Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä vaimo, siellä!! Pidä se nettitreffaava miehesi poissa netistä!! Alkaa hermo mennä niihin miehiinne huijaamassa minua! Kakki aika mene huijareitten käräyttämiseen!

Vierailija
30.04.2016 |

Se on SINUN VASTTUUSI! Olen saanut tarpeekseni tästä ! Sinun vastuu on vahtia mitä se ukkos tekee koneella. Jos se on koneella, se on varma että sillä on treffi-ilmotus netissä. 90% minun sinkkunaisen ajasta menee nettitreffeillä huijareitteen k'räyttämiseen ja olen saanut tarpeekseni tästä kuviosta! On täysin mahdotonta sinkkuna löytää enää oikeaa sinkkumiestä joka oikeasti on valmis sitoutumaan, koska isoin osa on salaa naimisissa tai suhteessa! Tän kuvion on MUUTUTTAVA!! heti kun nettimies kysyy whatsappia, tai ei kerro koko nimeä tiijän että sillä on vaimo kotona.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaimo sinun vastuu poistaa ne miehesi treffi ilmot sotkemasta oikeitten sinkkujen suhteita netissä! Miehes ei sitä tee niin kauan kun annat jatkua. Alkanu palaa hermot tähän teidän miesten touhuun! ja jos käny piippaa iltaisin sinä tiedät mmitä se tekee! Lopeta heti!

Vierailija
2/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs vanha neiti mahtaa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan kakki aika.. Se on kyllä ikävää.

Vierailija
4/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, todennäköisesti miehet pelästyvät sinua ja siinä vaiheessa se vaimokin alkaa kummasti löytyä... (siis haluavat päästä sinusta äkkiä eroon) Ja kyllä jokainen on itse vastuussa itsestään. Myös miehet - eivät ne ole naisten holhouksessa.

Vierailija
5/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisit aikasi treffien sijaan vaikkapa oikeinkirjoituksen opetteluun.

Vierailija
6/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että tässäkin asiassa syy on naisen? Ei sillä, ymmärrän kyllä. Minuakin kaksi kertaa kusetettu oikein huolella varattujen miesten toimesta. Siksi en enää nettitreffaile. Mutta tosiaan kyllä se syy on vain ja ainoastaan kusipäisissä miehissä ei vaimoissa.

Vierailija
7/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä paljon varattuja, tosin aika moni on sitä ihan avoimesti. Mutta siitä olen eri mieltä, että whatsapin kysyminen tai se että ei kerro nimeään tarkoittaisi että mies on varattu. Jotkut ovat tarkkoja yksityisyydestään kun ei vielä tunne.

Vierailija
8/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on SINUN VASTTUUSI! Olen saanut tarpeekseni tästä ! Sinun vastuu on vahtia mitä se ukkos tekee koneella. Jos se on koneella, se on varma että sillä on treffi-ilmotus netissä. 90% minun sinkkunaisen ajasta menee nettitreffeillä huijareitteen k'räyttämiseen ja olen saanut tarpeekseni tästä kuviosta! On täysin mahdotonta sinkkuna löytää enää oikeaa sinkkumiestä joka oikeasti on valmis sitoutumaan, koska isoin osa on salaa naimisissa tai suhteessa! Tän kuvion on MUUTUTTAVA!! heti kun nettimies kysyy whatsappia, tai ei kerro koko nimeä tiijän että sillä on vaimo kotona.

Höpö höpö. Se on toi mun mies aikuinen ihminen joka tähänkin asti on ihan itse päättänyt mitä tekee. Minä en ota vastuuta hänen tekemisistään.

Vierailija
9/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niiden vaimojen vika ole. Niitähän pitäis vähän sääliä.

Vierailija
10/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, jaa että mun vastuulla mitä mun mieheni tekee. Kyllä se ihan ite on vastuussa tekemisistään eikä ole mun tehtäväni holhota sitä. Meidän suhde kun perustuu luottamukseen ja kunnioitukseen.

Kusipäisiä ihmisiä löytyy aina ja jotkut valehtelee siviilisäätynsä. Ite oon tapaillu miestä josta sain tietää sen olevan naimisissa. No, siihen kaatui se suhde. Toivottavasti vaimo on tajunnut millaisen miehen kanssa tulevaisuutta rakentaa ja on jo juossut kauas pois.

Vierailija
11/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia.

Vierailija
12/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei aina ole niin yksiselitteistä kuin mitä voisi luulla.

Voi olla ollut osallisena jossain tapauksessa joka näyttäisi pahalta tai huonolta sinun silmissäsi vaikka et tietäisi kaikkia faktoja tapahtumien kulusta, ja siksi on pakko jättää se kertomatta tai ei edes niitä ensi treffejäkään tulisi.

Tottakai joukossa on paljon niin petollisia paskoja miehiä ja naisia olen myös itsekin törmännyt näihin samoihin ongelmiin.

Kirjoitin taannoin täällä asiasta ja minulle lähes "naurettiin & vittuiltiin "

Tapaus oli : tapailin naista 38v joka valehteli olevansa lapseton vaikka olikin 2 den lapsen yh-äiti eronnut ja lapsilla eri isät ja toinen oli tavis & toinen HANKALAHERMANNI pieni, kaljupäinen, katkeroitunut, viddumainen, ihmisongelmajäte

Valehteli sujuvasti kun kyselin näistä asioista, viikonloppuisin tapailtiin pe-su

Parin kk ajan

Ehkä eniten harmittaa että pidin hänestä enkä ajatellut että hän ajatteli minua vain lihanpalana ilman tunteita, kun kokototuus paljastui ei kyennyt edes järkevästi perustelemaan että miksi valehteli ja jätti kertomatta asioita.

Olisi vieläkin halunnut jatkaa tapailemista kaiken tämän jälkeenkin.

Vähän on usko mennyt naisiin.

Olen itse 39v urheilullinen, romantikko, eronnut 2 den lähes aikuisen tytön isä

Nyt rakkautta etsimässä.

Niitä 20min ystäviä löytyisi helposti mutta sitä ns oikeaa en ole vielä tavannut.

Olisi vielä kiva rakastaa ja tuntea kun joku toinen rakastaa takaisin niin että lähes kipinöi se suhteen alkuhuuma ihastuminen, rakastuminen ja intohimo.

No kai sitä haaveilla saa ja siksi se vaan saattaa jäädäkin.

Vierailija
13/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs minä nyt sitten vahdin tuota? Tietokoneeseen salasana jonka minä vain tiedän?  Estot tietyille sivuille? Ruutuaika, ja minä vahdin selän takana?

Vierailija
14/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys on yliarvostettua ja vanhanaikaista monikulttuurisessa suomessa vuonna 2016 eikä se ole edes hyve

Vierailija
15/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, nyt positiivinen ajattelu kunniaan.

Sä olet löytänyt elämällesi tarkoituksen ja se on hienoa.

Vierailija
16/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jokainen tsäänssi on mahdollisuus myös pettyä ja epäonnistua .

Vierailija
17/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäisiä ihmisiä .. Syökää pizzaa & kebabia :D

Hyvä ruoka parempi mieli :)

Näyttää rannalla sitten hyvältä tai ei :D

Vierailija
18/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs minä nyt sitten vahdin tuota? Tietokoneeseen salasana jonka minä vain tiedän?  Estot tietyille sivuille? Ruutuaika, ja minä vahdin selän takana?

NÄIN: kirjaudut kaikkiin treffisivustoihin feikkiprofiililla ja laitat hakuun kaikki miehet jotka täsmää mieheesi ja pläräät läpi, kyllä se siellä on niin kuin kaikki muutkin aviomiehet iltaisin!!

Tai etsi miehesi ikä ja siitä vähennä -5 tai -10 vuotta, sieltä löytyy!!

Vierailija
19/19 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMOIN kun alaikäisen lapsen vahtimen on vanhemman VASTUULLA, samoin aviomiehen hillittömän huorailun vahtimen on aikuisen vastuulla eli sinun! Niin kuin esim. purevan ja häiriökäytäytyvän koiran vahtiminen on lain mukaan omistajan vastuulla, pitää se hihnassa, sama pätee huoraileaan aviomieheesi! SINÄ olet se jonka tehtävä on vahtia sitä kettua! Sinä TIEDÄT mitä se tekee jos on salasanasuojattu tietokone, tai selaushistoria tyhjennetty tai muuta salaista! alat penkoa tai syy on sinun!!

pitäkää ne huoramiehenne aisoissa !en jaksa tätä enää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme