Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
2061/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä totuuksia noi Mikon tekstit...

Vierailija
2062/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ en tiennyt, että Mikko  on kohta 30v :D luulin sitä 35+

Mistä sä ton repäsit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida ton sinisemtalonnallet blogin ulkoasua. 10+ edelliseen. Se taustakuva vaikka oli asiaa niin oli hirveen näköinen. Tää on moderni, ajaton ja selkeä

Parempi tämä on kuin vanha. Mutta se että onko moderni ja mikää ajaton :D en tod tiedä.

Järkevämpi kuin vanha. Meinasin saada migreenin siitä kuvasta.

Vierailija
2064/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä ton repäsit?

En mäkään rupee ikiä veikkaamaan, mut ei mikko mikäää 35vuotias ole, youtubesta ku videoita katsoo niin sanotaanko et noin 30 vois olla.

Vierailija
2065/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tekstiä blogissa! Järkytyin tuosta tekstistä sekä positiivisesti että negatiivisesti.

Samoin niin mäkin. Oon luottanut vain yhteen tiettyyn ja samaan tarinaan.

Vierailija
2066/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää asiat herättää aina tunteita puolesta ja vastaan.

Vierailija
2067/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia nuo q&a aikaisemmat postaukset.. valheellisia kuvakaappauksia yms.

Tuo vahleelliset kuvakaappaukset muakin vähä kiinnostaisi.

Vierailija
2068/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää asiat herättää aina tunteita puolesta ja vastaan.

Niinhän ne herättää ja mietityttää mitä tässä : http://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/q-viimeinen-osa_15.html?m=1 tekstissä käydään läpi. Rohkeaa kirjoittamista, mutta miks jos asia on niin tuon ystävänpvn osalta, niin miksi vasta nyt julkaisi?

Vierailija
2069/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia nuo q&a aikaisemmat postaukset.. valheellisia kuvakaappauksia yms.

Miten se on osattu oikein tehdä, kaverin kanssa esitetään kolmatta osapuolta ja aiheutetaan harmia. Liittyykö tää siihen ku n kävi m:n työpaikalla? Oliko joku tällainen tapaus?

Vierailija
2070/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on osattu oikein tehdä, kaverin kanssa esitetään kolmatta osapuolta ja aiheutetaan harmia. Liittyykö tää siihen ku n kävi m:n työpaikalla? Oliko joku tällainen tapaus?

En ainakaan muista että olis käynyt. Saatan olla väärässä kyllä.

Vierailija
2071/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi uusin q&a on omaperäinen. Mari tilittää menneisyytensä aika avoimeksi. Saatiin siihenkin selvyys, että kuka hoitaa ja ketäkin. Hyvä että on useampi isä lapsella. Määritys kuka on paras iskä on sit oma lukunsa. Mutta kukin omana yksilönään on se paras, eli hirveen simppeliä.

Vierailija
2072/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tilaukseen mikon instan jos sais selvyyden ennen blogikirjoitusta, mistä oikein on kysymys. Mä veikkaan että blogi saattaa jostain syystä hiljentyä hetkeksi. Viitteitä kyllä siihen ei ole.

Vierailija
2073/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi uusin q&a on omaperäinen. Mari tilittää menneisyytensä aika avoimeksi. Saatiin siihenkin selvyys, että kuka hoitaa ja ketäkin. Hyvä että on useampi isä lapsella. Määritys kuka on paras iskä on sit oma lukunsa. Mutta kukin omana yksilönään on se paras, eli hirveen simppeliä.

Toi paras isä asia on kyl tapeetilla. Eihän sitä voi mitenkään verrata. Kaikki ne on parhaita?

Vierailija
2074/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa kyllä Marilla raju tausta. Lapsen isää ja ex aviomiestä. Onko M&M suhde jo valmis katastroofi.

Moinen sotku mutta hyvin selvitetty.

Vierailija
2075/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi paras isä asia on kyl tapeetilla. Eihän sitä voi mitenkään verrata. Kaikki ne on parhaita?

Omalla tavallaan ainakin puolisoni on paras iskä lapsilleni.

Vierailija
2076/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2077/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, ei mikko näytä yli 30 vuotiaalta. Ei se mitää 40v ole :D

Vierailija
2078/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallaan ainakin puolisoni on paras iskä lapsilleni.

Samaa mieltä olen omasta miehestäni. Paras lapsilleni. Onko sitten paras minulle nii en tiedä.

Vierailija
2079/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo salamyhkäisyys on mielenkiintoista. Itse veikkaan kihloja!

Vierailija
2080/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tilaukseen mikon instan jos sais selvyyden ennen blogikirjoitusta, mistä oikein on kysymys. Mä veikkaan että blogi saattaa jostain syystä hiljentyä hetkeksi. Viitteitä kyllä siihen ei ole.

Just pääsi vauhtiin niin ei kai sitä kesken voi lopettaa? Jotakin muuta tässä on kyseessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä