Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
421/2566 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANziina kirjoitti:

Omnom kirjoitti:

Mitä ihmettä tääl taas tapahtuu :D nyt täytyy kyllä sanoa, että mulla ei todellakaan ollut mitään tarvetta vilkaistakkaan Nooraan päin. Ei se N niin silmää hivelevä näky ole :'D mut mä ilmeisesti miellytin N:n silmiä kun koko ajan piti vilkuilla mua ja Mikkoa olan yli niin, että on varmaa kohta niskakivun takia saikulla ;) ja arvelinkin et joku blogin lukija sielä messuilla oli kun ihmeteltiin miks joku nainen katsoi M:a niin pitkään !

Ootte kaikki niin typeriä, Mikko, Mikon nykynen ja Nora... Mutta oottekin niin nuoria, että kaippa se sillä selittyy... Valitettavasti vaikken ymmärrä N:Ää enkä n:n juttuja, en kyllä ymmärrä miks hitossa Mikon nyksä jaksaa tuhlata aikaansa Mikon exän elämän seuraamiseen täällä keskustelupalstalla ja blogissa. Keskittyisin omaan elämään, en mieheni exän juttuihin. On typerää myöskin kommentoida nykyisenä tyttöystävänä, kuinka miehen exä käyttäytyy törmätessään teihin... Lisäksi on aina normaalia, että exään törmääminen kellä tahansa aiheuttaa aina jonkinlaisia tuntemuksia.. Se on elämää. Mutta eläisit sinäkin mollaamatta miehesi exää. En yhtään ihmettele, että olette nokat vastakkain, provosoit seljeästi N:Ää... Ja sinun on helppo mollata, olethan nykyisen roolissa.

Moi N! :D haisee kateus ja katkeruus viestissäsi.

Vierailija
422/2566 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ANziina kirjoitti:

Omnom kirjoitti:

Mitä ihmettä tääl taas tapahtuu :D nyt täytyy kyllä sanoa, että mulla ei todellakaan ollut mitään tarvetta vilkaistakkaan Nooraan päin. Ei se N niin silmää hivelevä näky ole :'D mut mä ilmeisesti miellytin N:n silmiä kun koko ajan piti vilkuilla mua ja Mikkoa olan yli niin, että on varmaa kohta niskakivun takia saikulla ;) ja arvelinkin et joku blogin lukija sielä messuilla oli kun ihmeteltiin miks joku nainen katsoi M:a niin pitkään !

Ootte kaikki niin typeriä, Mikko, Mikon nykynen ja Nora... Mutta oottekin niin nuoria, että kaippa se sillä selittyy... Valitettavasti vaikken ymmärrä N:Ää enkä n:n juttuja, en kyllä ymmärrä miks hitossa Mikon nyksä jaksaa tuhlata aikaansa Mikon exän elämän seuraamiseen täällä keskustelupalstalla ja blogissa. Keskittyisin omaan elämään, en mieheni exän juttuihin. On typerää myöskin kommentoida nykyisenä tyttöystävänä, kuinka miehen exä käyttäytyy törmätessään teihin... Lisäksi on aina normaalia, että exään törmääminen kellä tahansa aiheuttaa aina jonkinlaisia tuntemuksia.. Se on elämää. Mutta eläisit sinäkin mollaamatta miehesi exää. En yhtään ihmettele, että olette nokat vastakkain, provosoit seljeästi N:Ää... Ja sinun on helppo mollata, olethan nykyisen roolissa.

Moi N! :D haisee kateus ja katkeruus viestissäsi.

Ei, ei mä en oo N. Mä oon täysin ulkopuolinen ihminen, joka on seurannut blogia jonkun aikaa ja eksynyt tännekkin lukemaan... En oo N, eikä N edes tunne mua. Ihan oman mielipiteeni kirjoitin. En myöskään sitä mieltä, että N:n jutut on järkeviä, mutta ei ole kyllä M:n nykyisenkään täältä luetun perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2566 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siinä vaiheessa kun kierrät yön aikana monen miehen luona suoraansanottuna vaan panemassa ja sovit julkkiksen kanssa, että hommaatte yhdessä lapsen niin alkaa menemään yli"

Ja ehkäisyn laita oli niin ja näin, ottanut ilmeisesti kaikki sp-testit mutta toivottavasti tietää että kaikki taudit ei näy ihan kuukauden sisään. Kovasti taas tuo mysteerijulkkis pyörii jutuissa.

ANziina: Et selvästi ole N:n tekstejä kovin tarkasti lukenut. Aivan järkyttävää haukkumista ja ivaa M:aa ja nyksää kohtaan, tainnut kunnianloukkauksen rajatkin paukkua esim. koira-asiassa. Toki olisi fiksumpaa olla täysin reagoimatta, etenkin kun poliisikin asiaan sotkettu, mutta harva kestää puolustautumatta sitä että joutuu itsestään lukemaan valheita pitkin nettiä. N on syyttänyt tuota nyksää myös asioista jotka ovat täysin ulkopuolisten tekosia (yhteydenotto työpaikalle, raportointi seksimessuilta).

