Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
2081/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen blogi..mutta ei ole mun juttu.

Vierailija
2082/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi uusin q&a on omaperäinen. Mari tilittää menneisyytensä aika avoimeksi. Saatiin siihenkin selvyys, että kuka hoitaa ja ketäkin. Hyvä että on useampi isä lapsella. Määritys kuka on paras iskä on sit oma lukunsa. Mutta kukin omana yksilönään on se paras, eli hirveen simppeliä.

Mari on junaillut lapsen hoidon hyvin. Paljon läheisiä lapsella, eli hyvä kehitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tilaukseen mikon instan jos sais selvyyden ennen blogikirjoitusta, mistä oikein on kysymys. Mä veikkaan että blogi saattaa jostain syystä hiljentyä hetkeksi. Viitteitä kyllä siihen ei ole.

Just pääsi vauhtiin niin ei kai sitä kesken voi lopettaa? Jotakin muuta tässä on kyseessä...

Veikkaan kihloja..

Vierailija
2084/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen blogi..mutta ei ole mun juttu.

Hyvä blogi tää on. Mielenkiintoinen menneisyys ja vielä mielenkiintoisempi tulevaisuus.

Vierailija
2085/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tilaukseen mikon instan jos sais selvyyden ennen blogikirjoitusta, mistä oikein on kysymys. Mä veikkaan että blogi saattaa jostain syystä hiljentyä hetkeksi. Viitteitä kyllä siihen ei ole.

Just pääsi vauhtiin niin ei kai sitä kesken voi lopettaa? Jotakin muuta tässä on kyseessä...

Veikkaan kihloja..

Mut mitä se liittyy blogin jatkoihin, veikkaan jotakin taukoa, vaikka just blogista.

Vierailija
2086/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni mielenkiintoiseksi tää touhu.

Vierailija
2087/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kihloja..

Kihlat vois olla seuraava askel suhteessa, eli ei huono idea.

Vierailija
2088/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin sopis tuo laiva. Siellä tapahtuu siis jotakin superia.

Vierailija
2089/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin tai naimisiin!

Vierailija
2090/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan itse että eivät mene kihloihin, mite olis muutto muualle Suomeen esim Mikon työn perässä? Tai Marin opiskelujen.

Vierailija
2091/2566 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kautta blogi vois hiljentyä hetkeksi aikaa. Ei lopullisesti. Suurta sekin.

Vierailija
2092/2566 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blogissa ei ole linkkiä instagramiin, google ei löydä ko tiliä.

Vierailija
2093/2566 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi veikkaat, jos viitteitä ei ole. Mä veikkaan, että kommenttisi oli mainos tilaajien hankkimiseksi. Viitteitä on.

Mutta voisitko laittaa linkin siihen instaan :)

Vierailija
2094/2566 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo salamyhkäisyys on mielenkiintoista. Itse veikkaan kihloja!

Kun miettii, että edellinen useassa postauksessa etukäteen hehkuteltu Suuri Asia oli avioeropaperit (kun ero oli kaikilla lukijoilla kuitenkin ollut tiedossa jo blogin alusta asti), niin sitä taustaa vasten kun miettii, niin voi olla ihan mitä vaan, pientä tai suurta :D

Itse toivon selostusta lähestymiskieltoprosessista, se voisi olla nyt taputeltu loppuun.

Mutta ehkä toivon turhaan.

Vierailija
2095/2566 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kihloja..

Mut mitä se liittyy blogin jatkoihin, veikkaan jotakin taukoa, vaikka just blogista.

Jos Mari alkaa päävastuulliseksi bloggaajaksi tai jos blogi siirtyy kaupalliseen porttaaliin?

Vierailija
2096/2566 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2097/2566 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/sinisentalonnallet/

Kiitos :) 

(onkin näköjään yksityinen)

Vierailija
2098/2566 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin vastaus Q&A postauksessa oli avoin, mutta jätti muutaman ihmetyksen aiheen vielä. Eksän kannsa seurusteli 3 vuotta ja vuoden? olivat naimisissa. Tilanteessa, jossa  tapasi Mikon oli takana katastrofaalinen suhde ja se oli yksi yhdistävä tekijä, minkä ansiosta ymmärsivät toisiaan täydellisesti (kuten blogin alussa on kerrottu) mitä avioliitossa tapahtui?

Ihan parilla lauseella voisi kertoa eron syistä, ei yhtä yksityiskohtiin tarvitse mennä, kuin mitä Mikko. Vaikka mielenkiinnolla luettaisiin tietysti yksityiskohdatkin.

Kuitenkin eksä on lapsen elämässä edelleen mukana bonusvanhempana / yhtenä sosiaalisena isänä, eli melko hämmentävää, jos suhde lapsen äidin kanssa on ollut kamala katastrofi.

Vierailija
2099/2566 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vieläkään tullut mitään tuohon "yllätykseen"

Vierailija
2100/2566 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vieläkään tullut mitään tuohon "yllätykseen"

Tarkoitatko yllätyksellä sitä tärkeää tietoa blogin tulevaisuudesta, vai onko joku muukin yllätys tulossa? Yllätysvauva? Lomakuvat kyllä antoikin jo vähän viitteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän