Huomaako gynegologi jos ei ole harrastanut seksiä vuosiin?
Sen tiedän, että neitsyys siellä selviää, mutta jos ei siis ole neitsyt ja edellisestä seksikerrasta on vaikka yli 2 vuotta tai enemmänkin niin näkyykö se mitenkään gynegologille?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
No ei huomaa. Ja entä sitten, vaikka huomaisikin. Ihan niinkuin olisi tiedossa sapiskaa, jos ei harrasta tarpeeksi usein seksiä.
Kyllä sen huomaa, jos seksielämää ei ole ollut vuosiin, mutta mitä sitten?
sh
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin hormonikorvaushoitoa, mutta gynelle meno pelottaa. En ole käynyt 24 vuoteen. Mietin olenko täynnä hometta ja seittejä, seksiä viimeksi ehkä -94 tai 95.
No kai sä nyt kuitenkin olet sitä värkkiäs pessyt tuon jälkeenkin?
Vierailija kirjoitti:
Iäkkäiden naisten emättimen suuaukko menee hirveän kireäksi ja joustamattomaksi, jos heillä ei ole seksielämää. Sen huomaa tavallinen sairaanhoitajakin, kun virtsaputken suuta joutuu monesti etsimään ties mistä emättimen seinästä katetroidessaan. Gynekologi myös näkee vastikään tehdyn yhdynnän juuri eritteistä, kuten tuolla mainittiinkin. Monesti tällaista näkee kuulemma juuri enne kuin nainen tulee asennuttamaan kierukkaa. "Vielä kerran".
Hölmö kysymys, mutta onko mun virtsaputken pää jotenkin väärässä paikassa, kun se on hyppyrissä klitoriksessa eikä lähelläkään emättimen aukkoa saati seinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei huomaa. Ja entä sitten, vaikka huomaisikin. Ihan niinkuin olisi tiedossa sapiskaa, jos ei harrasta tarpeeksi usein seksiä.
sh
Ei sitä huomaa, jos vuosiin ei ole ollut seksielämää. Sitten huomaa, jos vuosikymmeniin ei ole ollut.
LL
Vierailija kirjoitti:
Iäkkäiden naisten emättimen suuaukko menee hirveän kireäksi ja joustamattomaksi, jos heillä ei ole seksielämää. Sen huomaa tavallinen sairaanhoitajakin, kun virtsaputken suuta joutuu monesti etsimään ties mistä emättimen seinästä katetroidessaan. Gynekologi myös näkee vastikään tehdyn yhdynnän juuri eritteistä, kuten tuolla mainittiinkin. Monesti tällaista näkee kuulemma juuri enne kuin nainen tulee asennuttamaan kierukkaa. "Vielä kerran".
Mitä tarkoitat "vielä kerran" ennen kierukan asennusta? Ei kai se kierukan laiton jälkeen seksielämä mihinkään lopu.
Jos yhdyntöjä ei ole kumppanin kanssa mutta käyttää dildoa tmv. ei kai eroa huomaa. Kai? Seksiähän se on sooloseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huomaa, minultakin otettiin papakoe neitsyenä. Tai sitten ne huomasi sen muuta eivät sanoneet mitään.
Eihän papa liity neitsyyteen/seksielämään juuri millään lailla?
Papakoe otetaan kohdunkaulasta. Jos siinä on edessä immenkalvo, sitä ei pysty ottamaan.
Ahaa. Minä olen kyllä useammaltakin virgolta ottanut papakokeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huomaa, minultakin otettiin papakoe neitsyenä. Tai sitten ne huomasi sen muuta eivät sanoneet mitään.
Papakoe otetaan kohdunkaulasta. Jos siinä on edessä immenkalvo, sitä ei pysty ottamaan.
mä oon laittanut neitsyelle kierukankin. Tutkimus ja papa onnistuu kyllä.
Kyllä se huomaa sen vuosien saatossa on kasvanut kauhea hämähäkinverkon näköinen pöheikkö tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sh
Jaahas. Kerroppas sitten miten se seksin harrastamattomuus luotettavasti näkyy. Kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne olivat käyttäneet dildoa.
Olin aikanaan kaupunginsairaalan labrassa töissä. Otettiin papat, ja tippuri- ja klamydianäyttee (siihen aikaan niitä ei katsottu virtsasta). No, lääkäri oli määrännyt tippuri- ja klamydiakokeeseen nuoren naisen. Hän menetti neitsyytensä siinä, kun kollega labrahoitaja survaisi hänen emättimeensä ankannokan, tietämättä, että potilas oli neitsyt (ei sitä potilas itsekään siinä ilmaissut). Suurin mielenkiinto kohdistui lääkäriin, joka määrää neitsyen sukupuolitautitesteihin.
Yksi miesgyne survoi vastaanotolla dildoa pimppiini.
Vierailija kirjoitti:
Sairastan gynekologista syöpää ja joudun siksi käymään jatkuvasti tarkastuksissa. Viime kerralla (yliopistollisen sairaalan) gynekologi kysyi sisätutkimuksen jälkeen, että "onko teillä vielä yhdyntöjä". (Olen jo 65-vuotias, joten varmaan tämän ikäisille ihan normaali kysymys.)
Vähän hämmästyin, mutta vastasin asiallisesti että ei. Hämmästykseni johtui siitä, että minulla ei ole ollut yhdyntöjä koskaan, olen täysin koskematon. Sitä ei gynekologi kysymyksestään päätellen huomannut.
Miksi et ole koskaan ollut yhdynnässä? Siis jos olet hetero? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska anonyymi palsta. Voimia syövän kanssa taisteluun!
Vierailija kirjoitti:
Yksi miesgyne survoi vastaanotolla dildoa pimppiini.
Oletko varma, että se oli dildo joka hänellä oli kädessään? Penis saattaa joskus tuntua ja näyttääkin aivan dildolta.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikanaan kaupunginsairaalan labrassa töissä. Otettiin papat, ja tippuri- ja klamydianäyttee (siihen aikaan niitä ei katsottu virtsasta). No, lääkäri oli määrännyt tippuri- ja klamydiakokeeseen nuoren naisen. Hän menetti neitsyytensä siinä, kun kollega labrahoitaja survaisi hänen emättimeensä ankannokan, tietämättä, että potilas oli neitsyt (ei sitä potilas itsekään siinä ilmaissut). Suurin mielenkiinto kohdistui lääkäriin, joka määrää neitsyen sukupuolitautitesteihin.
Ihmiset valehtelevat/ kaunistelevat paljon myös lääkärilleen. Myös nuoret. Käytetään myös sanontaa "Vatsakipuinen hedelmällisessä iässä oleva nainen on raskaana, kunnes toisin todistetaan"
sh
Ei gyne välitä tai tuomitse, se on hänen työtään.