Naisen vaisto pettämisestä?
Olen monta kertaa kuullut, miten vaisto on kertonut, että mies pettää. Minulle tuli outo tunne puoli vuotta sitten, ettei kaikki ole kunnossa. Tämän tunteen jälkeen aloin tarkkailemaan miestäni ja aloin nähdä myös merkkejä. Puhelin oli aina mukana ja laittoi siihen salasanan. Lisääntynyt kuntoilu ja omasta ulkonäöstä huolehtiminen. Sekä yksi todella outo juttu. Mies sulki aina oven perässään. Siis jos meni keittiöön, niin sulki oven. Ennen ei ikinä tehnyt niin. Nämä merkithän voivat olla tarkoittamatta mitään. Mutta tuo vaisto oli todella kummallinen tunne. Se tuli vain yhtenä päivänä, eikä ole vieläkään lähtenyt pois. Oletteko kokeneet samaa ja onko mies loppujen lopuksi pettänyt?
Kommentit (38)
Minulla myös exän muutokset huomasin ensin puhelimesta, jonka otti vessaankin mukaan. Aiemmin se luuri oli heitetty johonkin pöydälle, eikä hän edes vilkaissut sitä koko iltana. Hän alkoi myös arvostella minua ja oli poissaoleva. Kun kysyin toisesta naisesta, hän haukkui minut vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi. En ollut koskaan mustasukkainen, sillä luotin häneen täysin. Toinen nainen paljastui sattuman kautta, kun hänen taskustaan putosi kiireessä papereita lattialle.
Todella paskaa on juuri tuo, että pettäjä haukkuu petettyä vainoharhaiseksi.
Kaksi vuotta eron jälkeen tapasin nykyisen seurustelukumppanini. Ikäväkseni huomasin, että olin varsinkin suhteen alussa hänestä mustasukkainen. Pettäjä särki jotakin perusluottamuksestani.
Tänä päivänä minulla menee huomattavasti paremmin kuin ex- miehellä. Ei se hänen suuri rakkautensa sitten eronnutkaan omasta miehestään.
Mulla ei kanssa toimi naisen vaisto. Vasta, kun mieheni jäi kiinni pitempään jatkuneesta suhteestaan toiseen naiseen, näin kaikki merkit pettämisestä. Olisihan noista pitänyt tyhmemmänkin tajuta. Mutta en mä mitään tajunnut. No toista kertaa mua ei petetä!
HEL-NYC kirjoitti:
Minä olen sitten täysin vaistoton. Minulla ei ollut pienintä aavistustakaan. Mies oli aivan täysin samanlainen, kuin aina ennenkin. Jäi kummallisen sattuman kautta kiinni.
Kerro lisää sattumasta
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Minä olen sitten täysin vaistoton. Minulla ei ollut pienintä aavistustakaan. Mies oli aivan täysin samanlainen, kuin aina ennenkin. Jäi kummallisen sattuman kautta kiinni.
Kerro lisää sattumasta
Mies on aina tiukasti kiinni puhelimessaan työnsä vuoksi. Siellä on paljon erittäin salaista työjuttua jne. En ole koskaan ollut siitä kiinnostunut ja mies on ilmankin todella yksityinen. Yhden kerran oli kuitenkin unohtanut kännykkänsä olohuoneeseen ja teki töitä työhuoneessa. Se piippasi ja ajattelin, että se voi olla tärkeäkin juttu ja otin sen käteeni viedäkseni miehelle. En edes yrittänyt katsoa näyttöä, mutta muutama sana syöpyi verkkokalvolleni. Kysyin asiasta mieheltä joka tunnusti saman tien. Minulla ei ollut ollut aavistustakaan.
Miehet on yleensä huolimattomia ja totuus tulee ilmi jossain vaiheessa. Miettivät liikaa toista naista, eivätkä peitä jälkiä. Suuttuminen kysyttäessä on myös aika selvä merkki!
Haha no ei toimi :D vaimoke epäili, että mulla on toinen nainen, kun halusin ostaa uusia vaatteita ja olin tavallista mietteliäämpi. Tämä kaikki liittyi työnhakuun, joten pieleen meni
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee niin tuntuu että kaikki pettää...
Johtuu varmaan siitä että vain petetyt kirjoittavat kokemuksistaan
Minunkin eksän käytös muuttui kuten ap:n. Minulle tuli todella paha olo. En löytänyt siihen syytä, enkä edes pohtinut pettämistä. En tiennyt, mistä se paha olo tuli. Jotenkin siis " tiesin",
Minullekin kävi samoin. Esimerkiksi leffaa katsoessa aistin ettei mieheni ole läsnä hetkessä. Tätä jatkui varmaan puoli vuotta. Toinen suhdehan siellä sitten oli meneillään. Kyllä naiset tietää!
Yhden illan jutut on vielä salattavissa, mutta suhteet paljastuvat aina ennemmin myöhemmin. Kukaan ei jaksa elää kaksoiselämää pitkään. Ja onhan se selvä, että kun tunteet muualla, ei oma vaimo enää kiinnosta.
Meillä mies rupesi tuijottamaan mua outo ilme kasvoillaan. Varmaan tunti syyllisyyttä. Kuitenkin pystyi valheilla peittämään pitkään suhteensa. Tämä tapahtui raskausaikana :(
Mitäs tähän sanotte: etäsuhde, mies raivostuu ja lyö luurin korvaan jos kysyn onko toinen kuvioissa, raivoamista jos minä en vastaa puheluun, mutta silti toimii itse niin varsinkin iltaisin, hajamielisyyttä. Eniten tässä on ärsyttävää tuo luurin korvaan lyöminen ja pitkä hiljaisuus. Olen koettanut elää omaa arkeani ingnooraamalla hänet, jolloin havahtuu muutaman päivän päästä ja riita totta kai. Että joopa joo, siitä teille kiertoon tämä monilta treffisivuilta tuttu pääkaupungin persoona.
No mun miehellä alkoi myös jatkuvasti puhelin olemaan mukana kokoajan, vaikka ennen ei ollut. Yhtäkkiä se alkoi olemaan, ei hetkeksikään jättäny sitä puhelinta mihinkään.
Mä sitten kerran kysyin tiukkana ihan suoraan, tai oikeestaan en kysyny vaan huusin että tiedän että sulla on toinen nainen, että mitä vittua pelleilet mun kanssa.. Mies oli ihan ihmeissään ja väitti ettei mitään naista ole, että miksi epäilen? Sanoin että oot alkanu pitämään puhelinta kokoajan mukana... Mies sanoi ettei ole mitään toista naista..
Kysyin, että mikä tää puhelimen mukana jatkuvasti pitäminen nyt oikein on, ei se ole muutakaan kuin sitä että vehtaat toisen kanssa? Mies sitten kertoi että hänelle tulee usein vippi ja lainaviestejä, siis mainoksia kun on sellasia ottanut, että hän ei halunnut että näkisin niitä. Sanoi, ettei ole uskaltanut vielä kertoa kun ei tiennyt miten asian muotoilisi, kun häntä hävetti.
Näytti sitten puhelimesta näitä viestejä ja sähköpostistakin ja kaikki muut lappuset ja lippuset että on lainaa otettu ja vippejä. Alkoi sitten itkemään.
Oltiin ihan suhteen alussa vasta, joten hyvä että kertoi tuon lopulta... Vai liekkö ois kertonut jos en ois alkanu epäilemään tuon puhelimen suhteen..
Tuon kertomisen jälkeen alkoi pitämään puhelinta myös pöydällä, eikä enään pitäny sitä mukana. Joten uskoin miestä.
Nyt ollaan 5v oltu yhdessä ja velatkin mies on saanu maksettua.