Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janet Jackson 5-kymppisenä äidiksi :-O

Vierailija
05.05.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001172571.html

Voi herramunjee. Jotenkin olin ajatellut, että vapaaehtoisesti lapseton ja hyvä niin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
2/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sitten suvaitsematon ja kauhea jne.mutta jos noin pitkälle on vetkutellut lapsen hankkimista niin voisi vaan sanoa junan menneen jo.

Ihan ekana jo raskauden riskit vauvalle, lisäksi äippä on kuusikymppinen kun lapsi on touhukas kymmenvuotias.

Jotenkin outoa ajatella, oma lapseni on reilu parikymppinen silloin kun itse olen Janetin ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, riskialtista hommaa. Mutta toisaalta rahalla saa maailman parhaan hoidon nyt ja tulevaisuudessa. Jos lapsi syntyy terveenä, niin päivääkään ei tarvitse töitä tehdä tai mitään. No ei se tietenkään onnea tuo välttämättä, mutta voisiko muksu olla enemmän etuoikeutettu?

Mä jotenkin menetin makuni Jacksoniin kun se ekka kääntyi muslimiksi ja nyt sitten, "kuten naisten pitää", hankkiutui raskaaksi.

Jackson oli tähän asti hyvä esimerkki itsenäisestä naisesta, mutta niinhän se on, että kun menee yksiin 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, niin solmulle joutuu vääntymään.

Vierailija
4/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, riskialtista hommaa. Mutta toisaalta rahalla saa maailman parhaan hoidon nyt ja tulevaisuudessa. Jos lapsi syntyy terveenä, niin päivääkään ei tarvitse töitä tehdä tai mitään. No ei se tietenkään onnea tuo välttämättä, mutta voisiko muksu olla enemmän etuoikeutettu?

Mä jotenkin menetin makuni Jacksoniin kun se ekka kääntyi muslimiksi ja nyt sitten, "kuten naisten pitää", hankkiutui raskaaksi.

Jackson oli tähän asti hyvä esimerkki itsenäisestä naisesta, mutta niinhän se on, että kun menee yksiin 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, niin solmulle joutuu vääntymään.

No rikas ja etuoikeutettu lapsi juu, mutta äiti ei jaksa lapsensa kanssa touhuta kuten nuorempi äiti. Lisäksi kun lapsi tulee täysikään, niin alkaakin jo odottelu koska äiti potkaisee tyhjää.

Vierailija
5/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän ihmeellistä on lasten saannissa?

Eikö itsenäinen nainen voi saada lapsia?

Vai onko se itsenäisyyttä että elää katkeroituneena yksin koko elämänsä niin kuin sinä?

Vierailija
6/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän megaomaisuudelle perijä saada. Mä luulen, että ei edes oikeasti ole raskaana, vaan tuo julkisuuteen aikanaan valkoisen adoptiovauvan. On nuo Jacksonit kuitenkin sen verran friikahtavaa porukkaa.

Vierailija
7/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rikas ja etuoikeutettu lapsi juu, mutta äiti ei jaksa lapsensa kanssa touhuta kuten nuorempi äiti. Lisäksi kun lapsi tulee täysikään, niin alkaakin jo odottelu koska äiti potkaisee tyhjää.

Janet elää todennäköisesti vielä ainakin 30-40 vuotta. Joten nuo ei ole ongelmia. 

Vierailija
8/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, miten mä ymmärsin että se on vuodesta 2009 asti yrittänyt saada lasta??? Täytyy lukea artikkeli uudestaan.

Vierailija
9/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli sellainen olo, että käyttää sijaissynnyttäjää mutta tätä ei ole vielä paljastettu?

Vierailija
10/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei käytä sijaissynnyttäjää, koska perui kiertuetta. Se kiertue oli myynyt ihan hyvin.

Vierailija
11/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies saa lapsen 49 v, kukaan ei taivastele eikä laske kuinka vanha on silloin ja silloin. Miks naiset aina hyökkää naisten kimppuun?

Juttelin gynen kanssa kerran näistä ikäjutuista. Ainoa este naisen myöhemmälle raskaudelle on vanhentuneet munasolut. 49 v iässä siis joko kyseessä oma pakastettu munasolu tai ostettu sellainen. Muita esteitä ei ole.

Vierailija
12/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhdistän äitiyden perinteiseen naiseuteen. Massakäyttäytymiseen. Pelkoon siitä, että mitä mä menetän, jos en nyt tätä tee = epävarmuus omasta arvosta yksilönä.

Joten ei se ikä mitään. Mutta toi hmmm, psyko-biologinen imperatiivi...vai mikä lienee. Olisi mukava, jos maailmassa olisi enemmän menestyneitä lapsettomia naisia. Tarvitsemme tiennäyttäjiä.

Vierailija
13/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin syvästi, jos tällaista kehoitusta ei olisi tullut. http://www.iltalehti.fi/viihde/2016091122293400_vi.shtml

Viisikymppinen on aivan liian vanha ensisynnyttäjäksi, oli sitten mikä julkkis tahansa.

Vierailija
14/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempi äiti ei välttämättä jaksa touhuta lapsen kanssa yhtään sen enempää, se perustelu on huono. Parempi perustelu on se, että riskit kasvavat sekä äidin että lapsen osalta.

Vierailija
15/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viisikymppinen enkä koe etten voisi jaksaa touhuta lasten kanssa!

Vierailija
16/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään sitä osataan Helsingissäkin eikä vain Ameriikoissa. Mutta tuskinpa täällä nuo 5-kymppiset ensimmäistään pusertavat. http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/359637-synnyttajat-ikaantyvat-…