Omar-munkin ainesosat NAMNAM!!! :o
Vehnäjauho, sokerikuorrute (sokeri, glukoosisiirappi), toffeen makuinen täyte (12 %)(vesi, glukoosisiirappi, sokeri, sakeuttamisaine (E466, E1442), palmuöljy, suola, väri (E171), happamuudensäätöaine (E334), säilöntäaine (E202), aromi (mm. Vanilja), emulgointiaine (E473)), kananmuna, rypsiöljy, kasvimargariini (kasviöljy ja -rasva (rypsi, palmu, kookos), vesi, emulgointiaine (E471), suola, aromi), sokeri, vesi, hiiva, kasviöljy (palmu), emulgointiaineet (E481, E472e), suola (jodioitu), tärkkelyssiirappi, sakeuttamisaine (E406), väri (E150c) ja aromi.
http://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/12632/omar-munkki-100-g/
Hyvää vappua <3
Kommentit (46)
nii-in? hyvää se on silti ja tuskin yksi tuollainen kerran vuodessa tappaa, kun miettii esim. lääkejäämiä joita raanavedessä on!
Oi voi, söin tommosen viime viikolla. No onneks en kovin paljo tykänny, niin ei tuu uudestaan ostettua. :)
Ei tuota voisi ruoaksi sanoa, jätettä!!!!
Tiesin mitä söin mutta täyte oli liian makeaa. En osta uudelleen. Päällinen oli hyvää!
Oon maistanut, ei maistunut paljon millekkään. Berliini on parempaa. Pettymys.
noita esimiehenii osti meille, nyt tiedän miksi.. kehtasi vielä sanoa: tässä teille omar munkkia!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
noita esimiehenii osti meille, nyt tiedän miksi.. kehtasi vielä sanoa: tässä teille omar munkkia!!!!!!
voi nyyh, onpa kauhea esimies kun tarjoaa teille munkit :)
Niin? Ei kukaan kuole siihen, jos silloin tällöin syö. Miksi nykyään (en tiedä onko ennen ollut) on niin hirveää silloin tällöin syödä jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
hyi helvetti, itse leivon munkit ja ei yhtään koodia :)
Ööh...Kyllä niissä itsetehdyissäkin on E-koodeja, joskin vähemmän kuin noissa yökötyksissä. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei kukaan kuole siihen, jos silloin tällöin syö. Miksi nykyään (en tiedä onko ennen ollut) on niin hirveää silloin tällöin syödä jotain tuollaista.
Nykyään syödään joka päivä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh...Kyllä niissä itsetehdyissäkin on E-koodeja, joskin vähemmän kuin noissa yökötyksissä. :)
ei muuten ole, leivon luomuvehnikseen, tuorehiivaan, luomumunniin :)
Boikotoin epäekologista palmuöljyä. Omar-munkkeja en osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään syödään joka päivä tuollaista.
Joo, naapuri söi eilen, äitini tänään ja me ostetaan huomenna. Jokapäivä joku syö, totta! Mutta se ei vielä takaa, että kaikki söisivät joka päivä. Enkä edes usko, että kovinkaan moni. Olisi huomattavasti enemmän lihavia. Todennäköisesti se tietty osa väestöstä syö joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rasvaa käytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luontaisia e-koodeja löytyy kaikesta ja niitä käytetään elintarviketeollisuudessakin hyödyksi mm. laadunparantamisessa.