Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gallup: mikä on paras naistenlehti

Vierailija
29.04.2016 |

Ajattelin tehdä vähän kyselyä liittyen siihen, mikä on teidän mielestänne paras naisten lehti? Itse pidän Gloriasta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playgirl

Vierailija
2/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä vähän kyselyä liittyen siihen, mikä on teidän mielestänne paras naisten lehti? Itse pidän Gloriasta

Onko Gloria edes oikein naistenlehti? Kelpaako myös Aku Ankka vastaukseksi? Jos kelpaa niin äänestän sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva : mm.mielenkiintoisia henkilöhaastatteluja, arvosteluja ja suositteluja teatterista, kirjoista, musiikista jne.

Vierailija
4/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko saada nettilinkkejä niin voisin tutustua aiheeseen? En lue naistenlehtiä.

Vierailija
5/5 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitäis ensin määritellä, mitkä lehdet ovat naistenlehtiä, esim. ovatko Kotivinkki, Kodin Kuvalehti ja Kotiliesi naistenlehtiä. Mulle naistenlehdistä tulee ensimmäiseksi mieleen Anna, Me Naiset, Gloria ja Olivia. Noista Olivia on mielestäni paras. Anna ja MN ovat mun mielestä karmeaa hömppää ja Gloria pinnallinen elitistinen. Ai niin, sitten on vielä mainittu Eeva, siinä on laadukkaita juttuja, todellakin, mutta kokonaisuus ei puhuttele tarpeeksi. Niin, trendikin on, mutta ehkä siinäkin on liikaa hömppää. Jos koti-lehdet lasketaan, niin Kotivinkki on ehkä paras. Oliviaa en ole lukenut vuosiin, mutta sellainen muistikuva on, että siinä oli hyviä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä