Onpas Tanskan kuninkaan lapset kauniita ja komeita!
Kommentit (60)
No ei kyllä poikkea keskivertolapsista. Nuorin tyttö oli niin kyllästyneen ja vastahankoisen oloinen parvrkkeella.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meilläkin Tarja Halonen.
Ja Paavo Väyrynen.
No, en nyt sanoisi. Kruununprinssi Christianilla on järkyttävä jakaus keskellä päätä. Muut lapset ihan ok näköisiä, mutta ei mitenkään erityisen kauniita.
Tuo nuorempi tyttö on karsean ylimielinen.
Olipa väkinäistä kemiaa Fredrikin ja Maryn välillä. Pussata vai ei, toinen aina väisteli, Mary kiskoi miehensä väkisin vierelleen. Taitaa olla teatteria koko liitto.
Nuorin tyttö oli tosi outo. Tyytymätön, diiva ja ylimielinen. Ruma korkea otsa ja kumma suu.
Siis nokka nousee kuten äidilläänkin. Ehkä ne puolison harharetket ovat hiukan saaneet vaimon tärkeilyä suitsittua. Eihän se ole mukavaa ollenkaan jos mieheltä pääsee ori karkailemaan kenties.
Kruunuprinssi on ainakin ihan plösön oloinen.
Nyt on aika oppia Tanskan uuden kuninkaan nimi. Tanskan uusi kuningas on Frederik X, 🥁🥁🥁
Christianilla on aina väärän kokoiset vaatteet ja mittasuhteet miten sattuu. Luulisi että tuolla tasolla olisi osaavat puvustajat.
Muuten ovat ihan tavallisen näköistä porukkaa, itse kuningas on hauskannäköinen.
Ihan hauska perhe minusta. Kyllä se suukko ihan spontaanilta vaikutti. Eikä lapsissakaan mitään vikaa ollut. Kruununprinssi tosin voisi vähän katsoa, ettei syö liikaa.
Se pikkuprinssi pitäisi naittaa Estellelle, kunhan kasvavat aikuisiksi. Sopeutuisi prinssipuolisoksi noin miljoona kertaa helpommin kuin joku tavan tallaaja.
Mun lasten isä oli nuorena ihan ton prinssi Christianin näköinen ja komea kuin mikä. Mallinakin lasteni isä toiminut. Ne piirteet ehtii vielä muuttua! Ja nuoremmalla tyttärellä on entisen kuningattaren korkea otsa. Kaunis tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nuorempi tyttö on karsean ylimielinen.
Voi olla murrosikä pahimmillaan käynnissä ja tekee mieli temppuilla.
Se on vaan noin julkisilla ihmisillä huono homma, että kaikki temput taltioituu.
Vierailija kirjoitti:
Se pikkuprinssi pitäisi naittaa Estellelle, kunhan kasvavat aikuisiksi. Sopeutuisi prinssipuolisoksi noin miljoona kertaa helpommin kuin joku tavan tallaaja.
Mutta ovatko kovin paljon sukulaisia. Luulen, että Kalle Kustaa ja Margareta ovat serkkuja. Voin olla väärässä. Myös Norjan kuninkaalliset ovat sukua Tanskan kuninkaallisille: Haraldin isoisä Haakon (kuningasnimi) oli Tanskan prinssi.
Vierailija kirjoitti:
Estella ei voi naida tanskan kruunuprinssiä, koska on myöhemmin itse maansa hallitsija.
Ovat pikkuserkuksia eli eipä naiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovatko kovin paljon sukulaisia. Luulen, että Kalle Kustaa ja Margareta ovat serkkuja. Voin olla väärässä. Myös Norjan kuninkaalliset ovat sukua Tanskan kuninkaallisille: Haraldin isoisä Haakon (kuningasnimi) oli Tanskan prinssi.
Jos isovanhemmat ovat serkkuja keskenään, niin ei lapsenlapset ole liian läheistä sukua. Ihan hyvin voivat mennä naimisiin kun neneehän serkutkin.
Onhan meilläkin Tarja Halonen.