Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lentokoneen ykkösluokka lietsoo raivoa

Vierailija
05.05.2016 |

http://yle.fi/uutiset/tutkimus_lentokoneen_ykkosluokka_lietsoo_turistil…

Pari kertaa olen firstiin päässyt. On siellä ihmisen hyvä olla, ei voi valittaa.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua lähinnä huvittaa ykkösluokkaan menevät tyypit. Jo koneeseen mennessä "kukkoilevat" siinä tiskin ympärillä, että varmasti pääsevät ekana koneeseen ja saavat päivän lehdet. Ehkä vilauttavat vaivihkaa platinum-korttiaankin. Katse kiertää muissa matkustajissa, että "näettehän varmasti, että menen business-luokkaan". Tunnen myötähäpeää näistä tyypeistä, jotka käyttäytyvät kuin "lentokoneen omistajat". Olen itsekin joskus businessluokassa matkustanut, eikä se nyt mitään kovin ihmeellistä ole. Ei ainakaan hintansa väärti, samassa koneessahan sitä kuitenkin ollaan. Ei niitä juomia/syötäviä määräänsä enempää jaksa loungeissa/koneessa mättää ja lehdet nyt ei paljoa maksa. Olen myös sen kokoinen, että normaalikin jalkatila riittää.

Minua taas huvittaa kaltaisesi tyypit jotka näkevät juuri sen mitä haluavat nähdä.

Ikinä en ole nähnyt kenenkään bisnekseen menijän "kukkoilevan millään tavalla".

Jos se on kukkoilua että tunkee ihmismassan läpi portille bisnesluokan jonoon päästäkseen niin kyllä, olen kukkoilija!

Minä tunnen taas myötähäpeää kun kuulutetaan että bisnesluokka voi nyt nousta koneeseen ja kukaan ei kuuntele -koko sakki ryntää tiskille ja virkailija heitä sitten käännyttää pois lippua katsottuaan... laumaeläimet liikkeellä. Kellokas lähtee liikkeelle niin sitten mentiin!!!!!!!!!!!!!!

Minä menen joka kerta ensimmäisenä, eikä kertaakaan ole käännytetty. Minua lähinnä naurattaa miksi joku business luokan ihminen olisi tunkemassa jonossa sisälle? Hehän voivat olla loungessa ihan loppuun asti ja sitten kävellä omille paikoilleen.

Itsekin aikoinaan matkustin busineksessä eikä se nyt niin ihmeellisen hienoa ole. Se ykkösluokka varmaan on, sitä en ole kokenut.

Sitten virkailija ei hoida hommiaan jos kuulutetaan että bisnesluokka voi nousta koneeseen ja turistiluokka odottaa vielä ja joku yrittää turistiluokan lipulla koneeseen.

Useimmiten on kyllä 2 jonoa.

Vierailija
82/83 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.topgearsuomi.fi/content/mita-saa-34000eusuunta-hintaisella-l…

Tässä firstin yläpuolella oleva tapa matkustaa. Kelpaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.topgearsuomi.fi/content/mita-saa-34000eusuunta-hintaisella-l…

Tässä firstin yläpuolella oleva tapa matkustaa. Kelpaisi!

Minusta tuo olisi jo naurettavaa, ja vaivaannuttavaa. Mitä ihmettä tekisin hovimestarilla? Ja miksi nukkuisin sängyssä, kun penkin voisi kallistaa ja siinä on turvavyö..