En ymmärrä avomieheni ystäviä?
Ollaan nimittäin seurusteltu 2v, joista asuttu yhdessä 1v. Muutettiin rahallisen kannattavuuden kallistamana yhteen. Ollaan molemmat 21v.
Mutta avomiehen ystävät eivät ole voineet hyväksyä minua, kahden vuoden aikana :D
Musta ei kuulemma tykätä siksi, että olen lievästi ylipainoinen. (eli jenkkakahvaa, persettä ja reisiläskiä löytyy)
Miehen kaverit puhuu paskaa meistä seläntakana, ja yrittää saada mua mustasukkaseks toisilla naisilla. Niin että hänen "eksänsä" ovat vieläkin kiinni hänessä ja että hän käy panemassa heitä. :----D joka ei ole millään mahdollista, sillä mies ei ollut seurustellut minua ennen kenenkään kanssa, ja neitsyydenkin menetti minulle. :---D
Kysymys on se, että mitä mä teen niiden kanssa? Oon niille miljoona kertaa sanonu, niin url ku irl, että lopettakaa ny herranjumala jo, että eivätkö he tajua ettemme tule eroamaan, ainakaan ihan lähiaikoina? :DD Ja varsinkaan heidän takiaan.
Mitä teen? Käynkö pesäpallomailan kanssa kylässä, vai koitanko vielä puhua heille?
Kommentit (10)
Voi kun surullista 😕 tyhmiä "kavereita" älä haaskaaa energiaa heihin
Miten sun mies antaa niiden puhua sulle noin??
Vierailija kirjoitti:
Miten sun mies antaa niiden puhua sulle noin??
No onhan se aika selvää, että mieskään ei arvosta ap:ta kovin paljoa.
On kyllä miehessä vikaa, jos ei puolusta sua ystävilleen. Olisiko aika vaatia parempaa kohtelua? Ainakin voisit olla tässä se aikuinen ja jättää tuollaiset jutut noin muuten omaan arvoonsa.
Kyllä se niille on sanonutkin :D Vuoden kiukutteli niille ja itki mun kainalossa ettei tiedä mitä tehdä.
Nykyään ärähtää tietyn ajan kuuntelun jälkeen. Ja mä ymmärrän senkin ettei se jaksa kokoajan valittaa sen kavereille, kun ei se oo kokoaikasta, se valittaminen ja paskanpuhuminen alkaa sitten, ko mennään yhdessä hänen kavereitaan moikkaan :D
Missä he puhuvat näin ?
Mulla oli vähän sama tilanne kun olin 17 v. Poikaystäväni oli hyvin varakas ja meidän perhe ei.
Kaverit mollas mua köyhäksi , joten lopulta poika jätti mut.
Nähtiin 15 v vanhempana ja pyysi anteeksi. Menneet ovat menneitä mutta miten vietät sekuntiakaan samassa seurassa ja missä poikaystäväsi on silloin ?
Vierailija kirjoitti:
Missä he puhuvat näin ?
Mulla oli vähän sama tilanne kun olin 17 v. Poikaystäväni oli hyvin varakas ja meidän perhe ei.
Kaverit mollas mua köyhäksi , joten lopulta poika jätti mut.
Nähtiin 15 v vanhempana ja pyysi anteeksi. Menneet ovat menneitä mutta miten vietät sekuntiakaan samassa seurassa ja missä poikaystäväsi on silloin ?
No perus baarit ja "amisparkitukset" missä ne jauhaa keskenään paskaa, heti ku ovat meistä päässeet ns. "eroon"
No siihen riittää kans iha elkät baari/ruokakauppa - moikkaukset ja jätkien kuulumisten vaihdot.
Miksi käyt moikkaamassa kavereita jos he eivät sinusta pidä?
Miehenä en kyllä pitäisi yhteyttä kavereihin enää, jos yrittävät valheilla pilata parisuhteen :o Mieti nyt omalle kohdalle että kaverisi kävisivät miehellesi valehtelemassa että eksäsi käy panemassa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt moikkaamassa kavereita jos he eivät sinusta pidä?
Miehenä en kyllä pitäisi yhteyttä kavereihin enää, jos yrittävät valheilla pilata parisuhteen :o Mieti nyt omalle kohdalle että kaverisi kävisivät miehellesi valehtelemassa että eksäsi käy panemassa sinua?
No baarissa/ruokakaupassa satutaan liikkuun aikalailla kaksin, ja häne kaverit tulee aina morottaan miestä, en mä tahallaan niiden seuraan hakeudu. :D
Ollaan me siitäki puhuttu, mut en halua että hän joutuu hylkäämään kaikki ja roikkumaan vaan minun ja äitinsä kanssa :D Kyllä se on vähentäny niiden kanssa liikkumista paljon, näkee niitä tarkotuksellisesti ehkä 1-2 kertaa kuussa.
Amis.