Eli pari vuotta sitten kun viimeksi nettideittasin niin onnistuin bongaamaan stalkkerin ja tämä pommitti minua viesteillään liiankin kanssa. Tämän takia hommasin itselleni toisen liittymän/numeron. Pitäskö mun kertoa/selittää nyt heti alussa miksi mulla on 2 puhelinta käytössä? Olen viestitellyt yhden miehen kanssa ja huomenna tavataan ekaa kertaa ja tätä pohdin nyt.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaavana naisena kiinnostukseni loppuu, jos miehen antamalla puhelinnumerolla ei löydy tietoja. Myös itselläni on numero, jonka tiedot saa vapaasti selville. Ja kyllä myös minulla on ollut stalkkereita mutta haluan viestittää kumppaniehdokkaille että minuun voi luottaa. Olen juuri se joka väitän olevani.

Vierailija
22/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itseä epäilyttäisi jos tapailemallani miehellä olisi 2 puhelinta, siksi kyselen tyhmiä täällä. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho onpa täällä moni kommentoinut että toi on tavallinen käytäntö, onko monella eri numero deittailua varten? En siis tarkoita millään tavalla paheksua tms vaan enemmänkin et olisko itsekin pitänyt tajuta viime kesänä kun nettideittailin.. ajattelin silloin vaan et saahan numeron aina estettyä jos niikseen tulee

Vierailija
24/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt ties mitä kaikkia viritelmiä, on ollut prepaidia, on ollut TODELLA omituisia facenimiä ja kaikkea :D Moni on ihmetellyt, mutta siinähän ihmettelevät. Olen täysin normaali ihminen, täysin rehellisesti vapaa aina kun deittailen. Enkä ole edes perseen näköinen vaan saan vähän väliä punastella irl, kun bongaan jonkun katsovan. Viimeksi tänään kaupan kassamies katsoi punastuttavan pitkään ja monta kertaa, ensin kun tallustelin kaupassa ja sitten jonossa *blush*

Mutta niin. Olen kertoillut syitäkin näille viritelmilleni ihan omasta halusta. Aika moni lopulta luottaa ja uskoo. Hyvä niin.

Vierailija
25/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä sarjadeittailijoilla ongelmat...

Vierailija
26/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voin olla hiljaa asiasta ja antaa jossain vaiheessa sen "oikean" numeron ilman että tulee mitään riitaa tai draamaa aikaseksi?

Ap

Vierailija
27/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että on avutonta, tee näin että se puhelin jolla oot yhteydessä deittiin niin laita se treffien ajaks äänettömälle tai pois päältä ja piilotat lauķkus pohjalle tai taskuun. Sitten voit varsinaista puhelintas käyttää ihan normaalisti, koska käsittääkseni puhelimista ei päälle päin näe mikä liittymä niissä on. Eli ei sun deitti tiedä että sun varsinaisessa puhelimessa on eri numero kun se mikä hänellä on. Jos asia paljastuu, ole rehellinen ja selitä miksi näin.

Vierailija
28/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun haluat antaa oikean numeron niin sano vaan että numero vaihtuu ilman sen suurempia selittelyjä.

Vierailija
29/35 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se mies tietäisi, että sulla on kaksi puhelinta?

No kun kaikki tutut/kaverit laittaa viestiä "oikeaan" puhelimeen ja jos se soi kesken treffien niin jään kiinni ja haluan olla avoin asiasta heti alussa ettei mies kuvittele että mulla on monta kierrossa tai jotain muuta. Nyt en ole viestitellyt kun vain tuon huomenna tapaamani miehen kanssa.

Ap

Taidat olla vähän yksinkertainen. Toinen luuri äänettömäksi treffien ajaksi.

Huomaavainen ihminen laittaa ylipäätään puhelimen äänettömällä treffien ajaksi,vaikka ei edes olisi khaden liittymän kikkailuja.Itse laitan kännykän äänettömälle myös ystäviä tavatessa,hankalahan se on keskittyä toisen kanssa jutteluun jos vähän väliä pitää keskeyttää vastatakseen puhelimeen tai viesteihin.

Vierailija
30/35 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita tapoja on deittailla,kuin "sarjadeittailu"? Vai pitäisikö ensimmäisen ehdokkaan kanssa mennä vihille?Jos siis ei tapaile yhtä aikaa useaa henkilöä,mutta pitää kokemuksesta viisastuneena "valepuhelinnumeroa" siltä varalta,että tyyppi,jota on deittaillut,ei otakaan oikein hyvin jätetyksi tulemista?

Vierailija
31/35 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita tapoja on deittailla,kuin "sarjadeittailu"? Vai pitäisikö ensimmäisen ehdokkaan kanssa mennä vihille?Jos siis ei tapaile yhtä aikaa useaa henkilöä,mutta pitää kokemuksesta viisastuneena "valepuhelinnumeroa" siltä varalta,että tyyppi,jota on deittaillut,ei otakaan oikein hyvin jätetyksi tulemista?

Tätä minäkin mietin...

Ja siksi tosiaan kysyin että tarvitseeko toisen edes tietää enkä nyt niin tyhmä ole että kahta puhelinta näkyvillä pitäisin. :)

Ap

Vierailija
32/35 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä toisesta numerosta on jos heti vuodat että se on lumppuluuri? Äly hoi.

Vierailija
33/35 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä toisesta numerosta on jos heti vuodat että se on lumppuluuri? Äly hoi.

Sanoisin että kun suhde etenee, saa varsinaisen numeron.

Vierailija
34/35 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata selitellä, pistä myös norminumerosi salaiseksi niin eipä nuo ihan äkkiä saa sitä selville että oikea numerosi on eri.

Vierailija
35/35 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se mies tietäisi, että sulla on kaksi puhelinta?

No kun kaikki tutut/kaverit laittaa viestiä "oikeaan" puhelimeen ja jos se soi kesken treffien niin jään kiinni ja haluan olla avoin asiasta heti alussa ettei mies kuvittele että mulla on monta kierrossa tai jotain muuta. Nyt en ole viestitellyt kun vain tuon huomenna tapaamani miehen kanssa.

Ap

Käytkö vähän hitaalla? Miten se mies vois ylipäätään tietää mihin numeroon sun kaverit soittelee? Tähän, tohon vai seksipuhelimeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä