Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstailu muuttanut käsitystänne jostain pysyvästi?

Vierailija
30.04.2016 |

Oma käsitykseni miehistä ja parisuhteista on muuttunut. Ei houkuta enää miehen etsiminen, enkä valitettavasti voi ymmärtää miten ketään naista kiinnostaisi. Miehet ovat paljon paljon tunteettomampia seksin suhteen kuin olisin arvannut, seksi on miehelle kuin pieraiseminen. Myös kuva äideistä on muuttunut. Tekin olette vain ihmisiä tarpeinenne kaikkinenne, ihan hävettää millaisina koneina olen äitejä pitänyt.

Entäs teillä?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aiemmin olevani tavallisen näköinen nainen, mutta palstan mukaan jopa lihavat ja rumat saavat baari-iltoina lukuisia iskuyrityksiä.

Vierailija
62/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä AP yleistää, seksi ei minulle ole todellakaan mitään pieraisemiseen verrattavaa toimintaa. En ryhdy seksitouhuihin tuntemattoman naisen kanssa, haluan tuntea naisen ennen kuin ryhdyn läheisiin tekemisiin. Olen sen verran vanhanaikainen, että en halua tuntemattoman kanssa ruveta ähisemään. Nykyään en oikein edes halua tutustua uusiin naisiin, koska usein siinä on käynyt niin että minä ehdin ihastua ja naista ei kiinnostakaan kuin seksi. En halua pelkkää seksiä. M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä AP yleistää, seksi ei minulle ole todellakaan mitään pieraisemiseen verrattavaa toimintaa. En ryhdy seksitouhuihin tuntemattoman naisen kanssa, haluan tuntea naisen ennen kuin ryhdyn läheisiin tekemisiin. Olen sen verran vanhanaikainen, että en halua tuntemattoman kanssa ruveta ähisemään. Nykyään en oikein edes halua tutustua uusiin naisiin, koska usein siinä on käynyt niin että minä ehdin ihastua ja naista ei kiinnostakaan kuin seksi. En halua pelkkää seksiä. M34

Höpö höpö, kaikki miehet haluavat vain pillua ja pettävät heti ja niiden perse haisee. Etkö kuullut palstan jumalaista totuutta?

Vierailija
64/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomioinut miten yksinkertaisia ja jopa tyhmiä ihmisiä on yllättävän paljon, hehkutetaan jostain julkimosta jääkiekon pelaajista ja muista turhakkeista.

Vierailija
65/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tutustua miehiin, edes kaverimielessä. Miehet vain tyytyvät helppoina pitämiinsä vaihtoehtoihin naisista ja vaihtavat tilaisuuden tullen nuorempaan ja kauniimpaan.

Tämä. Naiset on miehille vain kertakäyttötavaraa. Viimeistään neljän/viidenkympin tienoilla alkavat haaveilemaan tyttärensä tai jopa lapsenlapsensa ikäisistä nuorista tytöistä. Naimisiin menossa ei siis ole mielestäni mitään järkeä ku mies jossain vaiheessa vähintään _haluaisi_ vaihtaa nuorempaan naiseen.Tämän laasaslaiset ovat minulle opettaneet.

Siispä nautin lopun elämäni sinkkuudesta ja romansseista, mieluiten nuorten miesten kanssa.

Tämä, paitsi että nuorten miesten tilalle hyvännäköiset ja alfamiehet. Neuvo jonka antaisin nuorelle itselleni nyt on se että älä kuvittele että on pakko olla mies että on joku arvo ihmisenä. Tämän väärinkäsityksen takia olen seurustellut yhden jos toisen lassukan kanssa koska en ole nätti vaan enemmäkin hiirulainen ja päädyin yhden kanssa naimisiinkin mutta joskus mietityttää etyä olisiko voinut elää toisellakin lailla. Olisin pysynyt sinkkuna ja tehnyt pari lasta alfoilta hankituilla siemenillä. Sitten olisin vai harrastanut seikkailuja mahdollisimman hyvännäköisten miesten kanssa tietäen etten niitä koskaan omaksi saa. Mutta fuckbuddyksi kuitenkin 😃.

Vierailija
66/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 

En ole koskaan mikään gigolo ollut, mutta ennen ajattelin, että ehkä nyt joku pubiruusu sentään minunkin matkaani vielä tarttuu. 

Täällä kun lukee näitä juttuja niin olen kadottanut senkin toivonkipinän. Ei kelpaa Bachelorit, ei kalsarimallit, ei businessmiehet... Enpä enää ihmettele miksi seksiä kuulemma harrastetaan vähemmän ja vähemmän, vaikka siitä kohkataan enemmän kuin koskaan :D

Vierailija
67/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen opin täällä, että koska olen yh-äiti, en voi koskaan enää saada parisuhdetta. Ainoa asia miksi mies voisi minusta kiinnostua on satunnainen seksi. Muuten emme kelpaa mihinkään.

Vierailija
68/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen opin täällä, että koska olen yh-äiti, en voi koskaan enää saada parisuhdetta. Ainoa asia miksi mies voisi minusta kiinnostua on satunnainen seksi. Muuten emme kelpaa mihinkään.

Jep... tai jos olet yli-ikäinen (yli 35v.) tai lihava, tai jos seksikumppaineita on yli 10, tai hiukset ovat liian lyhyet... etc. etc. Naisella ei saisi olla takanaan elettyä elämää yhtään, vaan ikuisesti pitäisi olla teini-ikäinen hoikka neitsyt. :/ Tätä palstaa kun lukee niin usein miettii onko fiksuja, maanläheisiä, ihania aitoja miehiä olemassakaan.

Vierailija
69/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran että tietää keski-ikäisten vinoutuneen seksuaalisuuden omaavien ukkojen majailevan täällä.Hyvä jos ovat täällä eikä ihmisten ilmoilla

Opettele erottamaan provot

Vierailija
70/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpailisit vaikka parisuhdeseksiin, mutta ainiin. Olen työtön eli en ole mitään, etkä voi harrastaa seksiä ei minkään kanssa.

Vierailija
71/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tutustua miehiin, edes kaverimielessä. Miehet vain tyytyvät helppoina pitämiinsä vaihtoehtoihin naisista ja vaihtavat tilaisuuden tullen nuorempaan ja kauniimpaan.

Tämä. Naiset on miehille vain kertakäyttötavaraa. Viimeistään neljän/viidenkympin tienoilla alkavat haaveilemaan tyttärensä tai jopa lapsenlapsensa ikäisistä nuorista tytöistä. Naimisiin menossa ei siis ole mielestäni mitään järkeä ku mies jossain vaiheessa vähintään _haluaisi_ vaihtaa nuorempaan naiseen.Tämän laasaslaiset ovat minulle opettaneet.

Siispä nautin lopun elämäni sinkkuudesta ja romansseista, mieluiten nuorten miesten kanssa.

Tämä, paitsi että nuorten miesten tilalle hyvännäköiset ja alfamiehet. Neuvo jonka antaisin nuorelle itselleni nyt on se että älä kuvittele että on pakko olla mies että on joku arvo ihmisenä. Tämän väärinkäsityksen takia olen seurustellut yhden jos toisen lassukan kanssa koska en ole nätti vaan enemmäkin hiirulainen ja päädyin yhden kanssa naimisiinkin mutta joskus mietityttää etyä olisiko voinut elää toisellakin lailla. Olisin pysynyt sinkkuna ja tehnyt pari lasta alfoilta hankituilla siemenillä. Sitten olisin vai harrastanut seikkailuja mahdollisimman hyvännäköisten miesten kanssa tietäen etten niitä koskaan omaksi saa. Mutta fuckbuddyksi kuitenkin 😃.

Et taida olla mikään älyn jättiläinen :)

Vierailija
72/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep... tai jos olet yli-ikäinen (yli 35v.) tai lihava, tai jos seksikumppaineita on yli 10, tai hiukset ovat liian lyhyet... etc. etc. Naisella ei saisi olla takanaan elettyä elämää yhtään, vaan ikuisesti pitäisi olla teini-ikäinen hoikka neitsyt. :/ Tätä palstaa kun lukee niin usein miettii onko fiksuja, maanläheisiä, ihania aitoja miehiä olemassakaan.

Vanha, lihava ja paljon nainut lyhyellä tukalla ei tee kauppaansa luultavasti missään länsimaassa verrattuna johonkin muuhun ryhmään.

Vierailija
73/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoni miessukupuoleen on menetetty.

Tämä! Miehet eivät pidä naisia minään muuna kuin pilluina, miehet eivät ole ikinä vilpittömiä vaan saalistajia taka-ajatuksineen.

Älä nyt hyvä ihminen muodosta käsitystä pelkästään tämän palstan kirjoitusten perusteella. Näille anonyymisti kirjoittamisen sallivista palstoista muodostuu aina vähitellen asioita kärjistävien ja huomiota hakevien foorumeita, joissa he toteuttavat omaa agendaansa. Toki täällä on varmasti joukko muitakin vain ns. lurkkimassa (engl. lurching), ja jotka enimmäkseen uteliaisuudesta ja aikansa kuluksi selaavat & peukuutavat, mutta vain harvoin vaivautuvat kommentoimaan, vaikka edustavatkin varmasti enenmän keskimääräistä suomalaista. Niin ja vaikka tämä palsta nyt jonkinlaista otosta edustaakin , niin otos ei varmasti ole tasapainoinen ja edusta koko väestöä ja sen mielipidettä.

Henkisesti kypsän aikuisen ei ole tarvetta alentua sille tasolle, joita nämä tyrkyt täällä edustavat,mutta toisaalta tämä palsta olisi kuolettavan tylsä, ellei täällä jokunen kylähullu melskaisi huomionhakuisesti. Mutta ei se tarkoita, että kaikki täällä ovat samanlaisia, eikä varsinkaan sitä että kaikki olisivat tämä palstan ulkopuolella samanlaisia.

Lyhyesti, älä yleistä täällä luettua liikaa :)

t. Ei naisia esineellistävä mies, yksi monista siis.

Vierailija
74/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin elänyt 42-vuotiaaksi asti tietämättä, että maailmassa on tuollaisia naisvihaajalassukoita. En ole koskaan elävässä elämässä törmännyt sellaisiin.

Vierailija
75/75 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kunnolliset perheenäidit ja isät polttelevat silloin tällöin kannabista viihteellä, samaan tapaan kuin alkoholiakin silloin tällöin. Se on ihan ok juttu ja kun tuo kannabis ei ole yhtään alkoholia vaarallisempaa, vaan päin vastoin alkoholi on isompi paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi