Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teilläpäin tänään isot (ruoka)kaupat auki ja kävitkö ostoksilla?

Vierailija
01.05.2016 |

Meillä on K-Supermarket kl 21 asti auki ja kävin juuri ostamassa huomiseksi eväitä kun eilen en vapputunnelmissa jaksanut ajatella niitä. Eilenkin kauppa oli klo 19 saakka auki... Tätä menoa ilmeisesti kauppa on auki juhannuksena ja joulunakin...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla yhdeksältä, eikä ollut iso kauppa vaan Alepa kyseessä. En ollut ainoa asiakas.

Vierailija
2/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos kaupat on auki juhannuksena ja joulunakin? Hyvähän se vaan on että ne saa nykyään olla auki miten haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa Prisma oli sulki ja Citymarket oli auki.

Vierailija
4/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaupat on nykyään auki joka päivä. Arkena on minun kauppapäivä. Aikuinen pystyy järjestämään asiansa niin, ettei pyhänä tarvitse käydä kaupassa. Yleensä ainakaan.

Vierailija
5/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on K-Supermarket kl 21 asti auki ja kävin juuri ostamassa huomiseksi eväitä kun eilen en vapputunnelmissa jaksanut ajatella niitä. Eilenkin kauppa oli klo 19 saakka auki... Tätä menoa ilmeisesti kauppa on auki juhannuksena ja joulunakin...

No eihän se ole millään muotoa huono juttu että kauppa on auki.

Vierailija
6/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten jos kaupat on auki juhannuksena ja joulunakin? Hyvähän se vaan on että ne saa nykyään olla auki miten haluaa.

Ei siinä sitten mitään, hyvä on jos asiakkaita riittää. Pääsiäisenä kävin jokaisena päivänä ostamassa jotain pientä mitä mieleen juolahti eikä tarvinnut isoon ryysikseen änkeä. ap

Vierailija
7/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä niin missään sanonutkaan. ap

Vierailija
8/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaupat on nykyään auki joka päivä. Arkena on minun kauppapäivä. Aikuinen pystyy järjestämään asiansa niin, ettei pyhänä tarvitse käydä kaupassa. Yleensä ainakaan.

Aikuinen voi myös järjestää niin että ei tarvi koskaan mennä junttien kanssa arki-iltana kauppaan, ei varsinkaan perjantaina.

Vierailija
9/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä menoa sitten tarkoitit termillä tätä menoa.

Kaupoilla on nyt oikeus harjoittaa toimintaa kuten kaikilla muillakin yrityksillä ja kauppias päättää milloin kannattaa olla auki.

Vierailija
10/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä tuota miksi asiat pitäisi järjestää niin ettei käy pyhänä kaupassa... Ei se kaupassakäynti minulla ainakaan mistään poiskaan ole. Olin itsekin tänään töissä. ap

Vierailija
11/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ollu niitä päiviä, joista pikkukaupat hyötyy eniten. Ja ihmiset joutuu olee töissä tyhjissä kaupoissa, koska ei kukaan tälläsinä päivinä mihinkään Prismaan mene!

Vierailija
12/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auki, en käynyt. Sen sijaan hain pizzeriasta pizzan.

Vierailija
13/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä menoa sitten tarkoitit termillä tätä menoa.

Kaupoilla on nyt oikeus harjoittaa toimintaa kuten kaikilla muillakin yrityksillä ja kauppias päättää milloin kannattaa olla auki.

Sitä menoa, että nykyään kun ei tiedä milloin kaupat ovat auki ja mikä kauppa milloinkin, esim. Turun keskustassa Wiklund näkyi olevan kiinni kun tulin itse töistä vaikka tori oli täynnä ihmisiä, olisin voinut kuvitella että sinnekin asiakkaita olisi riittänyt? Alakerran S-Marketista en tosin tiedä oliko auki vai ei kun en jäänyt katsomaan... ap

Vierailija
14/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi olevan auki ainakin Cittari ja Minimani kun ohi ajeltiin, en käynyt kuitenkaan. Huomenna on taas kauppaan meno edessä. Minun puolesta olisi edes tänään voinut olla kiinnikin. Ei siellä pihoissa kovin paljoa autoja näkynyt olevankaan.

Vierailija
15/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisi bussitkin alkaa kulkea usemmin kuin pyhäaikataulujen mukaan niin kauppakeskuksiinkin olisi helpompi mennä... ap

Vierailija
16/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin perjantaina yli satasella tavaraa, ja nyt oli maidot vähissä ja leipä. mies kävi Siwassa, mutta olisi saanut käydä Prismassa kun eihän siellä Siwassa ollut oikeita jaffakeksejä joita olisin halunnut, jotain halpispaskaa toi kun haki sitä maitoa ja leipää, olis nekin ollut halvempia Prismassa, eikä edes juuri pidempi matka. Ei pitäis miestä päästää kauppaan ikinä.

Vierailija
17/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olivat ja ovat yhä auki. Aina täällä rajaseudulla (Tornio) on. En käynyt. Miksi teitä masentaa kauppojen aukiolo pyhinä? Pysykää kotona pyhäpäivää pyhittämässä, jos se kuuluu vakaumukseenna, muutenhn elämä jatkuu ympärillä melkein kaikkialla muulla kuin pankissa. Sekin toimii netissä.

Vierailija
18/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat rohmusivat kaikki tarjousmansikkahillot eräästä Liiteristä eilen, joten piti tänään mennä uudestaan, mutta valitsin toisen Lidlin. Johan tärppäsi! Kyllä Liiteri oli tänään auki, ja hiljaista siellä oli.

T. Lidl-mies.

Vierailija
19/19 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olivat ja ovat yhä auki. Aina täällä rajaseudulla (Tornio) on. En käynyt. Miksi teitä masentaa kauppojen aukiolo pyhinä? Pysykää kotona pyhäpäivää pyhittämässä, jos se kuuluu vakaumukseenna, muutenhn elämä jatkuu ympärillä melkein kaikkialla muulla kuin pankissa. Sekin toimii netissä.

Ei masenna lainkaan. Mielestäni on vaan varsin turhaa joka ikinen pyhäpäiväkin pitää ne kaupat auki etenkin jos ja kun asiakkaita ei ole tungokseksi asti. Mahtavaahan se on että on palveluita mitä käyttää, mutta itsekin kun asun kaupungissa mistä löytyy vähintäänkin yksi  pienempi kauppa joka palvelee 24/7 niin tuntuu hassulta että isojen markettienkin pitää olla aina auki. Lähinnä ajatukseni suuntautuu sinne kauppojen työntekijöihin ja siihen miten aina jonkun täytyy olla pitämässä putiikkia auki sillä välin kun muut viettää esim. vappua. Kyllä minä heillekin nämä vapaat soisin. Ammatinvalintakysymys joo, mutta ei kukaan kuole nälkään jos kauppa on yhden päivän kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi