Onko teillä ryijy seinällä?
Kommentit (30)
Ei oo ryijyä, mutta raamu on. Eikös ryijyt oo semmosia, jossa on se pörrönen pinta ja raamut on sileitä?
No ei helvetissä ole eikä tule. Tää mikään vanhainkoti ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ryijyä, mutta raamu on. Eikös ryijyt oo semmosia, jossa on se pörrönen pinta ja raamut on sileitä?
Tämä olikin uutta. Hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmasti maalattia ja verhotkin on jotain menneisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmasti maalattia ja verhotkin on jotain menneisyyttä.
Siis tarkoitatko, että ryijy on joku "uusi musta"? 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Niin paitsi että se on raanu.
Kyllä raamu on raamu eikä raanu. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paitsi että se on raanu.
Kyllä raamu on raamu eikä raanu. Hah.
Nyt sinun on pakko myöntää, että tähän asti olet luullut raanua raamuksi. Kuvahaulla "raanut":
https://www.google.com/search?q=raanut&espv=2&biw=1920&bih=955&tbm=isch…
Kuvahaulla "raamut" saat vain ulkomaisten äijien kuvia. Ehkä miehen nimi jossain päin maailmaa.
Meillä on kaksi, olen tehnyt molemmat itse. Mallit ovat 80-90- luvuilta.
Voi pee, meillä on aina puhuttu raamuista ja kotona oli ja on niitä monta!
Nro8
Meillä on kaksi ryijyä ja kolme raanua.
Ei ole vielä, kun ei ole tullut vastaan mitään kivaa ja sopivan hintaista. Raanu kyllä löytyy, nyt tiedän sille nimenkin :D
On, mutta kuviointi on aika moderni, sellainen abstrakti näkemys "iltahämärästä" tai jotain (en muista enää tarkkaan mitä tekijä selosti)... Himpuran kallis oli kyllä.
Ei eikä tule. En tykkää seinävaatteista. Keräävät pölyä enkä jaksa tamppailla/tuulettaa.
Eiks raanut ole useimmiten sellaisia raidallisia, ja ryijyissä sitten taas vaikka mitä kuvioita, esim. vihkiryijyissä vuosiluku ym.
Varastossa, säilössä. Ihan turhaan makaa siinäkin monta sataa euroa kiinni. Ennen ajattelin että muistoesine, eli säilötään nyt, säilötään - mutta kotini ei ole mikään museo! Mitään niin pölyä keräävää en enää kotiini hanki.
Meillä on ryijy, ikävä kyllä ei voida pitää seinällä. Miehen mummo teki eläkkeelle jäätyään omat ryijyt kaikille lapsilleen ja lapsenlapsilleen, kauniita kaikki mitkä olen nähnyt. Mies vaan on niin herkkä pölyn kanssa, ettei voi pitää esillä mitään ylimääräistä pölynkerääjää.
Mulla on raanu keittiössä. Ei se mitään pölyä kerää - enkä ulkoiluta sitä koskaan.
On, yksi seinällä ja kaksi varastossa.
On. Itse tekemäni ja mummoni tekemä.