Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tekstiä blogissa! Järkytyin tuosta tekstistä sekä positiivisesti että negatiivisesti.
Marin tausta on kyllä aika seilaava ollu mies rintamalla, huonoja miehiä sattunut kohdalle. Mikon puolelta; arvasin ettei mikko jättänyt ystävänpäivänä.
Siis mitä, minä olen lukenut Nooran blogista, että nimenomaan ystävänpäivänä Mikko jätti Nooran ja lähti muualle. Eikö se olekkaan näin?? Mikä nyt on enää totta ja mikä ei noiden puheissa.
N:n blogissa on sen verran ristiriitaisuuksia ettei kannata ihan kaikkea uskoa. Syytti Mikkoa myös siitä että oli jättänyt koirat viikoiksi ilman hoitoa vaikka Mikolla oli kuvia miten olivat koko porukalla ulkoilleet koirien kanssa. Tuollainen lähentelee jo kunnianloukkausta jos eläinten kaltoinkohtelusta julkisesti syytetään.
Ihan kuin olisin jostain lukenut että se projekti oli joku tv-ohjelma jossa N olisi halunnut esiintyä avioparina ja siksi piilotti kaiken avioero-siittäjätouhun blogistaan. Varma en kyllä ole tuosta projektista.
Vierailija kirjoitti:
Sinne Marin lapsuudenkotiinko tuleva lapsen isä tuli kuukauden mittaisille ensitreffeille, vai oliko Marilla oma kämppä ja muutti takaisin vanhempiensa luokse vauvan kanssa. Ja miltähän pienestä äitiin takertuvasta vauvasta tuntuu, kun viedään perhekeskukseen tapaamaan isää ilman äitiä. Mietin vaan. Vaikka pitäis kyllä tehdä jotain ihan muuta tälläkin hetkellä, kiitos ja anteeks.
Eihän Mari mistään perhekeskuksesta kirjoittanut? Luulen, että tarkoitti semmoista tapaamispaikkaa, jossa on kodin näköiset tilat ja isä voi sitten sielä tuetusti tai valvotusti kehittää suhdettaan lapseen ilman, että lapsen äiti on vahtimassa. Niitä järjestetään nimenomaan sen takia, että isän on luontevampi olla lapsen kanssa kahden kun äidin läsnäollessa, ja kuitenkin jos isä on ollut epävarma lapsenhoito taidoistaan niin sielä on ammattilaiset tukemassa ja ohjaamassa. Karumpaa se olisi, että lapsi vaan jätetään isälle joka ei osaa hoitaa lapsen tarpeita.
Valheelliset kuvakaappaukset eli käsittääkseni vois tehdä niin että esim minä ja x kirjoteltais facessa ja x esiintyis mun exänä haukkuen mua tms ja sitten ottaisin kuvakaappaukset siitä keskustelusta ilman vaikka nimen näkymistä(tai x olis luonut valeprofiilin exän nimellä) ja väittäisin sitä todelliseksi keskusteluksi mun ja exän kesken.
M kertoo: "Yhtenä tällaisena häirintänä olivat tekaistuista keskusteluista otetut kuvakaappaukset, jotka lähetettiin Marille. Asia on hyvin sekava ja vaikuttaa oudolta, mutta ideana tässä oli luultavasti rikkoa minun ja Marin välit ja saada Mari uskomaan minun harrastaneen epämääräisiä juttuja eksäni kanssa.
Kuvakaappauksissa oli vain "pienen pieni moka". Keskustelu oli siis mukamas käyty minun ja entisen puolisoni välillä, mutta kuitenkin kuvassa näkyi, että keskustelu tästä "intiimistä hetkestä" oli käyty eksäni ja hänen hyvän ystävänsä välillä. Eli siis lähettäjän nimi oli unohtunut vaihtaa siinä kaiken juonittelun keskellä."
Vierailija kirjoitti:
Valheelliset kuvakaappaukset eli käsittääkseni vois tehdä niin että esim minä ja x kirjoteltais facessa ja x esiintyis mun exänä haukkuen mua tms ja sitten ottaisin kuvakaappaukset siitä keskustelusta ilman vaikka nimen näkymistä(tai x olis luonut valeprofiilin exän nimellä) ja väittäisin sitä todelliseksi keskusteluksi mun ja exän kesken.
M kertoo: "Yhtenä tällaisena häirintänä olivat tekaistuista keskusteluista otetut kuvakaappaukset, jotka lähetettiin Marille. Asia on hyvin sekava ja vaikuttaa oudolta, mutta ideana tässä oli luultavasti rikkoa minun ja Marin välit ja saada Mari uskomaan minun harrastaneen epämääräisiä juttuja eksäni kanssa.
Kuvakaappauksissa oli vain "pienen pieni moka". Keskustelu oli siis mukamas käyty minun ja entisen puolisoni välillä, mutta kuitenkin kuvassa näkyi, että keskustelu tästä "intiimistä hetkestä" oli käyty eksäni ja hänen hyvän ystävänsä välillä. Eli siis lähettäjän nimi oli unohtunut vaihtaa siinä kaiken juonittelun keskellä."