Vierailija
424/2566 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunnen siis itekkin vanhempia, myös yksinhuoltajia jotka hoitaa lapsensa esimerkillisesti vaikka on epävakaata ja/tai kaksuuntasta. Siks en oo koskaan pelänny ettei vanhemmuuteen pystyis diagnooseista huolimatta."

Näin sanoo N, hypomania-postauksen kommenteissa kun joku kyselee hänen kyvykkyydestään lapsen kasvatukseen. Eikö se vieläkään tajua?

Vierailija
425/2566 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen siis itekkin vanhempia, myös yksinhuoltajia jotka hoitaa lapsensa esimerkillisesti vaikka on epävakaata ja/tai kaksuuntasta. Siks en oo koskaan pelänny ettei vanhemmuuteen pystyis diagnooseista huolimatta."

Näin sanoo N, hypomania-postauksen kommenteissa kun joku kyselee hänen kyvykkyydestään lapsen kasvatukseen. Eikö se vieläkään tajua?

Jep, tuolla kommenttiosiossa on ollut useitakin omakohtaisia kokemuksia siitä millaista elämä on ollut mt-ongelmaisen vanhemman lapsena. Jostain syystä N kuvittelee että juuri hänellä ei tule olemaan minkäänlaisia ongelmia hoitotasapainon kanssa, vaikka viimeisimmät vuodet viittaavat ihan päinvastaiseen.

Vierailija
426/2566 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä bloggaaja on minulle uusi tuttavuus enkä kovin pitkälle jaksanut selata kirjoituksia, mutta... Voi! Ei voi muuta sanoa.

Tiedän äidin, jolla on kaksisuuntainen, ja hänen ( varsinkin vanhempaa ) lastaan käy niin sääliksi. Lasuja on tehty, mitään ei tapahdu, mutta pelkkä kirjoittelu facebookissa lapsesta on ihan kamalaa. Maanisessa vaiheessa kehutaan kyllä maasta taivaisiin ja ollaan niin rakastuneita lapsiin ja mieheen ja kaikkeen, lopetetaan lääkkeet, masennutaan... Ja haukutaan lapsi alimpaan maanrakoon. Kaikki on lapsen vika ja mitään ei voi tehdä/mikään ei onnistu koska lapsi. Uhkaillaan mitä ihmeellisimmillä tavoilla... Voin vain kuvitella mitä se on suljettujen ovien takana.

Tämän perusteella en todellakaan toivoisi yhtään lasta samanlaiseen tilanteeseen, ja nooran soisi hoitavan itsensä kuntoon ennen lisääntymistä.

Vierailija
427/2566 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N kertoo vain, että hänen diagnoosinsa on kykenevät huolehtimaan lapsesta.... niinkuin myös kaikki muukin esim. Huono käytös menee diagnoosin piikkiin. Mutta miten sitten N pystyisi lapsesta huolehtimaan... vastaus on aina vaan jotakin diagnoosiin liittyvää, hän ei ikinä kerro omasta itsestään mitään, aina vaan siitä mitä hänen sairautensa puuhailee ja ajattelee... sekavasti sanottu mutta toivottavasti edes joku ymmärsi :D

Vierailija
428/2566 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveena vauva.11. marraskuuta 2016 klo 10.10

No mä en mun psyykkeen kannalta oo huolissaan yhtään :) nyt jo on tasottunu mania ja elelen taas ihan tasasta elämää. Mutta muuten en sitten tiedä koska kiinnostusta itse hoitoihin ei enää nii olisi.

Ja uus kumppani.. Joo voi löytyä mutta lasta en miehen kanssa halua. Tai siis haluan lapsen ihan ilman että mies siinä olisi. Vaikee selittää mutta jokaiselle jonka kaa oon nähny oon suoraan sanonnu että mun kaa ei ikinä tulis lasta saamaan :D mutta eihän sitä koskaan voi tietää, mutta nyt oon vahvasti sitä mieltä :)

-

Kuulostaapa oudolta mutta kukin tyylillään.

Vierailija
429/2566 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nyt tää on maniasta parantunut suunnilleen loppuiäksi, ja on niin tasapainoista ja hyvää elämää. Ja kauankohan? Voi kun näkisi itse, miten älyttömästi kuperkeikkaa sen elämä on heittänyt jo pelkästään vuoden sisääb, kaukana tasapainoisesta! Ei tuohon lasta toivo missään nimessä kärsijäksi, varsinkin kun pakkomielle tuntuu nyt olevan saaha lapsi yksin, ei parisuhteeseen. Älyttömän surullista tuo koko homma, kun ihminen on täysin sokea omalle toiminnalleen. En minä sano, etteikö hänestä joskus voisi tullakin ihan hyvä äiti, mutta viime vuodet on olleet niin sekavia, että nyt kannattaisi vaan heivata kaikki siittäjähommat ja pyrkiä mahdollisimman normaaliin elämään, kyllä lapsellakin on oikeus molempiin vanhempiin ja turvalliseen kasvuympäristöön, ei ole kyse vaan siitä, että joku haluaa tulla väkisin vanhemmaksi hinnalla millä hyvänsä, vaikka psyyke leviää tuon tuostakin, hyvä että pystyy edes itsestään huolehtimaan. Eikä ole kyllä pystynytkään, kun noita itsariyrityksiä ja nyt maniassa kouhotuksia miettii. Mikolle toivon parempaa elämää, vaikutti symppikseltä tyypiltä, vaikea uskoa, että asiat olis ihan noin, kuin Noora kirjoittelee.

Vierailija
430/2566 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se blogissa valittaa kun ei saanut kuuden vuoden aikana miestä raskaaksi yrityksistä huolimatta, en usko, että kukaan muukaan on ikinä miestä saanut raskaaksi ;'D

Vierailija
431/2566 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä on hyvä elää lapsettomana ja sitten taas haaveillaan lapsesta ja struutataan luovuttajan TAVARAA SISÄÄN.

Tämä ihminen elää niin jossain omassa maailmassa, eikä ole terve.

Vierailija
432/2566 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M:n nyxä: Koska olen sairaalloisen utelias vailla omaa elämää, niin on jäänyt häiritsemään että mikä se projekti oli, jonka vuoksi piti poistaa näkyviltä kaikki avioeroon liittyneet jutut? Siis jos saat kertoa, pakko minun tietenkään ei ole tietää :D

Vierailija
433/2566 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M:n nyxä: Koska olen sairaalloisen utelias vailla omaa elämää, niin on jäänyt häiritsemään että mikä se projekti oli, jonka vuoksi piti poistaa näkyviltä kaikki avioeroon liittyneet jutut? Siis jos saat kertoa, pakko minun tietenkään ei ole tietää :D

Sen verran voin sanoa, että mitään projektia ei ollut eikä tule olemaankaan :D se oli vaan taas noita N:n omia juttuja kun se oletti, että M haluaa osallistua sen kanssa johonkin ohjelmaan "pariskuntana". Eli ei siis ollut mikään lapseen liittyvä asia, mitä ihmiset täällä pohti että ovatko adoptoimassa tms.

Vierailija
434/2566 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woooot, taidat oikeasti olla nyxä :D olikohan kyseessä temptation island :D hahah

Vierailija
435/2566 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woooot, taidat oikeasti olla nyxä :D olikohan kyseessä temptation island :D hahah

Tai tyyliin: "rakas, sinusta on tullut pullukka"

Vierailija
436/2566 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N on aina parantunut heti taikaiskusta kun vaan on saanut diagnoosin.

Ja lueskelin läpi blogin vanhoja juttuja, mpnta kertaa lapsihaaveet on "unohdettu" ja päätetty ettei yritystä jatketa. Aina on hyväksytty että elämä on lapsetonta, kunnes taas tulee seuraava blogiteksti.

Sehän nyt on selvää ettei N voi haaveilla tukiperheeksi ryhtymisestä, josta on joskus blogissa kirjoittanut mutta osaako joku kertoa mikä on ollut syy tähän? N poistelee tekstejä niin jäi kiinnostamaan hänen oma versionsa siitä mikseivät aikoinaan pääseet tukiperheeksi.

Vierailija
437/2566 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N on aina parantunut heti taikaiskusta kun vaan on saanut diagnoosin.

Ja lueskelin läpi blogin vanhoja juttuja, mpnta kertaa lapsihaaveet on "unohdettu" ja päätetty ettei yritystä jatketa. Aina on hyväksytty että elämä on lapsetonta, kunnes taas tulee seuraava blogiteksti.

Sehän nyt on selvää ettei N voi haaveilla tukiperheeksi ryhtymisestä, josta on joskus blogissa kirjoittanut mutta osaako joku kertoa mikä on ollut syy tähän? N poistelee tekstejä niin jäi kiinnostamaan hänen oma versionsa siitä mikseivät aikoinaan pääseet tukiperheeksi.

Anonyymi31. joulukuuta 2015 klo 19.45

Pahoittelen, jos olet kertonut asiasta jo ja se on mennyt minulta ohi mutta miksi ette nyt voi alkaakaan tukiperheeksi?

VastaaVastaukset

Toiveena vauva.2. tammikuuta 2016 klo 12.25

Ihan vaan psyykkisen voinnin takia ei meitä oteta tukiperheeksi :/

Vierailija
438/2566 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiperheenä pitää olla terve ja kaiken mallillaan. Vanhempien pitää olla tasaisia ja turvallisia. Niinkuin sijaisperheenäkin. Kriteerit ei ehkä täyty tolla dg listalla.

Vierailija
439/2566 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten sijais- tai tukivanhempia tai ihan "vaan" vanhempia, niin tulisi olla tasainen ja turvallinen. Tää ei kyllä täyty ko. henkilöllä.

Vierailija
440/2566 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en kyllä voi uskoa jos hoitola jatkaa hoitojen antamista.. toisaalta, sikiäähän täällä narkkaritkin eikä niitä kukaan estä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi