Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on oikeassa? Parisuhdeongelma

Vierailija
30.04.2016 |

Meillä on poikaystävän kanssa kauhea sota ja haluaisin vähän puolueettomia mielipiteitä asiaan. Pyrin kirjoittamaan tämän mahdollisimman neutraalisti ja totuudenmukaisesti.

Tämä on poikaystävän ensimmäinen opiskelijavappu, jota on odotettu vuosikausia, kun ko. kouluun on haettu. Vihdoin ovet aukenivat ja syksystä asti on puhunut siitä, miten aikoo viettää tämän kauan odotetun vapun haalareissaan opiskelijakavereiden kanssa. Poikaystävä sairastui kuitenkin juuri vappuviikolla ja riennot jäävätkin välistä ja peitonmutka kutsuu, mistä hän onkin ymmärrettävästi äärimmäisen pettynyt ja harmissaan.

Tyttöystävä suhtautuu vappuun neutraalisti, ei liiku opiskelijaporukoissa, vaan viettää yleensä vappua kavereidensa kanssa iltaa istuen. Vappua juhlitaan samalla tyylillä kuin mitä tahansa viikonloppuiltaa, kun lähdetään kavereiden kanssa ulos, mutta onhan vappu kuitenkin aina vappu, ihmisiä enemmän liikkeellä jne. Tyttöystävä aloitti vapun vieton jo eilen, perjantaina, kavereidensa kanssa iltaa istuen ja baarissa käyden. Poikaystävä yritti kotona parantaa oloaan, että aattona pääsisi liikenteeseen.

No, poikaystävä on edelleen sairaana, eikä pysty lähtemään ja toivoi, että tyttöystävä tulisi hänen seurakseen kotiin, ettei ilta olisi ihan totaalisen paska hänelle. Poikaystävä näkee asian siis niin, että tottakai toinen tulee sairaan seuraksi, että se edes vähän helpottaisi sairaan pettymystä siitä, ettei itse pääse. Tyttöystävä taas näkee asian niin, että jos toinen on sairas, niin edes toisen pitäisi silloin mennä, ettei molempien ilta mene pilalle.

Ajatuksia?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte tosi nuoria, erotkaa, jos tuollaisista asioista ei päästä sopuun. 

eihän ne nimenomaan ole, ku lähemmäs 30v., ap kertoi alussa! :D mut joo, erotkaa silti, jos 30v miehelle tärkeintä on biletys äijien kanssa. teepä sit kohta tommosen minäminäminä-miehen kans lapsia... huhhhhh

Vierailija
102/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on oikeassa. En lukenut aloittajan viestiä, mutta kokemuksesta tiedän että nainen on oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu nyt aika paljon siitäkin, kuinka sairas tämä sairas on.

Mun on yliäätään vaikea asennoitua kysymykseen, koska jos olisin semisairas ja näyttää siltä, että toisella on jotain kivaa sovittuna ja hän haluaisi mennä, niin en edes ehdottaisi kotiin jäämistä. 

Mäkin ymmärrän tän, että jos on jotai kivaa sovittuna. Mut jos ei oo?? Että kuulostelee siinä päivän mittaan, et jos jotai tulis. Itelle tulis semmonen olo, että mikä vaan kelpaa kunhan ei tarvi olla kotona akan kans.

Vierailija
104/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehet ollenkaan ajattele siltä kantilta, että haluais, että myös teillä vois olla ees semikivaa ja jäävät kotiin? Kun oma mies ainakin jäisi ihan vaan ton takia ja kun se ei siis pilaisi miehen iltaa, jos ei siis mitään suurempaa ollut suunnitteilla. Ollaanko me jotenki epänormaaleja, kun meillä on kivaa myös kahdestaan? Ei siihen aina tarvita viinaa ja baareja... mutta toki käydään myös ulkona. Molemmat on kivaa, mut eri tavalla. :)

Vierailija
105/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen miesflunssa, että kenelläkään ei saa olla kivaa, kun ei miehellä ole kivaa. Ihmettelen miten kipeä miehesi voi olla, kun ei pysty juhlimaan ollenkaan? Lähdet vaan kavereiden kanssa ulos. Vappu on kerran vuodessa ja nuori ei ole ikuisesti.

Ei vaan aika neiti mies - yleensähän samantapaiset palstalle vuodatetut keissit ovat kipeän naisen vollotusta siitä kun mies ei suostunut jäämään kotiin hoivailemaan.

Tässäkin näkyi sitten olleen nainen kipeänä. Ihan turhaa kitinää tyttöystävältä. Pitäisi kasvaa aikuiseksi ja pyytää kaupassakäyntiä, jos sitä tarvitsee ja toivottaa hyvää vappua juhlimaan menevälle miehelle. Tämä av huijausjuttu oli vielä kirsikkana kakussa. Ilmeisesti mt ongelmista on kyse eikä flunssasta.

Vierailija
106/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahhahaaa, tää on nii taattua av-laatua! ensin suurin osa oli miehen puolella, aloittajaa vastaan, sitten kun selvisi, että osat on toisinpäin, niin alko tuleen näitä miestä puolustavia, aloittajaa vastaan olevia viestejä enemmän. tää on niin tätä av-mammojen logiikkaa. :DDDD

Vierailija
107/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina oikeassa, mutta naisen totuudella mennään.

Vierailija
108/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin mieheni kanssa kotiin.T. N. 50 ja M 47

Vierailija
109/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suositan, että biletysäijien kanssa ei tehdä lapsia. Muut asiat voitte sopia. Tässä tapauksessa tee, miten itse haluat. Tee niin kuin haluat, älä niin kuin mies haluaa.

Vierailija
110/111 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin itse (tyttö) miehen kanssa kotiin. Kyllä sen verran pitää tuntea empatiaa toista kohtaan ja jo ihan kohteliaisuudestakin. Vain itsekäs menisi bailaamaan.

Vierailija
111/111 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa et kumpi on oikeassa mutta ei suhde kovin vakaalta kuulosta jos tällaista asiaa pitää edes miettiä.

Meillä mies jäi mun kanssa kotiin vappuaattona, mä olin siis kipeä. En usko et hänellä meni vappu pilalle siitä että JOUTUI olemaan mun kanssa. Mä olin sohvalla peiton alla, mies grillasi ja otti muutamat oluet ja avattiin skumppakin.

Ollaan myös  kolmekymppisiä, me tosin asutaan yhdessä. Mä kyllä sanoin et voi lähteä kaupungille jos tahtoo mutta ei halunnut jättää mua yksin, eilen meni sitten päivällä kavereidensa kanssa muutamaksi tunniksi brunssille ja avoauto-ajelulle.