Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävystyin yhden naisen kanssa, mutta sain selville että hän käyttä Kånken reppua, miten välit nätisti poikki?

Vierailija
02.05.2016 |

En pysty ajattelemaan häntä enää fiksuna, omilla aivoilla ajattelevana tyyppinä vaan naurettavan massamuodin perässä juoksijana.

Miten muotoilisin asian hänelle?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekin etsi prismasta reppua eikä löytänyt muuta sopivan kokoista, tosin en löytänyt yhtään muuta reppua.

En kyllä ostanut sitäkään kun oli liian kallis.

Vierailija
2/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo kånken joku jonnejen eufemismi mamulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset on naisen muodot? Kannattaa muistaa että rumassakin repussa voi olla muuten hyvät eväät!

Vierailija
4/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kerta kun hän ei näe, voisit piilottaa sen repun, heittää vaikka roskikseen. Tosin ei se tyypin ajatusmaailmaa muuta joten ehkä teidän ystävyydestänne ei tule mitään.

Vierailija
5/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään huolisi tuollaista Kånkenia käyttävää aivotonta kanaa ystäväkseni.

Vierailija
6/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin känken reppu? :D

Vierailija
7/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tyttöystäväksi muita kuin Kånkenia käyttäviä edes huoli. Siitä näkee suoraan, että kyseessä on tiedostava nuori nainen.

Vierailija
8/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe hauska provo. Melkein nauroin.

Vierailija
9/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kånken on jo neljä vuotta vanha ja kamalaa jos en saa enää uusia ystäviä reppuni takia. Paras reppu ikinä retkille ja reissuille, kevyt ja mahtuu tavaraa.

Vierailija
10/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kånken ihan vaan sen takia että muut reput ovat liian isoja enkä halua käyttää laukkua sillä reppu on hyödyllisempi ja ergonomisempi. Vai pitääkö nykyään kaikilla olla joku kallis merkkilaukku että on yhteiskuntakelpoinen?

Vierailija
11/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap;n päähän sopisi kånkenin muovipussi vartiksi.

Vierailija
12/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kånken ihan vaan sen takia että muut reput ovat liian isoja enkä halua käyttää laukkua sillä reppu on hyödyllisempi ja ergonomisempi. Vai pitääkö nykyään kaikilla olla joku kallis merkkilaukku että on yhteiskuntakelpoinen?

Kånken on aika kallis repuksi myös.

Vierailija
13/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei äläs ny! Naiset kantaa Kånkenia sen takia, et sillä viestitetään ketunkolosta. Toihan on vaan hyvä merkki sulle.

Vierailija
14/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se sojottava kahva että ne voi vetää siitä maihin. Yleensä kolmannella kerralla åppivat hylkäämään reppunsa.

Vierailija
15/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No komppaan 14:a siitä, että se kahva on naurettavan näköinen törröttäessään. Niin pirun karmea reppu kokonaisuudessaan että olisin valmis maksamaan siitä, että kaikki Kånkenit poltettaisiin isona kokkona taivaan tuuliin.

Ap

Vierailija
16/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kånken on aika kallis repuksi myös.

Etsin pitkään edullisempaa, sopivan pientä reppua mutta en löytänyt kånkenia parempaa mistään. Lisään tähän että olen siro,163cm pitkä nainen joten tavalliset reput ovat minulle liian isoja. Ja kävin läpi aika monta suomalaista ja ulkomaista nettikauppaa etsiessäni sitä täydellisen kokoista reppua.

Vierailija
17/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, piilota siitä edes se naurettava logo tai sinua pidetään inq muoti-massa-teininä jolla ei ole omia aivoja!

Vierailija
18/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ihq

t.17

Vierailija
19/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan kånken-reppuni jo 1985. Oon aina tykänny kånkenista, oli muodissa tai ei. I <3 Kånken! Se merkkikin on niin ihana. Ja tykkään myös crocseista!

Vierailija
20/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin känken reppu? :D

*facepalm*