Työkaveri ei tajua että siitä juorutaan työpaikalla
ja naureskellaan selän takana. Pitäiskö sille kertoa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ettei tiedä kun käyttäytyminen on niin huoletonta ja iloista ja selvennnykseksi etten itse osallistu juorurinkeihin mutten voi olla kuulemattakaan. Tiedän myös kuka näitä juoruja levittää ja että ne on värittyneitä ja osin vääriäkin. Sen takia mietin kertoako vai ei. Enpä taida uskaltaa kun aloitukseni perusteella minut leimattiin kiusaajaksi juoruilijaksi niin miten se sanonta menikään viestinviejästä.....
AP
Kyllä se tietää. On töissä vain töissä eikä tekemässä ystävyyttä ja sekö juoruajia kismittää, kun ei heru mitään juoruttavaa niin pitää itse keksiä, luulla ja väärennetään asioita ihan vain draaman aikaan saanniksi. Kyseenlaisessa paikassa ei vaan kukaan siltä juoruamiselta säästy, et aloittaja säkään. Ystäväni on juorupaikassa töissä, mutta pitää etäisyyttä eikä itse juorua. JA Hymyillen menee töihin välittämättä mitä selän takana touhutaan. Yhdessä sitten juoruajien käytökselle nauretaan.
Tiedätkö mikä kellonaika ja päivämäärä on klo 14:35 | 5.5.2016
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä mitä nämä samat ihmiset puhuvat sinusta kun et ole paikalla?
Ai eivät puhu mitään vai? Niinhän sinä luulet...
Työpaikalla kaikki puhuu pahaa toisistaan. Teistä kaikista täällä on varmasti joskus puhuttu pahaa, jopa ap:sta. Varmasti minustakin. Ei tuollainen asia ole kertomisen arvoinen. Pikemminkin se on työpaikkakiusaamista kertoa toiselle, että me kaikki puhutaan susta pahaa, ettäs tiedät.
Ap. Vika on juoruilijoissa, ei juorujen kohteesta. Hävetkää.