Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa niin tämä tuleva kesä !!

Vierailija
05.05.2016 |

Ihan paskaa !!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks?

Vierailija
2/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää saatana valittako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

Vierailija
4/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä, kaljaa, grillausta, kukkaa, paljaita pintoja, seksiä ulkona jne. Ou jee tää on suomen lyhyt kesä mistä pitää ottaa kaikki mahdollinen nautinto. Joku kitinä vain lisää omaa nautintoa.

Vierailija
5/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli vain +17 ja sekin oli jo liian kuuma. Kauhulla odottelen niitä +32C lämpötiloja, kun maatessakin hikoaa kuin pieni sika. HYI! Tää on ihan perseestä jo nyt :D

Vierailija
6/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, että ihmiset oikeasti jotenkin sekoaa totaalisesti aina kun tulee kesä? Ja netti uutista myöten tulvillaan jotain helvetin sääennustuksia kuinka tulee ihanan lämmintä ja kesä sitä kesä tätä, lämpö sitä lämpö tätä päläpälä..vittu !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha masentunu suomijuntti :DD kesä on ihanaa aikaa, koita nyt raukka kestää vähän valoakin vaikka elämä sulla näyttääkin olevan hyvin ankeeta!

Vierailija
8/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on aivan ihanaa aikaa, ihmisistä suorastaan huokuu positiivisuus. Kesällä kaikki herää eloon, niin luonto kuin ihmisetkin. Voi tietysti olla, että olet kovin ankea ihminen ja toisten positiivisuus herättää sinussa inhoa ja kateutta. Ehkä voisit karata jonnekin pohjois-navalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että ihmiset oikeasti jotenkin sekoaa totaalisesti aina kun tulee kesä? Ja netti uutista myöten tulvillaan jotain helvetin sääennustuksia kuinka tulee ihanan lämmintä ja kesä sitä kesä tätä, lämpö sitä lämpö tätä päläpälä..vittu !

Laumasieluja ovat. Vai seksiä ulkona, ja kukahan sinun kanssasi suostuisi. Kyllä se makuuhuone ja oma kumppani on paras. Joka jätkällä ei ole sitä omaa vakituista naisystävä, siihen vaaditaan koulutusta, talouden tulee olla tasapainossa, kaikin puolin kohtelias, kukaan ei kiinnostu moukista, jotka haaveilevat paljaasta pinnasta, ja grillauksesta, junttitouhua.

Vierailija
10/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli vain +17 ja sekin oli jo liian kuuma. Kauhulla odottelen niitä +32C lämpötiloja, kun maatessakin hikoaa kuin pieni sika. HYI! Tää on ihan perseestä jo nyt :D

Paljos sinulla on sisälämpötila, jos jo +17 astetta on liian kuuma? Tuskin sentään mikään +5 tai +10 astetta. Tai jos on, niin mahtaa siellä kosteusvauriot muhia ja homeitiöitä olla sisäilma täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Oletpas outo ap, en tiedä ketään joka inhoaisi kesää! 

Vierailija
12/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että ihmiset oikeasti jotenkin sekoaa totaalisesti aina kun tulee kesä? Ja netti uutista myöten tulvillaan jotain helvetin sääennustuksia kuinka tulee ihanan lämmintä ja kesä sitä kesä tätä, lämpö sitä lämpö tätä päläpälä..vittu !

Laumasieluja ovat. Vai seksiä ulkona, ja kukahan sinun kanssasi suostuisi. Kyllä se makuuhuone ja oma kumppani on paras. Joka jätkällä ei ole sitä omaa vakituista naisystävä, siihen vaaditaan koulutusta, talouden tulee olla tasapainossa, kaikin puolin kohtelias, kukaan ei kiinnostu moukista, jotka haaveilevat paljaasta pinnasta, ja grillauksesta, junttitouhua.

Mitä vikaa on grillauksessa? Hyvät grilliruuat, NAM!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että ihmiset oikeasti jotenkin sekoaa totaalisesti aina kun tulee kesä? Ja netti uutista myöten tulvillaan jotain helvetin sääennustuksia kuinka tulee ihanan lämmintä ja kesä sitä kesä tätä, lämpö sitä lämpö tätä päläpälä..vittu !

Mitättömän aivotoiminnan omaavat ihmiset hehkuttavat mitättömiä asioita. Mulle on aivan sama onko ulkona 19 vaiko 23 toukokuussa, mut lehdet antaa sellaisen kuvan että tällaisen asian takia pitäisi taas torilla tavata. Vetäkää itteenne vaan perseesee.

Vierailija
14/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivalivalivali. Miten jotkut jaksaakin valittaa kaikesta huhhuijaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa sellaset superhelteet niinku heinäkuussa 2014 :DD

Vierailija
16/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulle yllätyksenä ap, että toukokuussa alkaa taas valoa tulemaan ja aurinko paistamaan? Suomessa on 4 vuodenaikaa, tosin talvi tulee poistumaan ilmastonmuutoksen seurauksena Suomesta tulevaisuudessa (onneksi), mutta kevät-kesä-syksy linjalla jatketaan myös tulevaisuudessakin! Voi olla, että jossainpäin maailmaa on kyllä kylmää ympäri vuoden.. tuolla pohjoisessa.. jospa harkitsisit lähtöä sinne? En usko, että kukaan täällä jää sen koommin kaipailemaan, ja itselläsikin parempi olo sitten siellä kylmyydessä.. heihei!

Vierailija
17/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulispa sellaset superhelteet niinku heinäkuussa 2014 :DD

Sit tulee myös superraiskaajia etelästä. Kaksikyrpäisiä mustia miehiä jotka haistavat pillun jo kilometrien päästä.

Sulla lienee jokin mt-ongelma kun tollasista fantasioit. Hyi hitto.

Vierailija
18/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tuleeko kesä vai ei. Aion joka tapauksessa istua koneen ääressä suurimman osan ajasta.

Vierailija
19/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa sellaset superhelteet niinku heinäkuussa 2014 :DD

Tätä toivon minäkin, helteet ovat haittoineenkin JEEEEEEEEEE!!!!. Viime kesä oli elokuuhun asti onneton villapaitakesä.

Vierailija
20/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Valoa, lämpöä, linnunlaulua, luonto kauneimmillaan. Se pimeyshelvetti sen sijaan lokakuun puolesta välistä helmikuulle on saatanan keksintöä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme