Onko palstailu muuttanut käsitystänne jostain pysyvästi?
Oma käsitykseni miehistä ja parisuhteista on muuttunut. Ei houkuta enää miehen etsiminen, enkä valitettavasti voi ymmärtää miten ketään naista kiinnostaisi. Miehet ovat paljon paljon tunteettomampia seksin suhteen kuin olisin arvannut, seksi on miehelle kuin pieraiseminen. Myös kuva äideistä on muuttunut. Tekin olette vain ihmisiä tarpeinenne kaikkinenne, ihan hävettää millaisina koneina olen äitejä pitänyt.
Entäs teillä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista. Täällä huomasi kuinka kammottavia ihmisiä ne ovat. Ei tarvitse enää osoittaa mitään kunnioitusta eli panokulliverho-komboa vaan toistuvasti vetämään.
Ai. Minusta on mukavaa kun naiset puolustavat miehiä vihapuheelta monissa keskusteluissa. En muista koskaan nähneeni netissä miehen puolustavan naista. Huorittelu, esineellistäminen, ja arvon kieltäminen sen sijaaan ovat tuttu näky.
Mistä tiedät keskustelijoiden sukupuolet? Kerro ihmeessä.
Kerro ihmeessä mistä sinä sitten tiedät keskustelijoiden sukupuolet ja voit syyttää naisia kammottaviksi ihmisiksi?
En minä ole väittänyt naisia kammottaviksi ihmisiksi.
Ei kannata lähteä tähän. Tällä palstalla kaikki naisista kielteisesti puhuvat ovat automaattisesti miehiä ja kaikista, jotka puhuvat naisista kielteisiä ovat sellaisia joista vaan ei muka tiedä kumpaa sukupuolta ovat. Se on tuo aiemmin mainittu juttu siitä, että jotkut naiset eivät vain pysty käsittelemään naisia kohtaan osoitettua kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista. Täällä huomasi kuinka kammottavia ihmisiä ne ovat. Ei tarvitse enää osoittaa mitään kunnioitusta eli panokulliverho-komboa vaan toistuvasti vetämään.
Ai. Minusta on mukavaa kun naiset puolustavat miehiä vihapuheelta monissa keskusteluissa. En muista koskaan nähneeni netissä miehen puolustavan naista. Huorittelu, esineellistäminen, ja arvon kieltäminen sen sijaaan ovat tuttu näky.
Joko valehtelet, kun sanot, että et ole nähnyt miehen puolustavan naista tai sitten käsityksesi sukupuolista on todella vinoutunut. Vahvistaa kyllä kuvaa naisista. Voin tulla pyyhkimään kullini sinunkin verhoisisi.
Sinä varmaankin puolustat naisia joo. Kamala ihminen.
Miksi pitäisi? Naiset ovat kammottavia ihmisiä, sen tämä palsta on osoittanut. Kunnon misantrooppeja kaikki. Plus et tiedä sukupuoltani myöskään, joten uli uli.
Tiedän. Vain naiset käyttävät typerää uliulia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt, että niin moni ei pese persettään paskomisen jälkeen ja tykkäävät istua paljaalla perseellä penkeillään. Aika eläimellistä touhua.
Tähän vielä voisi lisätä että monet (hetero)miehet eivät edes suihkussa pese sitä persettään. Pelkääkö ne tykkäävänsä miltä perseen hinkkaaminen tuntuu?
Naisella ei ole mitään arvoa kun 25v tärähtää mittariin. En enää edes harkitse vakavampaa suhdetta yhteenkään mieheen, ne on vain mulkullansa ajattelevia pervoja.
Kyllä. En ole tajunnut, kuinka yleisiä yhden illan jutut ovatkaan (siis että harrastetaan ihan seksiä).
Itselläni paljon treffailua ja pyörimisiä baareissa ikävälillä 18-25 vuotta, mutta ainoastaan harrastin seksiä neljän seurustelukumppanin kanssa ja heidänkin kanssaan seksi alkoi vasta kuukausien seurustelun jälkeen. Miehiä oli aina jonoksi asti ja he etsivät minusta seurustelukumppania, tapailin useita, puhuttiin maratonpuheluita ja sain jopa rakkauskirjeitä, mutta vain harvojen kanssa ryhdyin varsinaisesti seurustelemaan. Joskus oli jopa viisi kundia yhtä aikaa minusta kiinnostuneita seurustelumielessä ja pyörin heidän kanssaan bileissä ja baareissa ilman että minua kiinnosti he muuta kuin kaverina.
Sittemmin menin naimisiin. Yhden illan jutut ovat olleet minulle kuin punainen vaate ja kauhistus. Luulin, että on yleistä, että naiset eivät harrasta seksiä tuntemattoman kanssa, mutta tämä palsta on saanut käsitykseni totaalisesti muuttumaan ja tajuan, että minä se tässä harvinainen olen asenteeni vuoksi. En siis ikinä kykenisi harrastamaan seksiä yhden illan jälkeen.
N39
Suomessa naisilla on keskimäärin enemmän seksikumppaneita kuin miehillä. Naisille seksi on ihan yhtä paljon tai enemmän piereskelyä kuin miehille.
"Kontulan mukaan Suomi on ensimmäinen maa maailmassa, jossa päästiin vuonna 2007 tilanteeseen, jossa alle 35-vuotiailla miehillä ja naisilla on ollut yhtä paljon seksikumppaneita. Alle 25-vuotiaita tarkasteltaessa naisilla oli jo ollut enemmän kumppaneita kuin miehillä."
Luulin, että on ihan normaalia, että kumpikin osapuoli maksaa treffeillä illallisesta, mutta palstalla olen oppinut sen olevan naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt, että niin moni ei pese persettään paskomisen jälkeen ja tykkäävät istua paljaalla perseellä penkeillään. Aika eläimellistä touhua.
Tähän vielä voisi lisätä että monet (hetero)miehet eivät edes suihkussa pese sitä persettään. Pelkääkö ne tykkäävänsä miltä perseen hinkkaaminen tuntuu?
Ja tämä väite perustuu miesvihakiiman lisäksi mihin?
Luulin aiemmin, että naiset ovat kykeneviä rationaaliseen ajatteluun. Palstaa seurattuani on tullut selväksi, miksi kaikki kaunis on miesten aikaansaannosta ja miksi tosiaan elämme miesten tekemässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei aiemmin ollut mitään selityksiä sille, miksi jotkut miehet vaikuttavat passiivisen vihamielisiltä, vaikka kohtelivat minua ystävällisesti ja halusivat jutella kanssani. Sellaisiin en halunnut tutustua paremmin, koska en uskonut löytäväni aitoa välittämistä ja hyvää tahtoa. Minua ahdisti se jokin kätketty ikävyys. Voisin hyvin kuvitella, että taustalla oli sellaisia ajatusmaailmoita naisista ja maailmasta, mitä täällä av:lla kirjoitellaan.
Puit hyvin sanoiksi tuon tunteen, joka monille tytöille ja naisille on niin tuttu. Pinnan alla piilevä jonkinlainen kauna. Kuin joku naispuolinen ystävä, jonka huomaa olevan kateellinen passiivis-aggressiivi ja joka kyttää sun virheitä ja etsii vikoja.
Olen vihdoinkin ymmärtänyt, mihin oikeistopuolueiden kannatus perustuu. Ihmisten, etenkin keskiluokan tyhmyyteen ja tietämättömyyteen, sinisilmäisyyteen jne.
Tulin tänne Suomi24:n Sinkut-palstalta, joten käsitykseni naisista on muuttunut positiivisempaan suuntaan. Käsitykseni naisista todellakin perustuu vain anonyymien nettinaisten - tai naisina esiintyvien ihmisten - kirjoituksiin. Yhtäkään naista en irlitse tunne.
Vierailija kirjoitti:
Luulin aiemmin, että naiset ovat kykeneviä rationaaliseen ajatteluun. Palstaa seurattuani on tullut selväksi, miksi kaikki kaunis on miesten aikaansaannosta ja miksi tosiaan elämme miesten tekemässä maailmassa.
Palstan avulla olen oppinut hahmottamaan miehistä egoismia joka tästäkin viestistä näkyy. Mies luulee omistavansa kaiken; naiset, eläimet, luonnon ja koko ihmiskunnan. Mies tituleeraa maailmaa rakentamakseen aivan kuin mies olisi omin kätösin tehtaillut alkuräjähdyksen, eläinlajit ja jokaisen valtion mannerlaatat. Mies ei kykene hahmottamaan kokonaisuuksia, vaan tahtoo nähdä ainoastaan yhteiskunnan huipun jossa on lähinnä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tutustua miehiin, edes kaverimielessä. Miehet vain tyytyvät helppoina pitämiinsä vaihtoehtoihin naisista ja vaihtavat tilaisuuden tullen nuorempaan ja kauniimpaan.
Tämä. Naiset on miehille vain kertakäyttötavaraa. Viimeistään neljän/viidenkympin tienoilla alkavat haaveilemaan tyttärensä tai jopa lapsenlapsensa ikäisistä nuorista tytöistä. Naimisiin menossa ei siis ole mielestäni mitään järkeä ku mies jossain vaiheessa vähintään _haluaisi_ vaihtaa nuorempaan naiseen.Tämän laasaslaiset ovat minulle opettaneet.
Siispä nautin lopun elämäni sinkkuudesta ja romansseista, mieluiten nuorten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tutustua miehiin, edes kaverimielessä. Miehet vain tyytyvät helppoina pitämiinsä vaihtoehtoihin naisista ja vaihtavat tilaisuuden tullen nuorempaan ja kauniimpaan.
Tämä. Naiset on miehille vain kertakäyttötavaraa. Viimeistään neljän/viidenkympin tienoilla alkavat haaveilemaan tyttärensä tai jopa lapsenlapsensa ikäisistä nuorista tytöistä. Naimisiin menossa ei siis ole mielestäni mitään järkeä ku mies jossain vaiheessa vähintään _haluaisi_ vaihtaa nuorempaan naiseen.Tämän laasaslaiset ovat minulle opettaneet.
Siispä nautin lopun elämäni sinkkuudesta ja romansseista, mieluiten nuorten miesten kanssa.
Eikä auta vaikka nainen olisi maailman kaunein, koska laasaslaisten mukaan miehen biologia on vain sellainen, että samaan naiseen kyllästyy vuosien mittaan. Seksikkäinkään ja kauneinkaan nainen ei vain riitä koskaan miehelle pitkällä aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse samanlainen kuin ne kuvailemasi miehet, joihin et ikinä haluaisi tutustua. :D Nyt oli kyllä hyvä trolli, alkoi nimittäin vituttaa ihan kiitettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä. En ennen palstaa tajunnut, että niin monet ovat käsittämättömän tyhmiä, ahdasmielisiä tai kusipäitä. Pahimmat kaikkea kolmea samaan aikaan.
Tämä, juurikin tämä!!!
Jotkut näyttävät olevan kovin pakkomielteisiä, toistavat päivät pitkät samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan avulla olen oppinut hahmottamaan miehistä egoismia joka tästäkin viestistä näkyy. Mies luulee omistavansa kaiken; naiset, eläimet, luonnon ja koko ihmiskunnan. Mies tituleeraa maailmaa rakentamakseen aivan kuin mies olisi omin kätösin tehtaillut alkuräjähdyksen, eläinlajit ja jokaisen valtion mannerlaatat. Mies ei kykene hahmottamaan kokonaisuuksia, vaan tahtoo nähdä ainoastaan yhteiskunnan huipun jossa on lähinnä miehiä.
Kun mies on sukupuolena tehnyt kaiken, niin mies myös omistaa kaiken. Naiset vapaamatkustajina eivät tätä käsitä. Elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, mutta silti nainen ei luo vaan pelkästään tuhoaa. Katsoo tätäkin palstaa: nainen vihaa toista naista.
Minulla ei aiemmin ollut mitään selityksiä sille, miksi jotkut miehet vaikuttavat passiivisen vihamielisiltä, vaikka kohtelivat minua ystävällisesti ja halusivat jutella kanssani. Sellaisiin en halunnut tutustua paremmin, koska en uskonut löytäväni aitoa välittämistä ja hyvää tahtoa. Minua ahdisti se jokin kätketty ikävyys. Voisin hyvin kuvitella, että taustalla oli sellaisia ajatusmaailmoita naisista ja maailmasta, mitä täällä av:lla kirjoitellaan.