Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat, sallitteko itsellenne lainkaan herkkuja?

Vierailija
01.05.2016 |

Karkkipäivä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joka päivä.

Vierailija
2/8 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä olen niin hirveä herkkuperse, että jos sallin itselleni pienenkään määrän herkkuja, niin kohta olen ahminut itseni ähkyyn. Helpompi kieltäytyä kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun laihdutussanavarastoon ei kuulu salliminen, repsahdus jne. ollenkaan, mutta syön kyllä herkkuja silloin kun mieli tekee (joskus kerran-kaksi viikossa, joskus menee toista kuukautta ilman karkkia tai muuta), mutta en siitä koskaan sen kummempaa ajattele.

Vierailija
4/8 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Eilenkin söin mitä halusin, kakkua,karkkia, grillailtiin kaikkea ja muutaman lasin kuohariakin join.

20kg olen viimeisen vuoden aikana tiputtanut painoa.

Vierailija
5/8 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun laihdutussanavarastoon ei kuulu salliminen, repsahdus jne. ollenkaan, mutta syön kyllä herkkuja silloin kun mieli tekee (joskus kerran-kaksi viikossa, joskus menee toista kuukautta ilman karkkia tai muuta), mutta en siitä koskaan sen kummempaa ajattele.

Sama oli minulla kun laihdutin. Herkkuja meni kun teki mieli, määriin kiinnitin huomiota (ei suklaalevyä vaan patukka, ei 200 g sipsipussi vaan 40 g jne). Välillä herkkuja teki mieli pari-kolme kertaa/viikko, välillä saattoi mennä pari kuukauttakin ilman. Jotenkin se, että herkutkin oli ns. sallittu teki sen ettei ne pyörineet koko aikaa päässä. Lisäksi se kun söi kunnolla muuta ruokaa varmaan vaikutti tuohon myös.

Vierailija
6/8 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli herkkuja kun syö niin hyvin. Aloitin tiukalla karppauksella ihan vain muutaman päivän, jonka jälkeen siirryin järkevään, rasvaiseen ja herkulliseen ruokaan. Makeaa ei ole tehnyt mieli eikä nälkä tule kuin pari kertaa päivässä. Suosittelen, vaikka karppaus on aaveellä kirosana.

Vierailija
7/8 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään puolen sentin paksuisen siivun appenzelleriä.

Vierailija
8/8 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sallin, mutta vain harvakseltaan ja erityistilanteissa. Esimerkiksi juhlapäivinä ja kisareissuilla saan herkutella. Näitä ei kuitenkaan ole joka viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän