Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELEKATTI ETTEKÖ TE VOI AUTTAA TÄHÄN??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen voin sanoa, että siinä lasten sivussa opiskelu ei aina suju hankaluuksitta. Lapset voi olla kipeinä tms. eli joustoa omiin suunnitelmiinkin tarvitaan.. Ja mitä pahaa äitiyslomassa on? Mutta jos hyvältä tuntuu, silloin on oikea aika. Mutta ei kannata liikaa suunnitella elämää noin tarkasti... voi nimittäin olla, että kun saat ekan vauvan syliisi, ei kiinnostaa jatkaa opintoja.. Olet nuori, niin käydessä sulla on aina mahdollisuus jatkaa kuitenkin opintoja myöhemminkin. Mun mielestä kantsis käydä kuitenkin koulu loppuun..

Vierailija
2/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja töissäkin ehtii olla vielä 20 vuotta vähintään vaikka menis töihin vasta 40-vuotiaana!!!!!!!!!!! miettikää!!

minulla kolmas lapsi tulossa ja opiskelen ekaa vuotta yliopistossa (vaikka on mulla myös jo yks ammattai.. mutta haluan haastetta lisää)

olette koulun ja työn orjia, jos annatte niiden mennä luonnollisen elämänkulun edelle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistelkaa ihan vapaaehtoisesti!

Vierailija
4/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huonompi säkä niin voi käydä jopa niin että heti tänä iltana alatte tekemään miehesi kanssa lasta, joka ottaa ja tärppää vasta vuonna 2012. Lapsia ei valitettavasti voi aina suunnitella noin tarkasti.