Minkäikäiset miehet/naiset ovat sinusta eniten kiinnostuneita?
Ja minkäikäinen itse olet?
Kommentit (31)
Arviolta 15-35-vuotiaat katselee, hymyilee, flirttaa jne., mutta sitten varsinaiset iskuyritykset tulee 20-30-vuotiailta.
Olen itse 24-vuotias nainen, nykyinen fuckbuddy 19v mies.
Minusta ovat aina olleet kiinnostuneet selvästi vanhemmat miehet. Kun olin 20, kolmekymppiset olivat kiinnostuneita. Nyt kun olen 48, 15 vuotta vanhemmat miehet yrittävät kovasti.
Kummassakaan iässä minua ei kiinnostaneet noin vanhat.
N48
Kaksi ryhmää. 25-35v naiset ja sitten 45-55v. Itse olen 37v mies. Itseni ikäiset naiset eivät ole oikein koskaan minusta välittäneet.
Nettideittipalstojen perusteella sellaisilla 18-20-vuotiailla on kova buumi puumien perään, heiltä tulee paljon yhteydenottoja. Suurin osa viesteistä tulee kuitenkin 28-50-vuotiailta miehiltä, jonkun verran vanhemmiltakin aina n. 70 ikävuoteen asti. N38.
Naisista vähän alta 18-vuotiaasta vähän yli 60-vuotiaaseen. Miehistä reilut parikymppisestä yli nelikymppiseen.
Oma skaalani ei ole ihan näin laaja, mutta hiveleehän se egoa, että kelpaa.
M33
Miehet 25-55 v. Nuoret yrittävät huomattavasti useammin kuin vanhemmat. Vanhemmat tyytyvät vain katselemaan ja juttelemaan mukavia. Nuoret miehet ehdottavat kaikenlaista yhden illan jutusta seurusteluun :)
N38
Vierailija kirjoitti:
Liian nuoret. 25-vuotiaatkin ovat sieltä vanhimmasta päästä...:(
M29
Miksi miehillä on aina niin kova tarve siihen että naisen pitäisi olla samanikäinen? Naiset ovat kuitenkin aina 5-10 miehiä edellä kehityksessä ja se on vaan hyväksyttävä.
30-vuotiaasta eläkeikäisiin, olen 32. Viisi innokkainta fania menee välille 30-48.
Noin 30-40 ikäiset ja itse olen 35. Kovinkaan moni mies ei ole minusta kiinnostunut mutta ehkä laatu korvaa määrän kun aika vähän noiden harvojen joukossa on ollut sellaisia jotka eivät minua itseäni voisi kiinnostaa yhtään.
Aika moni oman ikäinen poika, ja sitten ne ällöt niistä vanhemmista. Tykkään vanhemmista miehistä, mutta olen todella nirso, tykkään sellaisesta 35-45 hoikasta tai hyväkuntoisesta nörtihtävästä vanhemmasta miehestä, en mistään kaljamahaisesta pervosedästä. Sillon harvoin kun saan jonkun naisen kiinnostumaan, niin se on usein ikäiseni.
N23
Kyllä suurin osa on omaa ikäluokkaa n. 40-55 v miehiä, itse olen 46 v. Toiseksi innokkaimpia tuntuvat olevan reilusti nuoremmat, olisivatko jotain päälle 20-vuotiaita. Jokunen paljon vanhempi, ehkä n. 60-v on myös ollut kiinnostunut.
Kyllä kaikenikäiset ovat, ihan 18-vuotiaasta vaareihin. Terkuin Irmeli