Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ei tajua että siitä juorutaan työpaikalla

Vierailija
04.05.2016 |

ja naureskellaan selän takana. Pitäiskö sille kertoa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän tietä sen jo. Kyllä sellaisen vaistoaa.

Vierailija
2/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta sun juoruaminen. Ruma bitch!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sanoa niille naureskelijoille että kasvaisivat aikuisiksi?

Vierailija
4/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä epäilet, ettei tajuaisi?

Mikä on juoruamisen syy?

Vierailija
5/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tajutakin mutta jos se on kuin minä, niin se ei välitä tippaakaan. Pääasia, että työasiat hoituu ja on aivan sama mitä "työkaverit" ajattelevat tai tekevät. Se todellinen elämä, ne tärkeät ihmiset ovat siellä työpaikan ulkopuolella. Kertokaa ihmeessä niin voitte nähdä, ettei se luultavasti aiheuta työkaverissanne mitään reaktiota.

Vierailija
6/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tajuaa. Kyllä sen huomaa. Senkin hyeenat!

Vierailija
7/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sinä mitä nämä samat ihmiset puhuvat sinusta kun et ole paikalla? 

Ai eivät puhu mitään vai? Niinhän sinä luulet... 

Vierailija
8/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juorut pitäisi kiinnostaa? En kertoisi.

Vierailija
9/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih, oot oikee kaveri

Vierailija
10/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei tarvitse osallistua ap!

Vierailija
11/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla kyllä huomaa mistä juorutaan ja milloin. Normaalisti nauru ja hälinä käy, astut huoneeseen, kaikki hiljenee kuin seinään. Mitä se mua haittaa. Sit se kälätys alkaa kun joku muu poistuu.

Mukamas salassa..kyllä se naisen vaisto tietää.

Vierailija
12/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa kohdata juoruilijat ja työpaikkakiusaajat on pysyä ystävällisen neutraalina ja käyttäytyä itse korrektisti. Aika noloa toimintaa teillä siellä.

Vierailija
13/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kiinnosta, kaikki työkaverit on todella turhia, mä hoidan mielelläni koko osaston hommat, jos ei tartte kuunnella työkavereiden kitinää.

Vierailija
14/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, ettei muka ymmärtäisi selän takana paskaa puhuttavan. Suurin osa ihmisistä kun ei osaa edes peitellä sitä mitenkään, kun kohde saapuu paikalle. Kohde tietää kyllä Ap.

Vierailija
15/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun omat kyvyt ja taidot ei riitä mihinkään, niin sitten aletaan jauhamaan paskaa muista selän takana.

Vierailija
16/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä huomaa ettei tajua? Ja jos ei huomaa niin miksi se pitäisi kertoa ja aiheuttaa pahaa mieltä toiselle. Lapsellista käytöstä. Ei taida kovin kiire olla jos juoruta ehtii...

Vierailija
17/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä mitä nämä samat ihmiset puhuvat sinusta kun et ole paikalla? 

Ai eivät puhu mitään vai? Niinhän sinä luulet... 

Näin se tuppaa menemään kaikissa porukoissa; poissaolija haukutaan.

Vierailija
18/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ettei tiedä kun käyttäytyminen on niin huoletonta ja iloista ja selvennnykseksi etten itse osallistu juorurinkeihin mutten voi olla kuulemattakaan. Tiedän myös kuka näitä juoruja levittää ja että ne on värittyneitä ja osin vääriäkin. Sen takia mietin kertoako vai ei. Enpä taida uskaltaa kun aloitukseni perusteella minut leimattiin kiusaajaksi juoruilijaksi niin miten se sanonta menikään viestinviejästä.....

AP

Vierailija
19/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se voi tehdä asialle? Jos ei muka ole tajunnut jo muutenkin... Sitä paitsi vihaisin olla työpaikalla, jossa nauretaan jatkuvasti samalle tyypille selän takana. Ylipäätään en tykkää työkavereiden mollauksesta. Ehkä joskus olen itsekin sortunut naljaisemaan kahdenkesken jollekin hyvälle kaverille toisesta työkaverista, mutta sellainen yleinen "läyhääminen" selän takana kahvipöydässä on äärettömän vastenmielistä ja tulee just se tunne, että sama jatkuu itsestä, kun ei ole paikalla. Esimiehen pitäisi puuttua. Fiksu esimies keskeyttää jutut, vaihtaa puheenaihetta ja tarvittaessa ottaa tämän puheeksi sen priimusmoottorin kanssa.

Vierailija
20/43 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja naureskellaan selän takana. Pitäiskö sille kertoa?

Tiedän kyllä että naureskellaan koska en ole social butterfly. Olen tullut töihin tekemään töitä, en harrastamaan seurapelejä. Tulen toimeen ainoastaan asiallisten ja työorientoituneiden kollegojen kanssa, kaikki muu on hevon humppaa. Vapaa-aika on kallisarvoisinta aikaani ja siitä en tuhlaa sekuntiakaan työpaikan kanalauman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme