Miehet, ostatteko äitienpäivälahjoja lastenne äideille?
Samaa voisi kai kysyä naisilta, josko ostatte isänpäivälahjoja lastenne isille?
Itse olen sanonut etten ole mieheni äiti enkä häneltä lahjoja odota. Kukkia saa antaa ihan koska vain! Ja toki lahjojakin,sillä kukapa ei niistä pitäisi. Tai hemmotella muuten vain. Mutta ihanampaa on äitienpäivänä availla leikki-ikäisten lastensa itse väkertämiä juttuja. Tai syödä heidän luovasti koristeltua täytekakkua.
Kommentit (23)
Meillä mies käy yhdessä lapsen kanssa ostamassa jotain äitienpivälahjaksi. Lahjakortin, hajuvettä, kukkia tms. Poika tekee itse kortin ja antaa lahjan ja kortin äitienpäivänä. Itse ostan myös lahjan isänpäivänä poikani kanssa. Poika tekee itse kortin ja antaa sekä lahjan ja kortin isänpäivänä. Täytekakut teen minä sekä äitienpäiväksi että isänpäiväksi, koska tykkään tehdä itse täytekakut. Meheni hakisi sellaisen kaupasta äitienpäiväksi, jos en tekisi. Muistamme myös syntympäivänä toisiamme kuten myös lastamme hänen syntymäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin on äitienpäivä? En muista koskaan, joten ostelen lahjoja pitkin vuotta ja toivotan aina hyvää äitienpäivää varuilta.
t. isä joka saa joskus myös jotain lahjoja.
sunnuntaina.
Huom! Vietetään äitienpäivää, ei siis äidinpäivää!
Jos vaimosi on lastesi äiti, haluat siis muistamattomuudellasi osoittaa, että et arvosta häntä äitinä = haluat ehdoin tahdoin pahoittaa vaimosi mielen?
Tekeekö käytöksesi avioliitostasi/perheestäsi onnellisemman? Antaako se sinusta hyvän kuvan ja lapsillesi hyvän roolimallin?