Naiset pyörittävät elämän eroottista tivolia
Tapahtui missä ja mitä tahansa."Syy on aina miehen".
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Erottinen tivoli pyörii huomaamattoman kiivaasti keskellämme.Olen kiinnittänyt huomiota että naiset pitävät yllä seksuaalista valtaa suhteessa miehiin.Damn im right!
Missä se valta on? Eipä ole mitään valtaa näkynyt ainakaan täällä enkä käsitä muutenkaan missä tämä valta konkreettisesti naisten elämässä ilmenee.
Ap:n kaltaisten tyyppien on syytä turvautua vaan tumputtamaan jatkossakin, jos sellainen peruskäsite kuin ihmisen itsemääräämisoikeus omasta kehostaan on liian vaikea hänelle ymmärtää. Lassukathan ajavat sisätiloissa tapahtuvan raiskauksen laillistamista, ilmeisesti ap:n mukaan näin saataisiin naisilta tämä "eroottinen valta" poistettua.
Surkimukset sietääkin jäädä ilman
Viittaako tämä myös sihen selkeään feministiseen valtaan joka on jo kaikilla elämän osaalueillamme?
Lassukka aloittelee ulipäivää ulitoimistossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottinen tivoli pyörii huomaamattoman kiivaasti keskellämme.Olen kiinnittänyt huomiota että naiset pitävät yllä seksuaalista valtaa suhteessa miehiin.Damn im right!
Missä se valta on? Eipä ole mitään valtaa näkynyt ainakaan täällä enkä käsitä muutenkaan missä tämä valta konkreettisesti naisten elämässä ilmenee.
Ap:n kaltaisten tyyppien on syytä turvautua vaan tumputtamaan jatkossakin, jos sellainen peruskäsite kuin ihmisen itsemääräämisoikeus omasta kehostaan on liian vaikea hänelle ymmärtää. Lassukathan ajavat sisätiloissa tapahtuvan raiskauksen laillistamista, ilmeisesti ap:n mukaan näin saataisiin naisilta tämä "eroottinen valta" poistettua.
Huh. Koskisiko tuo "laillistettu raiskaus" kaikkia naispuolisia ikään katsomatta? Onko tämä nimenomainen miesasiamiesten agenda levinnyt laajallekin? :(
Taisko naisilla mennä nyt luu kurkkuun?Makee otsikko :D
Puhutaanko tässä nyt siitä tivoli Seiterästä vai?
Jaahas, kesän tivolikausi taitaa olla aluillaan. Missäspäin se Sariola tällä hetkellä menee? Vois pitkästä aikaa mennä tivoliin, jos siellä kerran on nykyään tarjolla jotain uusia eroottisia juttuja.
Puhutaan elämän eroottisesta tivolista joka vaikuttaa ihan kaikessa.Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tivoli?
Se tivoli, että nainen päättää, milloin ja kenen kanssa harrastaa seksiä.
Sellaistahan se eläinkunnassa yleisimminkin on. On esim. ihan naurettavaa miten pitkälle lavastajalintu uros on valmis menemään, että naaras antaa sille pesää: http://i.imgur.com/4WkRRkh.jpg
Näin eläinkunnassa on. Naaras päättää milloin seksiä on.
Uroksen on tyytyminen.
Kuuluuko ihminen eläinkuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tässä on jotain PERÄÄ.
Sinulla on enemmän tietoa tästä? Kerro sitten heti, mistä ja miten mä voin tilata Viggo Mortensenin huomisillaksi. Klo18.30 olis aika hyvä, mutta ymmärrän , jos menee seitsemäänkin.
Minusta jotkut miehet ennemminkin sitä tivolia pyörittää, naiset on ansioituneempia draamassa.
Jos kaikki miehet saisivat koko ajan niin paljon kuin ikinä haluaisivat - niin sitä seksiä- niin mikä voima heitä sitten pitäisi liikkeellä?
Onko tuossa tivolissa se kuuluisa kullikaruselli? Miltä se näyttää?
Mä olen niin kiinnostunut seksistä, että olen ollut 9 vuotta ilman. Joten, ei täällä ainakaan pyöritellä mitään.
T: nuorehko nainen
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika jännä elämä sulla, kun näet kolmannella silmälläsi tällaisia salaisia, kätkettyjä viritelmiä, joita muut eivät näe...
Jos tuo näkeminen alkaa käydä liian raskaaksi, kaiva taas se foliohattusi esiin, se kuulemma suojaa aika hyvin tällaisilta eroottisilta tivoliväristyksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Näin varmasti tapahtuu, jos annat sen tapahtua. Mutta jos et anna sen vaikuttaa ihan kaikkeen, niin sittenhän ei ole hätää. Sinä saat ihan vapaasti elää, harrastaa, kehittää itseäsi ja nauttia elämästä ilman eroottista tivoliakin.
Jaaha tämä nousi taas esille ja mietin että onhan asialla puolensa Sherlock.