Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pieni määrä shampoota on sopiva määrä? Teelusikallinen? 1 vai 2 pesua?

Vierailija
04.05.2016 |

Mulla on lapaluihin ulottuvat hiukset ja jotenkin tuntuu tosi pieneltä määrältä tuo teelusikka.

Kuitenkin netistä luin sellaisen ohjeen, että "vähemmän on enemmän", eli mitä vähemmän shampoota käyttää, sitä parempi teho siinä on. Onko näin?

Itse olen tottunut käyttämään shampoota semmosen ruokalusikallisen verran ja pessy kaksi kertaa ja hoitoainetta toisen mokoman. Oon ihmetellytkin että miten nuo putelit hupenee niin kovaa vauhtia. Ehkä oon vaa käyttäny noita tuotteita liian isoja määriä, vai?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isoja määriä. Miksi kaksi kertaa pesu? Laita sen verran kun tunnet olevan tarpeen. Mutta ei sen tarvitse vaahdota kuin saippuavaahto.  Varmasti kaikki muotoiluaineet ja lakat tarvitsevat vähän paremman pesun kuin hiukset.

Vierailija
2/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä teelusikallista saa mitenkään leviämään pitkiin hiuksiin. Tulisi vain osa hiuksista pestyä. Osa huuhdeltua vain vedellä.

Käytän ihan reilusti, varmaan ruokalusikallisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika isoja määriä. Miksi kaksi kertaa pesu? Laita sen verran kun tunnet olevan tarpeen. Mutta ei sen tarvitse vaahdota kuin saippuavaahto.  Varmasti kaikki muotoiluaineet ja lakat tarvitsevat vähän paremman pesun kuin hiukset.

Mulla on rasvottuvat hiukset ja käytän muotoilutuotteita. Musta tuntuu ettei hiukset puhdistu vain yhdellä pesulla. Ap

Vierailija
4/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rasvoittuu tuon jumalattoman pesun takia. Itse ainakin laimennan shamppoon. En laita suoraan pullosta. Minulla on paksut, pitkät, kiharat hiukset, eikä edes ruokalusikallinen riittäisi ellen sekoittaisi vettä sekaan. Max teelusikallinen ja vähän vettä.  Jos en laimenna, saan hilsettä ja hiukset rasvoittuvat nopeasti. Mutta jokainen varmaan tekee niin kuin hyväksi tuntee.

Vierailija
5/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma kaytan varmaan kaks teelusikallista eka pesu ja toinen yhdella. Tokalla pesulla vaahtoaa kunnolla eli kaytan liikaa. 

Mulla on paksu pitka tukka ja yhdella pesulla ei lahde puhtaaksi. Hiuksiahan ei samppoolla tarvitse pesta, vaan vain paanahka.

Vierailija
6/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei mikään teelusikallinen riittäs. Paksut hiukset. Läträän ihan kunnolla shampoota.

Mut pesen hiukset vain 1-2 krt vkossa. Ei rasvotu helposti. Suihkus käyn sitten useammin.

Vierailija
7/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 5 lisaa etta pesen vain kaksi kertaa viikossa. Vika paiva menee kuivashamppoon voimalla. 

Vierailija
8/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyet hiukset ja käytän ehkä kahvilusikallisen pesen kahteen kertaan. Tuntuu ettei hiukset edes kastu kunnolla ensimmäisellä kerralla. Sampoota meni suunnilleen saman verran silloin, kun oli pitkät hiukset. Päänahka pestään ja pituudet peseytyvät siinä sivussa. Hoitoaine sitten taas vaan pituuksiin, ei päänahkaan.

Vierailija
9/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon lyhkäset hiukset ja lorautan kämmenelle sellasen 1,5 tl noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä