Onko totta että suurin osa miehistä jotka aloittaa esim. kitaran tai rumpujen soittamisen tekee sen vain saadakseen naiset kiinnostumaan heistä
Kommentit (59)
Teini-iässä ehkä. Moni pianisti- tai viulistipoika vaihtaa coolimpaan soittimeen.
Käytännössä kaikki nuorten miesten ja vähän vanhempienkin tekeminen perustuu siihen että tekisi naisiin vaikutuksen. Ihan sama puhutaanko työstä, vapaa-ajan vietosta tai harrastuksista.
Mun 10-v poika soittaa kitaraa bändissä, mutta tytöt eivät vielä kiinnosta yhtään. Kai se on lähinnä jännää ja poika tuntee olevansa isompi teini sillä lailla ja on tekemistä kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No KYLLÄ!!! Se ainoastaan oli mun 5v pojalla mielessä kun halusi kitaratunneille. Tai 7v esikoisella kun halusi ostaa rummut.
En nyt kyllä oikein usko että viisivuotiaalla on syntynyt ihan tyhjästä omassa päässä ajatus että haluaa kitaratunneille. Kyllä hänet on siihen tavalla tai toisella johdateltu.
Kyllä pelkkä musiikki sinänsä voi olla riittävä syy. Eivät minua tytöt tai naiset kiinnostaneet, kun aikoinaan Rollareiden ja Beatlesin biisejä treenikämpällä veivailin muiden kavereiden kanssa.
Jaaha, nyt tämäkin asia sitten paljastui.
Se on aivan totta, että musiikillinen luovuus ja rakkaus musiikkiin on pelkkä myytti.
Kaikki soittaminen tapahtuu vain ja ainoastaan naisten lumoamisen takia. Naiset ovat alttiita musiikille ja soittajan rytmitaju kertoo... niin, rytmitajusta. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
T. rumpali vuodesta -67.
Minä ainakin polvistuisin kitaristin eteen naisena.
Tuskin, eikä sillä saa edes naisia ellei ole jossain kuuluisassa bändissä. Oon soittanut skittaa aika pitkään eikä ole naisia näkynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No KYLLÄ!!! Se ainoastaan oli mun 5v pojalla mielessä kun halusi kitaratunneille. Tai 7v esikoisella kun halusi ostaa rummut.
En nyt kyllä oikein usko että viisivuotiaalla on syntynyt ihan tyhjästä omassa päässä ajatus että haluaa kitaratunneille. Kyllä hänet on siihen tavalla tai toisella johdateltu.
Näin on, koulussa (jonka eskaria poika kävi) saattoi yhden lukukauden käydä oppituntien jälkeen opettelemassa kitaransoittoa. Siellä oli ryhmässä yksi paikka vapaana ja poika halusi sinne, kun kaverikin meni. Kaveri lopetti kolmen kerran jälkeen, oma poika on soittanut nyt 6v kitaraa. Vanhemmista kumpikaan ei soita, eikä ole ikinä soittanut, mitään instrumenttia.
"P°lluhan se on aina mielessä mut soitetaan nyt ensin"
Saattaahan se ainakin teineillä aluksi olla yksi syistä, mutta jos se on ainut, ei todennäköisesti jaksa nähdä tarpeeksi vaivaa, vaan luovuttaa nopeasti. Musiikin täytyy kiinnostaa, että jaksaa harjoitella ja että voi ylipäätään oppia.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, eikä sillä saa edes naisia ellei ole jossain kuuluisassa bändissä. Oon soittanut skittaa aika pitkään eikä ole naisia näkynyt
No tietty pitää vähintään ihmisten ilmoilla soitella.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta sitä ei lasketa koska olet mies.
Mä aloitin soittamisen joskus 70-luvun alussa ja keikat 77 tai jotain. En mä oikein usko, että kukaan jaksaisi vuosikausia höylätä pelkkä pillunkiilto silmissä, pitää olla rakkaus lajiin.
t. kitaristi
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan hyvin tehdä niin myös miehenä.
Tottakai! Oikeasti Hamelnin pillipiiparikin johdatti kaupungista pois musiikillaan naiset, eikä rottia. Lumikki hengasi käpiöiden kanssa vain koska nämä osasivat soittaa. Sääliksi käy vaan niitä jotka aloittavat basson, kun ne raukat luulee, että basistitkin saa. :(
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Oikeasti Hamelnin pillipiiparikin johdatti kaupungista pois musiikillaan naiset, eikä rottia. Lumikki hengasi käpiöiden kanssa vain koska nämä osasivat soittaa. Sääliksi käy vaan niitä jotka aloittavat basson, kun ne raukat luulee, että basistitkin saa. :(
Basso on bändin munat.