Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida ton sinisemtalonnallet blogin ulkoasua. 10+ edelliseen. Se taustakuva vaikka oli asiaa niin oli hirveen näköinen. Tää on moderni, ajaton ja selkeä
Parempi tämä on kuin vanha. Mutta se että onko moderni ja mikää ajaton :D en tod tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mikolta uus kirjoitus. Menevät TAAS laivalle, moneskohan kerta, huoh. Ja mä ihmettelen vähän tota mystistä juttua blogissa.
Antaa niiden mennä laivalle, jos nauttivat ja haluavat viimeiset rahan tuhlata turhaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä rakkaus on niin rajua, että mustasukkaisuus kohoaa. Selvästi exä välitti bloggaajasta. Ei nyt ketään saa uhata, mutta ymmärrän myös häntä. Rakkaus on sitä.
Vaikka on rakastunut ja vihainen ja mustasukkainen niin pitäis vähän miettiä miten sitä oikein käyttäytyy. Noloa toimintaa tuollainen uhkailu.
Vihalla ja uhkailulla pitäisi olla tietyt rajat. Olisin mäkin vihainen tollaselle miehelle ja sen nyksälle, mutta ei nyt ketään tappaa tartte, tai edes uhata. Elämää pitää jatkaa eteenpäin. Olihan exässäkin syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä rakkaus on niin rajua, että mustasukkaisuus kohoaa. Selvästi exä välitti bloggaajasta. Ei nyt ketään saa uhata, mutta ymmärrän myös häntä. Rakkaus on sitä.
Vaikka on rakastunut ja vihainen ja mustasukkainen niin pitäis vähän miettiä miten sitä oikein käyttäytyy. Noloa toimintaa tuollainen uhkailu.
Vihalla ja uhkailulla pitäisi olla tietyt rajat. Olisin mäkin vihainen tollaselle miehelle ja sen nyksälle, mutta ei nyt ketään tappaa tartte, tai edes uhata. Elämää pitää jatkaa eteenpäin. Olihan exässäkin syynsä.
Ihan tais exä kerjätä ongelmia..
No eihän se exän ongelma ole jos mies on tyhmä ku saapas?
Vierailija kirjoitti:
Mikolta uus kirjoitus. Menevät TAAS laivalle, moneskohan kerta, huoh. Ja mä ihmettelen vähän tota mystistä juttua blogissa.
Tuo tekstin loppu oli ERITTÄIN mielenkiintoinen, tapahtuisko laivalla jotakin merkittävää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tekstin loppu oli ERITTÄIN mielenkiintoinen, tapahtuisko laivalla jotakin merkittävää??
mistä tekstistä puhut?
Vierailija kirjoitti:
No eihän se exän ongelma ole jos mies on tyhmä ku saapas?
Mun mielestä mies on äärimmäisen viisas ku lemppas exänsä ja jatkoi elämää ja sitä kautta exäkin jatkoi. Ei se ole tyhmyyttä vaan kokemuksen tuomaa viisautta?
http://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/tarkeaa-asiaa-loppu-viikos… Tuolla lopussa maininta asiasta, jos nyt tarkoitaa todella että tällä viikolla tapahtuu jotakin mystistä.
Vierailija kirjoitti:
http://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/tarkeaa-asiaa-loppu-viikos… Tuolla lopussa maininta asiasta, jos nyt tarkoitaa todella että tällä viikolla tapahtuu jotakin mystistä.
Sehän nyt saattaa olla ihan mitä vaan. Onko tuo pariskunta avoliitossa vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Mikä projekti??
Sen mäkin haluaisin tietää! Meni jännäksi.
Q&A postauksesta: Ihana kun mikko on avoin asioissa. Periaatteessa jätti periaatteessa ei. Kumoaa osittain huhun ystävänpäivänä jättämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Q&A postauksesta: Ihana kun mikko on avoin asioissa. Periaatteessa jätti periaatteessa ei. Kumoaa osittain huhun ystävänpäivänä jättämisestä.
Niin joo N väitti ystävänpäivänä kaikenlaista, tää nyt siis liittyy siihen. Mun mielestä teki törkeet. olis nyt odottanut yön yli.
Kaikkeahan sitä jättää. Tapahtuikohan siinä huomiohakuisuutta.
http://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/tarkeaa-asiaa-loppu-viikos… mukavaa ristelyä noille, meneeköhän ne nyt sitten Turkusta vaiko helsingistä ja minnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä menoa.
Ihan sekavaa touhua. Ei noista ota selvää kuka on kana ja kuka on muna. N joskus aikoinaan väittänyt blogissa ystävänpäivä erosta. Nyt M kumoaa koko hypoteetin melkein romuksi.
MÄ en tiennyt, että Mikko on kohta 30v :D luulin sitä 35+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä menoa.
Ihan sekavaa touhua. Ei noista ota selvää kuka on kana ja kuka on muna. N joskus aikoinaan väittänyt blogissa ystävänpäivä erosta. Nyt M kumoaa koko hypoteetin melkein romuksi.
Siitä mäkin oon hieman järkyttynyt, miten asian laita oikein nyt sitten on. Onneks mikko julkaisi.
Vierailija kirjoitti:
http://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/tarkeaa-asiaa-loppu-viikos… mukavaa ristelyä noille, meneeköhän ne nyt sitten Turkusta vaiko helsingistä ja minnepäin.
halvimmat matkat on Hki-Tallinna.