Onko totta että suurin osa miehistä jotka aloittaa esim. kitaran tai rumpujen soittamisen tekee sen vain saadakseen naiset kiinnostumaan heistä
Kommentit (59)
Tosiasiassa alfat tai sellaiseksi haluavat menevat salille ja vaatekauppaan. Silla irtoaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, miksi pitää oppia ensin soittamaan kitaraa ja sitten vasta sähkökitaraa?
Se kuulostaa samalta kuin opiskella ensin ruotsia ja sitten vasta saksaa.
Vertaukset ontuu pahasti. Kitara on kitara, sähköllä tai ei.
Kerro silti miksi. Yhteistä on se, että molemmissa tapauksissa on eri määrä kieliä.
WTF?
Ei taida kitara olla mitenkään tuttu sinulle?
Olen soittanut 6-kielistä akustista- ja sähkökitaraa. Myös 12-kielistä akustista- ja sähkökitaraa.
8-kielistä sähkökitaraa olen myös soittanut, mutta vastaavaa akustista en ole tavannut. Tätäkö kenties tarkoitit?
No eipä ole, musikaalisuus on 0,1 asteikolla 0-10. Ei nyt välttämättä kannata silti tuhota muiden mahdollisia taipumuksia.
Joten niiden kitaroiden perusteella, joita olen nähnyt, on ollut akustisessa 6 kieltä ja sähköisessä 4. Näin ollen voisin kuvitella, että nelikielistä on lapsen itse asiassa helpompi oppia soittamaan. Puhutaan alle kouluikäisestä.
Olen soittanut skebaa jo kahdeksan vuotta, olen esiintynyt ihmisten edessäkin mutta ei vaan naisia tunnu kiinnostavan. Vielä on poikuus tallella.
M22
Olen naisena huomannut, että huonoitsetuntoiset miehet ei pidä siitä, että harrastan musiikkia. Naisella pitäis olla joku naisellinen intohimo, joka ei uhkaisi heitä.
Tuskin.
Naiset etenkin nuorena tykkää vaan ajatella, että kaikki miesten tekeminen johtuu naisista. Ei se nyt sentään ihan näinkään ole.
Musa on pääasia, bändärit kiva bonus. Jos pitää valita kitaran ja akan väliltä, niin akka on se joka lähtee.
No sinällään itse kyllä tunnen vetoa jollain tapaa taiteellisiin ihmisiin, oli sitten muusikko tai piirtäjä että kai siinä jotain perää on. En kyllä pitäisi jos sais tietää että on alottanut vain että pillua sais, vaan tykkään että se innostus ja motiivi on lähtöisin sieltä sisältä
Lähinnä häiritsee miten jotkut amatöörimuusikot kokevat alemmuuskompleksia, kun itse olen ammatiltani muusikko. Tienaan siis leipäni musiikilla ja olen myös siihen koulutettu. Ja ei, minua ei kiinnosta arvostella muiden osaamista, jokainen lähtee omista taustoistaan ja jokaisella on oikeus harrastaa musiikkia.
N30
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa alfat tai sellaiseksi haluavat menevat salille ja vaatekauppaan. Silla irtoaa naista.
Salitreenillä irtoaa naista? No nyt kyllä vitsin murjaisit
Ehkä joskus tulevaisuudessa saatan pyrkiä opiskelemaan konservatorioon, mutta se on iso haaste.
En kiellä, katsoessani nuorenamiehenä Kissin ja ZZ Topin videoita, ja juttuja lukiessani, että soittamisharrastuksen aloittamiseen oli mukava lisätwisti. Ja sittenkun itse soittaminen ja musiikin tekeminen olikin itsessään melkoisen mukavaa touhua, niin sille tielle jäin. Nykyään lähinnä omaksi iloksi väsäilen musiikkia. Toisaalta Kiinalaista demokratiaa ehkä teen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, nyt tämäkin asia sitten paljastui.
Se on aivan totta, että musiikillinen luovuus ja rakkaus musiikkiin on pelkkä myytti.