Jos kyseessä oli joku kännykkäohjelma niin siinähän voi helposti laittaa/vaihtaa minkä tahansa nimen mille tahansa numerolle. Eli ihan helppo vaihtaa kaverin nimi Mikoksi ja sitten käydä likaisia keskusteluja joista ruutukaappaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä oli joku kännykkäohjelma niin siinähän voi helposti laittaa/vaihtaa minkä tahansa nimen mille tahansa numerolle. Eli ihan helppo vaihtaa kaverin nimi Mikoksi ja sitten käydä likaisia keskusteluja joista ruutukaappaukset.
Mutta N on silti ollut niin tyhmä että on unohtunu se nimi vaihtaa :D helppohan se olis tallentaa kaverin numero Mikon nimellä mut eihän Noora niin fiksu oo että se semmosta tajuais
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta N on silti ollut niin tyhmä että on unohtunu se nimi vaihtaa :D helppohan se olis tallentaa kaverin numero Mikon nimellä mut eihän Noora niin fiksu oo että se semmosta tajuais
Aika paha noi uhkaukset mitä mm on saanut..ja vielä pieni lapsi, oli maininta q&a 1osiossa.
Hyvin mielenkiintoinen kirjoitus kaikkiastaan
https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/q-viimeinen-osa_15.html?m…
Mua hämää tuo projekti Mikon ja Nooran välillä. Yrittikö ne jotaki salaista juttua mikä nimettiin projektina
Vierailija kirjoitti:
Mua hämää tuo projekti Mikon ja Nooran välillä. Yrittikö ne jotaki salaista juttua mikä nimettiin projektina
Spekuloidaan...vauva projekti, niin että ei muuta kun seksiä tai klinikkakäyntejä ainoastaan "pariskuntana" vai joku rahallinen projekti, just kun Mikko on puhunut et velkaa on.
Mari on kyllä uhrannut elämästään ison siivun miehelle joka ei viitsi kantaa vastuuta. Lemppaa heti kun raskaana,järkyttävää toimintaa. Kantaisi vastuun eikä kaatais ongelmaa yhden niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mari on kyllä uhrannut elämästään ison siivun miehelle joka ei viitsi kantaa vastuuta. Lemppaa heti kun raskaana,järkyttävää toimintaa. Kantaisi vastuun eikä kaatais ongelmaa yhden niskaan.
Tätä mäkin mietin kun asiaa luin. Marilla huono tuuri. Onneks kun ei ottanut tuollaista takin kääntäjää takaisin.
Mitä se Mikko oikein yrittää pelastaa itseää. Jätti ystävänpäivänä, mutta kuitenkaan ei jättänyt. Onko tää niinku huopaa soutaa huopaa soutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spekuloidaan...vauva projekti, niin että ei muuta kun seksiä tai klinikkakäyntejä ainoastaan "pariskuntana" vai joku rahallinen projekti, just kun Mikko on puhunut et velkaa on.
Tää on mielenkiintoinen pohdinta. Voiko olla niin, että N yritti M:n kustannuksella jotakin?
Mukava teksti ja hauska lukea noita vanhempia tekstejä, jätkyttävä exä on ollut kyseessä ilmiselvästi, jos uhannut nykyisen puolison lasta :(
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kirjoitus taas, pystyy ymmärtämään millainen menneisyys noilla on.
Bloggaaja vähä sössinyt tuolla ystävänpäivä jättämisellä. Olis kannattanut valita parempi aika.
Vierailija kirjoitti:
Mukava teksti ja hauska lukea noita vanhempia tekstejä, jätkyttävä exä on ollut kyseessä ilmiselvästi, jos uhannut nykyisen puolison lasta :(
En voi ymmärtää ihmisten mustasukkaisuutta. Jos pitää uhata muita.
Välillä rakkaus on niin rajua, että mustasukkaisuus kohoaa. Selvästi exä välitti bloggaajasta. Ei nyt ketään saa uhata, mutta ymmärrän myös häntä. Rakkaus on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ompa kyllä Marilla raju tausta. Lapsen isää ja ex aviomiestä. Onko M&M suhde jo valmis katastroofi.
Ei toi suhde mikään tuhoon tuomittu. Mikko on onnellinen, ainakin näyttää siltä. Tuskin liitto on tuhoontuomittu, en usko että halusi blogia kirjoittaakkaan, jos olisi suhde ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Välillä rakkaus on niin rajua, että mustasukkaisuus kohoaa. Selvästi exä välitti bloggaajasta. Ei nyt ketään saa uhata, mutta ymmärrän myös häntä. Rakkaus on sitä.
Vaikka on rakastunut ja vihainen ja mustasukkainen niin pitäis vähän miettiä miten sitä oikein käyttäytyy. Noloa toimintaa tuollainen uhkailu.
Noorahan väitti jotakin ihan muuta.