Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko jotenkin outo, kun en nukuta lapsiani?

Vierailija
22.02.2006 |

Vien heidät sänkyyn, kun on aika nukkua ja sillä sipuli.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on kasvanut isommaksi (4v) niin on vuoden päivät luettu joku satu illalla.

Vierailija
22/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pojan kun yritti jättää nukkuun yksin niin se huusi pää punaisena kunnes oksensi. Uskomatonta että näin paljon ihmisiä joiden lapset voi vaan panna sänkyyn ja ne nukahtaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapseni eivät tuota ikää aikaisemmin suostuneet omaan sänkyynsä nukahtamaan laisinkaan. Siksi he nukahtivatkin syliin, yleensä mieheni syliin. Yritimme tasaisin väliajoin heitä sänkyyn nukkumaan, mutta kun he itkivät, emme raskineet heitä sinne jättää. Vuoden ikäisenä jokainen heistä oli valmis nukahtamaan omaan sänkyyn ilman yhtään itkua. Meillä oli siis tällainen vuoden kestävä unikoulu joka lapsella =) Miehelleni vieroitusvaihe oli raskain. Hän ei millään olisi hyväksynyt sitä, etteivät vauvat enää nukukaan isin sylissä.

Vierailija:

meidän pojan kun yritti jättää nukkuun yksin niin se huusi pää punaisena kunnes oksensi. Uskomatonta että näin paljon ihmisiä joiden lapset voi vaan panna sänkyyn ja ne nukahtaa...

Vierailija
24/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei 4-vuotiaana meinaa rauhottua millään ja satu luetaan joka ilta. Joskus käy niin ylikierroksilla, että pitää vieressä köllöttää on aika rasittavaa.Olis ihana kun vois vaan sanoa, et mene nukkumaan ja niin kävis.

Vierailija
25/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ensimmäisen vuoden nukahtaneet aina tissi suuhun, eli viereeni.

Sitten olen halunnut heidät nukuttaa siihen saakka, kunnes mulle on lapsi itse sanonut että haluaa nukahtaa itse. Oliskos se siinä 3-4 vuotiaana, een oikein muista.

Nukuttaminen on ihanaa :) On päivän paras hetki, kun oma nyytti kaivautuu kainaloon ja alkaa tuhista. Siitä ei meinaa malttaa lähteä millään pois. Mies tykkää siitä kans ja siinä itsekin saa lepohetken tai ihan unetkin.

Jokainen tyylillään. Olemme yksilöitä nääs.

Vierailija
26/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut monesti lapset saattaa huudelle ja leikkiä tunninkin ennenkuin asettuu... mistähän johtuu?? mitään hätää niillä ei oo kuhan mölisee

Vierailija
27/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nukuttaminen on ihanaa :) On päivän paras hetki, kun oma nyytti kaivautuu kainaloon ja alkaa tuhista. Siitä ei meinaa malttaa lähteä millään pois.

Voi kunpa olisi joskus aikaa tuohon...

Vierailija
28/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole ikinä nukutettu. On viety sänkyyn ja toivotettu hyvää yötä. Ovat tottuneet siihen ja hyvin ovat nukahtaneet

Vierailija
29/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä iltatoimien jälkeen viedään /ohjataan lapsi sänkyyn. Annetaan unipusu ja peitellään. Niin helppoa se on kun osaa =)

Ja näin on tehty koko ajan. Vauvat on tietysti vauvoja, mutta puolen vuoden ikäisinä on jo ruvettu opettamaan omaan sänkyyn, omaan huoneeseen.

Muksut on nyt 3,5v ja 2v, kolmas on tulossa ja samalla tavalla aiotaan tehdä (tietysti saadaan nyt sitten sellainen malli, joka ei nukahda kuin vasta 5h nukutuksen jälkeen...)

Jos muksut on kipeitä tai muuten vaan itkuisia, niin jäädään tietty rauhoittelemaan, mutta näitä iltoja on ehkä yksi kuussa jos silloinkaan.

Vierailija
30/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativat lapset nukahtavat itsekseen. Tämä juttu on paljon lapsesta kiinni, ei niinkään vanhemmista, niinkuin jotkut tietämättömyyttään väittävät.

Vierailija
31/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset nyt 4- ja 2-vuotiaat, nukahtavat itsekseen sänkyihinsä ilman mutinoita.

2-vuotias ei ole koskaan halunnut nukutuksia, haluaa myöskin nukkua aina yksin omassa sängyssään.

4-vuotias taas oli 2-vuotiaana aivan sylitavaraa. Halusijomman kumman vanhemmista viereensä illalla (nukuttamista se kai oli sitten). Nytkin vielä hiosii melkein joka aamuyö viereen.

Toiset ovat lenemmän läheisyyden kaipuisia kuin toiset.

Vierailija
32/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, 4.5v, 1v9kk ja 3kk ja kaikki ovat aina nukahtaneet itse! Keskimmäistä ei voi edes nukuttaa.. vaikeeta sekin joskus kun ei vaan voi!!

Vierailija
33/33 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 10,5kk poika nukahti nätisti itse ekat 9kk sen jälkeen kova itku jo kun näkeekin sängyn, huutoa unen tuloon asti, yöllä huutoja joskus jopa 1h ja aamuyöstä sama. Ja viereen nukahtaisi, mutta siihen en haluaisi totuttaa, sairaana saa olla mutta muuten emme mahdu kaikki nukkumaan. Neuvoja???? Kauan unikoulua kannattaa jatkaa ettei se jätä ihan hirveitä traumoja pienelle???