Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi päätellä miehestä jonka puhelin on 15 vuotta vanha?

Vierailija
03.05.2016 |

Joku 2000-luvun alun Nokia.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain älypuhelimen vuos sitten, ei kauheasti ole kiinnostanut, ei kiinnosta vieläkään ja vähän tulee käytettyä. Voisin ihan helposti tulla toimeen jollain 15v vanhalla puhelimella.

Niin minäkin luulin. Sitten tuli älypuhelin "pakolla" työnantajalla. Pikkuhiljaa maailma aukeni... nykyään käytössä jatkuvasti.

watsapp

spotify

sportstracker

googlemaps

Ja sen lisäksi tietenkin tavallista www selausta jossain odottaessa tms. Vaikka ilman tätä pärjäisin kyllä helposti. En vieläkään tykkää pikkuruudulla selailusta ja kotona on oikea kone. Viihdettähän nuo mutta todella mukavia juttuja. Paitsi googlemaps+gps tarvin ihan työn puolesta.

Vierailija
22/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oikeen ole käyttöä älypuhelimelle, löytyy toki mutta en tee sillä mitään. Arvostan rauhaa, en tarvitse jatkuvaa viestien, musiikin whatever tulvaa.. Ei nuo puhelimet vaan ole kaikkien juttu, joten hyödytön ostos minulle. Ehkä vaihdan vanhaan perusnokiaan, jos toi menee rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. Eikä ole pihi tai saita, muttei itseriittoinen materialistikaan. Ihana mies se on, eikä onni tai itsetunto ole kännykästä kiinni. Työluuri on modernimpi versio kyllä, mutta siviilissä 3310.

Vierailija
24/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä siinä kestää akku?

Mun miehellä 3. älytön kapula menossa ja kaikki menneet vaihtoon kun lataus ei pysy ja uutta akkua ei enää saa.

Vierailija
25/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain älypuhelimen vuos sitten, ei kauheasti ole kiinnostanut, ei kiinnosta vieläkään ja vähän tulee käytettyä. Voisin ihan helposti tulla toimeen jollain 15v vanhalla puhelimella.

Niin minäkin luulin. Sitten tuli älypuhelin "pakolla" työnantajalla. Pikkuhiljaa maailma aukeni... nykyään käytössä jatkuvasti.

watsapp

spotify

sportstracker

googlemaps

Ja sen lisäksi tietenkin tavallista www selausta jossain odottaessa tms. Vaikka ilman tätä pärjäisin kyllä helposti. En vieläkään tykkää pikkuruudulla selailusta ja kotona on oikea kone. Viihdettähän nuo mutta todella mukavia juttuja. Paitsi googlemaps+gps tarvin ihan työn puolesta.

En henk.kohtasesti tee mitään noilla ominaisuuksilla ja tykkään rauhasta. Älypuhelin minulle on ihan turha, on se olemassa.

Vierailija
26/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on PUHELIN, ttu puhelin! Mikä hitto ihmisiä vaivaa? Miten tyhjä pitää ihmisen olla, jos miettii millainen on jonkun puhelin?

Vierailija
27/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää oikeaa elämää, eikä jotain sometrendipelleilyä. Toimii sen mukaan mitä itse tarvitsee ja arvostaa.

Vierailija
28/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tuli älypuhelin "pakolla" työnantajalla.

Vaihtaisin työpaikkaa, jos pakotettaisiin älypuhelimeen.

Vierailija
29/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on PUHELIN, ttu puhelin! Mikä hitto ihmisiä vaivaa? Miten tyhjä pitää ihmisen olla, jos miettii millainen on jonkun puhelin?

Sehän siinä onkin. Se nimenomaan on puhelin. Eikä mikään minitietokone. Kyllä siitä voi päätellä asioita. Se on sitten eri asia ovatko ne oikeita johtopäätöksiä. 

Vierailija
30/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaa laatua ja osaa hankkia kestäviä kulutushyödykkeitä.

Tämän takia minäkin käytän laskemiseen helmitaulua.

Vierailija
31/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tehnythyvän valinnan

Vierailija
32/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tuli älypuhelin "pakolla" työnantajalla.

Vaihtaisin työpaikkaa, jos pakotettaisiin älypuhelimeen.

Mulla ei oo muutosvastarinta verissä. Ei vaan ollut tullut testattua älypuhelinta, niin otin sitten testiin. Hyvä että otin. Väheni romujen määrä, kun tällä korvaantui samantien autossa navi ja lenkkeillessä sykemittari+mp3 soitin. En tiennyt, että näillä voi tehdä vaikka mitä eikä pelkästään selata av:ta.

Vierailija
33/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on varmaan mun mies. Sen puhelin on ainakin 15 v vanha. Ei näe mitään syytä hankkia uutta. Mutta kyllä sillä on tabletti, töissä ja kotona tietokoneet ja on jossain läppäri, jota tuskin enää käyttää.

Vierailija
34/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistä ihan oikeasti kaipaa rauhaa ja nuo älypuhelimet on häiriötekijöitä ja aiheuttaa turhaa ahdistusta, mun ei tarvitse päästä nettiin 24h tai jutella täysin jonninjoutavaa paskaa jatkuvasti. 

Vierailija
35/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32: Minulla ei ole noita mainitsemiasi laitteitakaan, joten älypuhelin ei voi korvata mitään.

Vierailija
36/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on vain soittoväline (alkuperäiseltä idealtaan siis) jos se kerran vielä toimii ihan hyvin ja temppuilematta, niin miksi ihmeessä tuhlata rahaa uuteen ?

Vierailija
37/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on joku periaatteen mies tms. Uhka tai mahdollisuus.... Voi olla jäärä tai sitten joku älykkö. Rahastahan kellään ei enää älypuhelimen omistaminen ole kiinni. 

Paskanmarjat.

Niin. Nuo älypuhelimethan kestää vuosia ja maksaa halvimmillaan joku 200e? Että ellei ole sitten joku pitkäaikaistyötön kellä ei ole koskaan ollut rahaa, niin kyllähän tuollaisen voi jokainen laittaa. 

Vierailija
38/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas näitä MIESVIHA-topicceja vaan tulee ja tulee.

Taas näitä lobotomiapotilaita täällä pyörii. Leikattu aivoista pois huumorintaju ja sarkasmin hienot vivahteet. Ei näe enää värejä, vain mustaa ja valkoista, ja saanut vakavaoireisen viha-fiksaation, joka aiheuttaa sen, ettei osaa komminoida järkevästi.

Vierailija
39/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että on joku periaatteen mies tms. Uhka tai mahdollisuus.... Voi olla jäärä tai sitten joku älykkö. Rahastahan kellään ei enää älypuhelimen omistaminen ole kiinni. 

Paskanmarjat.

Niin. Nuo älypuhelimethan kestää vuosia ja maksaa halvimmillaan joku 200e? Että ellei ole sitten joku pitkäaikaistyötön kellä ei ole koskaan ollut rahaa, niin kyllähän tuollaisen voi jokainen laittaa. 

Mä sain älypuhelimen ilmaiseksi, en tee sillä mitään, olen sulkenut kaikki watsupit ja muut toiminnot, tykkään rauhasta.

Vierailija
40/69 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys pelle joka ei käsitä, että tavaroita pitää kuluttaa entistä nopeammin luonnonvarojen tärväämiseksi.