Kaikki soittaminen tapahtuu vain ja ainoastaan naisten lumoamisen takia. Naiset ovat alttiita musiikille ja soittajan rytmitaju kertoo... niin, rytmitajusta. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
T. rumpali vuodesta -67.
Ei vaan kaikki bändäri ja takahuonejutut ovat pelkkää legendaa, ei sellaista ole koskaan tapahtunut. Bändin pojat ei tee keikkojen jälkeen muuta kuin huoltaa instrumenttejaan.
Roudari huoltaa instrumentit.
Aloittelevassa bändissä artisti on roudari, tai artisti heittää keikkaa olohuoneessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, miksi pitää oppia ensin soittamaan kitaraa ja sitten vasta sähkökitaraa?
Se kuulostaa samalta kuin opiskella ensin ruotsia ja sitten vasta saksaa.
Vertaukset ontuu pahasti. Kitara on kitara, sähköllä tai ei.
Kerro silti miksi. Yhteistä on se, että molemmissa tapauksissa on eri määrä kieliä.
WTF?
Ei taida kitara olla mitenkään tuttu sinulle?
Olen soittanut 6-kielistä akustista- ja sähkökitaraa. Myös 12-kielistä akustista- ja sähkökitaraa.
8-kielistä sähkökitaraa olen myös soittanut, mutta vastaavaa akustista en ole tavannut. Tätäkö kenties tarkoitit?
No eipä ole, musikaalisuus on 0,1 asteikolla 0-10. Ei nyt välttämättä kannata silti tuhota muiden mahdollisia taipumuksia.
Joten niiden kitaroiden perusteella, joita olen nähnyt, on ollut akustisessa 6 kieltä ja sähköisessä 4. Näin ollen voisin kuvitella, että nelikielistä on lapsen itse asiassa helpompi oppia soittamaan. Puhutaan alle kouluikäisestä.
Nelikielinen on basso. ;) Alle kouluikäisen lienee helpoin soittaa 1/2-kokoista klassista kitaraa. Nylonkielet sattuu vähemmän sormiin.
Tasan kerran lohjennut eläissäni näiden bändihommien ansiosta. Ei, tätä tehdään ihan rakkaudesta musiikkiin.
No omalla kohdallani piti kyllä paikkansa. Opettelin 20-vuotiaana soittamaan kitaraa ihan vain tästä syystä. Musiikista tykkään kyllä muutenkin, mutta ilman tätä naispuolta olisi kuuntelu riittänyt vallan mainiosti.
Toimi muuten kuin häkä. Vaimoa kitaransoittelulla ei löytynyt, mutta kosolti kokemusta muuten. Naiset olivat silloin ihan heikkona munkaltaiseen "kilttiin renttuun". Olin se bileitten suuri humanisti, joka kukkapaidassaan esittää itse tekemiään biisejä. Taiteilijasielu, jonka kanssa haluttiin viettää yksi tai muutama yö.
Miesten pitäisi ymmärtää, että ulkonäkö ja asioiden näennäinen tila on kaikki kaikessa silloin, kun haetaan nopeaa seksiseuraa. Mutta vaimoa tai edes pitkää suhdetta sillä ei kyllä saa, siihen tarvitaan ihan muunlaista vaivannäköä.
Vierailija kirjoitti:
No KYLLÄ!!! Se ainoastaan oli mun 5v pojalla mielessä kun halusi kitaratunneille. Tai 7v esikoisella kun halusi ostaa rummut.
Kitara kyllä on ihan pillun takia, mutta rummut ei todellakaan saati basso.
Nainen. Mies ei ajattele mitään muuta kuin Sinua kehdosta hautaan. Olet niin ihana kaikin puolin.
Ei kai tietoisesti lapsena mutta lapsuuden leikit ja harrastukset valmistavat aikuisuuden pullisteluun ja kosintakilpailuihin. Sama juttu tytöillä prinsessa/kauneusjuttujen kanssa.
Aivan ja Jimmyllä rakkaus toisten tekemään musiikkiin, koska kovasti tykkäsi plagioida. Taitava kitaristi on kyllä.
https://www.youtube.com/results?search_query=led+zeppelin+plagiarism