Mitä voi päätellä miehestä jonka puhelin on 15 vuotta vanha?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on PUHELIN, ttu puhelin! Mikä hitto ihmisiä vaivaa? Miten tyhjä pitää ihmisen olla, jos miettii millainen on jonkun puhelin?
Mitähän palstalaiset ajattelisivat, jos kysyisin: mitä ajattelette ihmisestä jolla on numerokiekolla varustettu lankapuhelin, kun jo näppäinpuhelin on keksitty tai sitten johdoton lankapuhelin tai peräti seinällä oleva puhelin?
Itse kysyisin: minkä ikäinen ap on? 14-19 v ja kuuluu nuortenlehtien keskustelupalstoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että kiinnostaa muutkin asiat elämässä kuin se kännyyn tuijottaminen.
Takuu varmasti suomalainen, aika korkeasti koulutettu. Ei varmaan ns jännämies.
Luultavasti joku rasvanäppiduunari, he eivät tykkää kosketusnäytöistä, koska sitä on huono käyttää likaisilla käsillä ja särkyy helposti haalarin taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että on joku periaatteen mies tms. Uhka tai mahdollisuus.... Voi olla jäärä tai sitten joku älykkö. Rahastahan kellään ei enää älypuhelimen omistaminen ole kiinni.
Paskanmarjat.
Niin. Nuo älypuhelimethan kestää vuosia ja maksaa halvimmillaan joku 200e? Että ellei ole sitten joku pitkäaikaistyötön kellä ei ole koskaan ollut rahaa, niin kyllähän tuollaisen voi jokainen laittaa.
Älypuhelin täysin turha ilman nettiyhteyttä. Voin ostaa älypuhelimen, datayhteyteen ei ole varaa.
Eli voisit maksaa 200 uudesta älypuhelimesta (käytettyjä saa käytännössä ilmaiseksikin, jos ei tartte olla uusin malli), mutta et voi maksaa 3 €/kk nettiyhteydestä?
Vierailija kirjoitti:
Typerä ''vastustan kaikkea uutta'' -ihminen. Varmaan hoitaakin kaikki pankki- ja kela-asiat paikan päällä ja urputtaa, kun tarpeen vähetessä niitä suljetaan. En jaksa tollasia hölmöjä periaateihmisiä, lisäksi tyypin kanssa viestittelyynkin menisi rahaa, kun nykyään whatsapilla ja facen mesellä voi ilmaiseksi netin hinnalla viestitellä ja soitella.
Mun yksi sukulainen on 15v vanhan Nokialaisen onnellinen omistaja (just vaihdettiin siihen tuore akkukin). Ei hän vastusta kaikkea uutta varsinaisesti, mutta pankkiasiat se kyllä hoitaa paikan päällä eikä kortteja ole koskaan ollut. Kyllä se selvästi kuitenkin muutosta aina pelkää eikä innostu uusista asioista kovin helpolla. Tietokonetta sentään oppi käyttämään, haluttuaan sellaisen tuossa 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Joku 2000-luvun alun Nokia.
Menneen ajan jäärä, joka on menettänyt otteen nykypäivän muutoksiin.
Sellainen mies on osannut valita hyvän puhelimen. Kyllä Nokian Lumiatkin kestävät ihan eri tavalla kuin omenat ja androidit.
Vanhan puhelimen omistavasta ihmisestä ajattelen sitä, että hän ei lähde mukaan muiden kotkotuksiin ja hän pärjää hyvin sillä puhelimella mikä hänellä on, eikä hän luultavasti ole liimautuneena siihen luuriinsa. Mielestäni ihan käsittämätöntä se, että porukka vaihtaa puhelimia vain vaihtamisen ilosta, ei varmaan niitäkin rahoja saisi johonkin muualle tungettua ja sitten vielä tulee hirveä määrä ihan toimivia puhelimia joita kukaan ei käytä. En uskalla edes alkaa laskemaan miten paljon rahaa olen säästänyt sillä etten ole sekaantunut mihinkään iphonehysteriaan. Itselläni on lähemmäs 10 vuotta vanha puhelin ja pärjään sillä oikein mainiosti, ja aion pärjätä niin pitkään kuin se vaan järjissään pysyy. Sillä voi soittaa, laittaa viestejä ja tarvittaessa ottaa ihan siedettävän kuvankin. Tietokone ja kamera minulla on sitten ihan omiin tarkoituksiinsa. Huolestuisin hieman jos en selviäisi ilman nettiä sen muutaman tunnin ajan kun en ole kotona. Minun käytössä se älypuhelin ei varmaan kestäisi viikkoakaan ehjänä kun eivät tunnu kestävän edes peruskäyttöä.
Terveisin Naispelko22
Että osti laadukkaan puhelimen 15v sitten
Älypuhelin täysin turha ilman nettiyhteyttä. Voin ostaa älypuhelimen, datayhteyteen ei ole varaa.