Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
381/2566 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten kokoajan kipeenä kun menee "niin kovaa". Ohhoi..

Vierailija
382/2566 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää, sairastelee, ryyppää silti, sairastelee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2566 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.... tai sitten vaan sote-alan työkentällä pöpöt ja bakteerit tarttuu kuin ampiainen kärpäspaperiin.

Terv. Olin päiväkodissa yhden päivän sijaistamassa ja nyt itse kipeä.

Vierailija
384/2566 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.... tai sitten vaan sote-alan työkentällä pöpöt ja bakteerit tarttuu kuin ampiainen kärpäspaperiin.

Terv. Olin päiväkodissa yhden päivän sijaistamassa ja nyt itse kipeä.

Joo ihan itsekin alalla, mutta pulloon ei käsketä tarttumaan puolikuntoisena ;)

Vierailija
385/2566 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facesta:

Yritä nyt sit olla positiivinen ja mennä kohti unelmia kun KAIKKI mitä sä teet menee päi vittuu ja lisää paskaa sataa päivittäin niskaa! Nyt on taas joka syksynen jyrkkä laskukaus liian lähellä

Niii kerroinko jo miten mun elämän kamalimmat "treffit" päätty ?! 😱😫😰😵😡😣 Huomenna varmistamaan vielä, että onko nivelsiteet vaan pahasti venähtäny vai onko murtumaa 👍

Olin maailman kamalimmal treffeil, join kännit, olin tulos kotii ja päätin kesken matkaa alkaa liftaamaa nii oon tullu sellasen aidan yli ja sit taittanu nilkan 😱😣😂

--

Kuulostaa kyllä siltä että pullon voisi hetkeksi laskea käsistä. Meneeköhän oikeasti niin hyvin mitä väittää vai vaihteleeko nousu-laskukaudet kuten aiempinakin vuosina.

Vierailija
386/2566 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa klinikoilla on moraalia ihan omasta takaa ilman, että kenenkään tarvitsee soitella klinikalle ja uhkailla tekevänsä oikeusjuttua, jos jotain ihmistä hoidetaan. Laki jo sanoo, että hoitavan lääkärin tulee varmistua siitä, että syntyvän lapsen turvallinen kasvu ja kehitys taataan. Tätä noudatetaan ja lasta todella ajatellaan, ei rahaa. Ja skeptikoille sanottakoon, että kyse on kuitenkin aivan marginaalisen pienestä joukosta klinikoiden asiakkaita (jotka yleensä kaikin tavoin työllistävät klinikoilta moninkertaisesti muihin asiakkaisiin verrattuna). Jos lääkäri on sitä mieltä, että ei halua hoitaa ja pyytää esim. hoitavan psykiatrin lausunnon tueksi kielteiseselle kannalleen, voi asiakas saada kuitenkin hoitoa puoltavan lausunnon ja usein saakin. Erittäin hankala tilanne, jos lääkäri ei halua hoitaa, vaikka laki tämän lääkärin puolella onkin.. Näitä kielteisiä päätöksiä hoitaa voidaan sitten ruotia erilaisilla palstoilla ja väittää klinikoiden ja lääkäreiden toiminnasta ihan mitä vaan. Tehdä aivan vääriä olettamuksia, kun oikeaa tietoa tapahtumista ei ole.

Vierailija
387/2566 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi postaus ja uusi diagnoosi. Veikkaan että kovin moni lukija ei tuosta ylläty.

Vierailija
388/2566 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä haukkuu taas M:n uutta, kuinka "tekee tahallaan kiusaa". Tämä vauvasta pakkomielteinen psykopaattihan ei M:lle ja uudelle naisystävälle ole mitään negatiivista ja ikävää aiheuttanut... :D

Vierailija
389/2566 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N vannoi ettei jätä M:a rauhaan niin kauhan kun ovat paperilla naimisissa ja nyt ite kirjottaa noin :'D Ja N veti herneen nenään siitä ettei M maksa hänen autoveroaan ja muita maksuja ja sen takia nyt sanoo että M laittaa elämän vieläkin solmuun...

Ehkäpä sitten tosiaan olet M:n uusi, muuten olisi aika sattuma kun nyt blogin mukaan ei ole enää autoa?

Vierailija
390/2566 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi21. lokakuuta 2016 klo 20.07

Vieläkö se exän muija sua kiusaa ? :O eikö se siitä kunnianloukkaus syytteestä ja lähestymiskiellosta oppinu mitää??

Vastaa

Vastaukset

Toiveena vauva.22. lokakuuta 2016 klo 14.10

Jooo ei suoraa mua kohtaa mutta välikädellä joo.... -.-

--

Jaha... Kelleköhän ne kunnianloukkaussyytteet ja lähestymiskiellot lopulta päätyy. Harmi ettei ulkopuolisena voi tietää.

Vierailija
391/2566 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnu tulla syyttämättä jättämis päätös siitä kunnianloukkaus hommasta kun se N voitonriemu asiasta on niin laantunu. Eikä varmaan lähestymiskielto hakemuskaa oo läpi menny.

Vierailija
392/2566 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin epätasapainoinen ihminen, että toivon mukaan ei raskaaksi tule.

En halua olla ilkeä, tuo nyt vain on fakta.

Vierailija
393/2566 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo diagnoosi ei todellakaan tullut yllätyksenä, olen tässä viimeisen vuoden ajan miettinyt tuota sen sekoilua, että onko epävakaat oikeasti noin bipon kaltaisia.

Mutta positiivista tässä on se, että oikean diagnoosin ja lääkityksen saatuaan N voi oikeasti saada elämänsä hallintaan ja tasapainottua :)

Vierailija
394/2566 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se julkkis on varmaan joku Tauski! :'D

Vierailija
395/2566 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla Teuvo Loman kun sehä nyt etsii naista joka tekis sen kanssa lapsen.

Vierailija
396/2566 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tämän ketjun otsikon aina (niin kuin se on kirjoitettukin), että toiveena on vauva-blogi, toivoisi saavansa kirjoittaa vauva-blogia. Otsikkohan pitäisi olla "Toiveena vauva -blogi". 

Vierailija
397/2566 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jooo siis onnellinen mä oon oikeesti eikä siinä mitään. Nyt on vaan sitä vauhtia niin paljon että ehdin sotkemaan elämääni aivan totaallisesti. Oon mm. Sopinu yhen julkkiksen kanssa että tehdään lapsi...

Niinku tollasia asioita saan aikaan koko ajan joita saa sit hävetä kohta ihan hirveesti :'D :'(( "

Vierailija
398/2566 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toivoisi että hänelle kävisi hyvin.

Vierailija
399/2566 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä henkilö on kuin hahmo jostain sarjasta.

Hänestä huomaa ettei kaikki ole hyvin, vaikka itse muuta väittää.

On inhottavaa edes ajatella näin mutta toivon todella ettei hänen nykyiseen elämäänsä siunaantuisi lapsia.

Asia voi olla eri mahdollisesti tulevaisuudessa, mutta nyt lapsi ei tuohon kuvioon sovi.

Kummastuttaa myös tämä ajattelutapa että vauva olisi ratkaisu kaikkeen.. että kun vain saisi vauvan niin elämä muuttuisi heti paremmaksi.

Kovin on myös ruusuinen kuva arjesta lapsen kanssa.

Vierailija
400/2566 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemabileet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi