Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon jo aika tuiterissa ja pitäisi lähteä porukoille syömään

Vierailija
30.04.2016 |

Äiti tekee blinejä, ihan minua varten kun ovat herkkuani. Äitini on jo 65, isä 70v. Miten mä selviän tästä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan yksi neuvoa-antava.

Vierailija
2/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo? Aika aikasin oot alotellut, no ei siinä mitään. Kyllä sä selviät, auttasko kahvi ennen kun meet? Mieti et kyseessä on kuitenkin sun omat vanhemmat. Kai ne ymmärtää jos aikuinen lapsi haluaa hieman juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaa vanhempiasi. Selvästi Sinua odottavat ja rakastavat. Voi olla viimeinen vappunne yhdessä.

Vierailija
4/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma. Monessakin mielessä.

Vierailija
5/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä aina välissä.

Vierailija
6/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiongelma. Monessakin mielessä.

En nyt menisi näin pitkälle, että on ihan alkoholiongelma, jos vappuaattona on naukkaillut. 

Mutta tietysti, jos on tiedossa ollut kutsu ja selvin päin tarkoitus oli olla, niin kertoohan se jotain luonteen heikkoudesta. 

Haittaako se vanhempia, jos nyt on iloisesti vähän humaltunut? Jos haittaa, että nelikymmpinen(?) "lapsi" joskus on, niin ovat turhan moralisoivia. 

Änkyräkänniläistä kukaan ei tietysti kotiinsa halua bliniaterialle, se on selvä. 

Vierailija
7/7 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä loukkaa vanhempiasi. Selvästi Sinua odottavat ja rakastavat. Voi olla viimeinen vappunne yhdessä.

Voi jessus!

Ihmiset ovat 65v. ja 70v. Yhtä hyvin sitten jokaikinen kerta pitää ajatella kenet tahansa nähdessään, että viimeinen joulu/vappu/juhannus/äitienpäivä, jos tämän ikäiset lasketaan potentiaalisiksi vainajiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän