Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
401/2566 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydianäyte ja sen semmoista..

Vierailija
402/2566 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain vanhassa blogipostauksessa enemmänkin tarinointia exän uudesta naisesta? Itselläni on vähän samanlain tilanne, että olen "exän uusi nainen" ja minua on kiusattu monin tavoin. Rikosilmoitukset minusta ovat tulleet tutuiksi, mutta eivät johda mihinkään. Sitten ulospäin tämä mieheni ex-nainen antaa itsestään kuvan, että hän on uhri, joka pitää jättää rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2566 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain vanhassa blogipostauksessa enemmänkin tarinointia exän uudesta naisesta? Itselläni on vähän samanlain tilanne, että olen "exän uusi nainen" ja minua on kiusattu monin tavoin. Rikosilmoitukset minusta ovat tulleet tutuiksi, mutta eivät johda mihinkään. Sitten ulospäin tämä mieheni ex-nainen antaa itsestään kuvan, että hän on uhri, joka pitää jättää rauhaan.

Eniten juttua taitaa olla kommenttiosioissa, vihjailua exän nyksästä joka kavereineen kiusaa ja piinaa. Sitten syyskuun "pieni avautuminen" -postaus kommentteineen käsittelee myös tätä nyksää (joka mahdollisesti tuolloin tehnyt rikosilmoituksen?).

Tämän ketjun sivulta 18 ( http://www.vauva.fi/keskustelu/2554523/toiveena_vauva_blogi?page=17 ) voi taas käydä lueskelemassa tämän nyksän perspektiiviä asiaan. Mitään ei toki ole varmistettu mutta aika moni asia tukee tuota että kyseessä oikeasti on M:n uusi.

Vierailija
404/2566 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä kerroin eilen asian poliisille ja se ite sano et kunnialoukkaussyyte voidaan tehdä jo sillä että on menny mun työpaikkaan puhumaan paskaan ! "

-syyskuun pieni avautuminen kommenttiosio N-

Tunnustetaan nyt suoraan että ennen tuon avautumisen julkaisua minä, jolla ei ole mitään kytköstä N tai M&M suuntaan, otin yhteyttä silloiseen työnantajaan ihan sen ammattietiikkaa halveeraavan face-postauksen johdosta. Lisäksi olin tuon jälkeen puhelimessa pomon kanssa selvittäen motiivini olla suoraan yhteydessä heihin, N ei olisi ottanut kriiikkiä vastaan ja opikseen blogin kautta kommentoituna.

Vierailija
405/2566 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jotenkin pidän tuon Mikon nyxän tarinaa kaikin puolin uskottavampana. Blogin kirjoittajan puheita olen sen sijaan kauhistellut jo vuosia...

Vierailija
406/2566 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä kerroin eilen asian poliisille ja se ite sano et kunnialoukkaussyyte voidaan tehdä jo sillä että on menny mun työpaikkaan puhumaan paskaan ! "

Tunnustetaan nyt suoraan että ennen tuon avautumisen julkaisua minä, jolla ei ole mitään kytköstä N tai M&M suuntaan, otin yhteyttä silloiseen työnantajaan ihan sen ammattietiikkaa halveeraavan face-postauksen johdosta. Lisäksi olin tuon jälkeen puhelimessa pomon kanssa selvittäen motiivini olla suoraan yhteydessä heihin, N ei olisi ottanut kriiikkiä vastaan ja opikseen blogin kautta kommentoituna.

On kuitenkin edelleen siellä töissä ilmeisesti, saikuttaa vaan. Hänhän sanoi että esimies auttoi häntä selvittämään rikosilmoitusasioita.. jotenkin aika vaikea uskoa :D tuntien ne esimiehet...

Vierailija
407/2566 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä MG:lta vastattiin kun otit heihin yhteyttä? Kiinnostiko pätkääkään :D

Vierailija
408/2566 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin edelleen siellä töissä ilmeisesti, saikuttaa vaan. Hänhän sanoi että esimies auttoi häntä selvittämään rikosilmoitusasioita.. jotenkin aika vaikea uskoa :D tuntien ne esimiehet...

"Niin ja jäin autottamaksi joka tarkottaa sitä, että pitää etsiä uusi työpaikka! "

-N 20.10.16-

Vierailija
409/2566 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä MG:lta vastattiin kun otit heihin yhteyttä? Kiinnostiko pätkääkään :D

Tarkemmin en kerro, mutta olivat tyytyväisiä yhteydenotosta ja olivat keskustelleet N:n kanssa ilmeisen vakavasti.

Vierailija
410/2566 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin ja jäin autottamaksi joka tarkottaa sitä, että pitää etsiä uusi työpaikka! "

-N 20.10.16-

Keskustelussa juuri kysyttiin että oletko vielä töissä niin vastasi että juu. Saikulla vain.

Vierailija
411/2566 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pistää jo silmään tuo N:n tarve korostaa että sänkykumppaneita riittää ja ihanaa olla sinkku.

Vierailija
412/2566 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs seksibileitä siellä ollaan järkkäämässä? :D

Vierailija
413/2566 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista ettei Noora maininnut seksimessu postauksessaan mitään siitä, että hän törmäsi sielä Mikkoon ja ilmeisesti tämän uuteen naiseen. Sivullisena hauskaa seurata kuinka N ei tiedä miten päin olisi kun M ja uusi nainen seisoo parin metrin päässä. :D

Vierailija
414/2566 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista ettei Noora maininnut seksimessu postauksessaan mitään siitä, että hän törmäsi sielä Mikkoon ja ilmeisesti tämän uuteen naiseen. Sivullisena hauskaa seurata kuinka N ei tiedä miten päin olisi kun M ja uusi nainen seisoo parin metrin päässä. :D

??

Vierailija
415/2566 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoi olla mielenkiintoinen kohtaaminen :D

Vierailija
416/2566 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksimessu-postauksen kommentit:

Anonyymi7. marraskuuta 2016 klo 13.14

Onko totta ettää törmäsit mikkoon messuilla :)

Vastaa

Vastaukset

Toiveena vauva.7. marraskuuta 2016 klo 16.12

Ai Mari ollu heti vauhdissa vaikka ei edes uskaltanu vilkasta muhun päin :'DDD

Vierailija
417/2566 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksimessu-postauksen kommentit:

Anonyymi7. marraskuuta 2016 klo 13.14

Onko totta ettää törmäsit mikkoon messuilla :)

Vastaa

Vastaukset

Toiveena vauva.7. marraskuuta 2016 klo 16.12

Joo en oikein tajunnu tätä. Kukaan muu ei voi häntä tunnistaa?:D

Ai Mari ollu heti vauhdissa vaikka ei edes uskaltanu vilkasta muhun päin :'DDD

Vierailija
418/2566 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tääl taas tapahtuu :D nyt täytyy kyllä sanoa, että mulla ei todellakaan ollut mitään tarvetta vilkaistakkaan Nooraan päin. Ei se N niin silmää hivelevä näky ole :'D mut mä ilmeisesti miellytin N:n silmiä kun koko ajan piti vilkuilla mua ja Mikkoa olan yli niin, että on varmaa kohta niskakivun takia saikulla ;) ja arvelinkin et joku blogin lukija sielä messuilla oli kun ihmeteltiin miks joku nainen katsoi M:a niin pitkään !

Vierailija
419/2566 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnom kirjoitti:

Mitä ihmettä tääl taas tapahtuu :D nyt täytyy kyllä sanoa, että mulla ei todellakaan ollut mitään tarvetta vilkaistakkaan Nooraan päin. Ei se N niin silmää hivelevä näky ole :'D mut mä ilmeisesti miellytin N:n silmiä kun koko ajan piti vilkuilla mua ja Mikkoa olan yli niin, että on varmaa kohta niskakivun takia saikulla ;) ja arvelinkin et joku blogin lukija sielä messuilla oli kun ihmeteltiin miks joku nainen katsoi M:a niin pitkään !

"onkohan toi tuijottava nainen ihastunu suhun vai onkohan se av-mamma?" 😁👍

Vierailija
420/2566 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnom kirjoitti:

Ootte kaikki niin typeriä, Mikko, Mikon nykynen ja Nora... Mutta oottekin niin nuoria, että kaippa se sillä selittyy... Valitettavasti vaikken ymmärrä N:Ää enkä n:n juttuja, en kyllä ymmärrä miks hitossa Mikon nyksä jaksaa tuhlata aikaansa Mikon exän elämän seuraamiseen täällä keskustelupalstalla ja blogissa. Keskittyisin omaan elämään, en mieheni exän juttuihin. On typerää myöskin kommentoida nykyisenä tyttöystävänä, kuinka miehen exä käyttäytyy törmätessään teihin... Lisäksi on aina normaalia, että exään törmääminen kellä tahansa aiheuttaa aina jonkinlaisia tuntemuksia.. Se on elämää. Mutta eläisit sinäkin mollaamatta miehesi exää. En yhtään ihmettele, että olette nokat vastakkain, provosoit seljeästi N:Ää... Ja sinun on helppo mollata, olethan nykyisen roolissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme