Seksi pienimunaisen kanssa
Onkos mammoilla vinkkejä seksiin pienimunaisen kanssa? Seksi on hyvää, mutta alkaa kyllästyttämään nainen päällä ja mies päällä, naisen jalat olkapäillä -asennot. 😌
Kommentit (29)
Siis pakko sanoa että kyllähän pidempi muna tosiaan tuntuu syvemmällä tai edes menee syvälle.
Jos kerta tuntuu että on sen verta pienempi muna, niin ei se varmaan helppoa ole. Vinkkejä ei itsellä ole antaa kun harvemmin pienimunaisten kanssa sittemmin oikein ole ollut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten takaapäin ei tuon kokoisella onnistu.
En ymmärrä miten palstalaisilla on lukemisen vaikeutta. Ei, en ole mitannut miehen munaa. Arvioin vain. Ja varmasti arvioin vielä ihan vituilleen, koska exän 14 cm tuntui passelilta. Tämä on selvästi pienempi mutta mittanauhassa se 12-13 cm näyttää myös pieneltä.
Ehkä siirryn muualle kyselemään neuvoja :) Yhtäkään neuvoa täältä ei saanut 😂
Ap
Anteeksi, mutta sä vaikutat aika juntilta kiroiluinesi ja hyökkävine asenteinesi. Veikkaan, että olet kotoisin jostain Kouvolasta tai Kajaanista. PS. Dildo ois hyvä, ihan oikeesti ja tää oli nyt neuvo.
Hyökkäävä asenne? Mielestäni ei ole hyökkäävä, vaan lyhyt ja ytimekäs viesti. 🤔 Anteeksi jos pahoitit mielesi. Pyysin täältä vain neuvoja ja tänne tullaan vänkäämään ettei se muna ole edes pieni 🙄.. Mitä en ole edes mitannut 😌
Ap
Emmätiedä miksei se onnistut takaapäin :'D Se aina lipsui pois, jos se edes kunnolla pääsi sisään.. mulla on kapea vyötärö ja leveä perse, ehkä siksi :D ja en tiedä onko "etupillu" (hyi kauhee mikä sana) mikään oikea termi, mutta mies ei vaan pystynyt jyystämään sillä tavalla.. ehkä mun pitäis opetella tarjoamaan pillua paremmin? :D lopulta päädyttiin siihen että minä ratsastan ja sitten loppuhuipennuksena minä selälleen ja jalat miehen olkapäille. Joka kerta sama kaava...
- se jolla oli pienimunainen mies
^^ niin ja mieheltä löytyi vatsaa. Pieni muna + iso vatsa ei ole kovin hyvä yhdistelmä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten takaapäin ei tuon kokoisella onnistu.
En ymmärrä miten palstalaisilla on lukemisen vaikeutta. Ei, en ole mitannut miehen munaa. Arvioin vain. Ja varmasti arvioin vielä ihan vituilleen, koska exän 14 cm tuntui passelilta. Tämä on selvästi pienempi mutta mittanauhassa se 12-13 cm näyttää myös pieneltä.
Ehkä siirryn muualle kyselemään neuvoja :) Yhtäkään neuvoa täältä ei saanut 😂
Ap
Anteeksi, mutta sä vaikutat aika juntilta kiroiluinesi ja hyökkävine asenteinesi. Veikkaan, että olet kotoisin jostain Kouvolasta tai Kajaanista. PS. Dildo ois hyvä, ihan oikeesti ja tää oli nyt neuvo.
Hyökkäävä asenne? Mielestäni ei ole hyökkäävä, vaan lyhyt ja ytimekäs viesti. 🤔 Anteeksi jos pahoitit mielesi. Pyysin täältä vain neuvoja ja tänne tullaan vänkäämään ettei se muna ole edes pieni 🙄.. Mitä en ole edes mitannut 😌
Ap
Olisi helpompaa antaa vinkkejä seksiin pienimunaisen kanssa, jos tietäisimme paremmin kuinka pienestä tässä nyt on oikeasti kysymys. Vai onko muna siis pieni ensinkään. Arviosi perusteella ei useimpien mielestä ole.
Vierailija kirjoitti:
Emmätiedä miksei se onnistut takaapäin :'D Se aina lipsui pois, jos se edes kunnolla pääsi sisään.. mulla on kapea vyötärö ja leveä perse, ehkä siksi :D ja en tiedä onko "etupillu" (hyi kauhee mikä sana) mikään oikea termi, mutta mies ei vaan pystynyt jyystämään sillä tavalla.. ehkä mun pitäis opetella tarjoamaan pillua paremmin? :D lopulta päädyttiin siihen että minä ratsastan ja sitten loppuhuipennuksena minä selälleen ja jalat miehen olkapäille. Joka kerta sama kaava...
- se jolla oli pienimunainen mies
Mullakin on kapea vyötärö ja leveä perse. Ongelmaa ei synny, kun notkistaa selän ja tarjoaa tavaraa kunnolla. Välillä myös olen ikään kuin hieman "istuvinani" munan päälle, mutten tietenkään niin, että mies liiskaantuu. :D
- se jolla ON pienimunainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pienestä on kyse?
En oo mittaillut, enkä kysellyt. Kuitenkin lyhyempi kuin 14cm.
Ehkä 12-13cm?Ap
Eihän tuo mikään mini vielä ole... Jos keskiarvo on 15cm. Onhan noita 5cm pätkiäkin.
Keskiarvo voi olla 15cm, mutta tarvittava koko onnistuneeseen seksiin on jotain aivan muuta. Varmasti pienelläkin jotkut asennot onnistuvat, mutta kuten tästäkin ketjusta voimme päätellä jää hyvästä seksistä jotain puuttumaan pienen kanssa.
Siis minulta saat sellaisen neuvon että harrastat seksiä joskus muidenkin kanssa. Miehelle tästä ei kannata kertoa, jos hän ei asiasta tiedä, et häntä myöskään satuta. Taudeilta tietenkin tulee suojautua ettei sitä omaa kumppaniaan tartuta! Omalla miehelläni on aika pieni muna, mutta rakastan häntä valtavasti ja kyllä se seksikin luistaa, mutta välillä vaan haluan oikeasti isompaa ja paksumpaa, silloin käyn harvakseltaan vieraissa. :)