Naisen vaisto pettämisestä?
Olen monta kertaa kuullut, miten vaisto on kertonut, että mies pettää. Minulle tuli outo tunne puoli vuotta sitten, ettei kaikki ole kunnossa. Tämän tunteen jälkeen aloin tarkkailemaan miestäni ja aloin nähdä myös merkkejä. Puhelin oli aina mukana ja laittoi siihen salasanan. Lisääntynyt kuntoilu ja omasta ulkonäöstä huolehtiminen. Sekä yksi todella outo juttu. Mies sulki aina oven perässään. Siis jos meni keittiöön, niin sulki oven. Ennen ei ikinä tehnyt niin. Nämä merkithän voivat olla tarkoittamatta mitään. Mutta tuo vaisto oli todella kummallinen tunne. Se tuli vain yhtenä päivänä, eikä ole vieläkään lähtenyt pois. Oletteko kokeneet samaa ja onko mies loppujen lopuksi pettänyt?
Kommentit (38)
Olen kokenut, monet kerrat. Joskus mies vannonut vuosia uskollisuutta ja minä tietenkin ollut se vainoharhainen hullu.. Lopulta aina selvinnyt, ettei vaisto ole kerrankaan ollut väärässä. Ikävä juttu, mutta aika selkeä tapaus taitaa miehesi olla.
Minun mies tuli kerran baarista ja oli poissaoleva. Mitään muita merkkejä ei ollut. Myöhemmin sain tietää että oli pettänyt tuona yönä.
Minun naiseni käyttää tekosyynä tuota vaistoa, että saa olla sairaanloisen mustis. Kehittää päässään ihme juttuja ja syyttää minua asioista, joita en ole ikinä tehnyt. En ole ikinä pettänyt. Tää naisen vaisto voi olla ihan väärässäkin ja yhtä tuskaa. Ja tämä on alkanut ihan lähiaikoina ja minä alan miettiä, että josko hän on itse pettänyt minua?
Minullakin oli vaan kummallinen olo. Tuli yhtäkkiä yhtenä päivänä. Mies käyttäytyi kuin ennenkin, ainut ero että tuijotti minua joskus miettiväisenä. Varmaan kadutti! Pettäminenhän sieltä sitten paljastui :(
Hei just luin tosta ovien sulkemisesta :D että on just yks merkki pettämisestä. Sulkee oven koska haluaa suojella itseään tai jotain. En tiennyt että oikeesti joku vois tehdä niin. Pelottavaa :D
En tunne kuin 2 henkilöä joilla ei ole kännykässä salasanaa, ja niillä on vanhat nokiapölkyt. Laita itsekin se salasana kännykkään :)
Vaistosin, ettei mies ollut oma itsensä, seitsemän vuotta takana, joten luin häntä kuin avointa kirjaa. Olin kuulemma eka hupsu, sitten hölmö ja lopulta hullu. Kuukautta myöhemmin katuvana myönsi, että pettänyt oli kun oli käytöskin muuttunut.
Ei pelkästään se miten maailma luhistuu rakkaimman ihmisen pettäessä, mutta kiitos aivan v*tusti miten kaiken kaupan päälle saadaan epäilemään itseään, ajatuksiaan ja vaistojaan ja haukutaan kaupan päälle. Ja kaiken aikaa olet ollut oikeassa.
Naisen vaisto... siis vaistohan sanoo tai alitajunta huomaa MUUTTUNEEN käytöksen. Käytöshän voi tietysti muuttua monesta syystä ja monella tapaa, mutta kun siihen liittyy puhelimen käytön salailu ja omasta ulkonäöstä kiinnostuminen, valitettavan monella asiaan liittyy uusi nainen...Voidaan olla myös poissaoleva, tulee uusia menoja, uusia ystäviä tai sitten syyllisyydentunnossa aletaan riidella pienistäkin
asioista. Tavallaan "oikeutetaan" uusi suhde, kun nykyisen kanssa muka menee huonosti.
Tuossa on selkeitä merkkejä ilmassa enkä vähättele tunnettasi, on tuossa perää, muutunut käytös.
mutta naisen vaisto voi myös olla epävarmuuta yms ja minun 7v suhde kariutui naisen mustasukkaisuuteen.
parasta oli että minulla oli välillä tunne että minua petetään ja kerran ihan etukäteen ilmoittamatta armeijasta tullessa naiseni kahvitteli torstai iltapäivällä miehen kanssa asunnollani pienissä shortseissa ja topissa, oli kuulemma saanut kyydin kotiin seuraavana päivänä ja joivat kahvit, ja naiseni tarjosi palkinto sauhut kyydistä sekä monta vuotta kiviseinä kiisti ettei mitään tapahtanut.
en pääasyt yli tunteestani ettei mitään tapahtunut vaikka auhse jatkuikin vuosia harmittaa etten heti jättänyt.
vitun Vi... V.....
Naisen vaisto kyllä toimii. Mieheni työpäivät veny, laitto kroppsnsa täydelliseen kuntoon , siis on aina treenannu, mutta rupes oikein viilaamaan ulkonäköään. Puhelimen salasana oli unohtunut... Mies joka muistaa kaikki numerot. Tuijotti mua välillä tosi mietteissään. Heitti sivulauseessa, et löytyisikö tavarat paremmin jos ois oma koti. Lopussa ei enää koskenut muhun....ajattelin et kova tressi ehkä aiheuttaa. Sitten yks ilta kerto et haluaa asumus eron , kun mä olen hänelle vain kaveri. Tilitti kuinka ei ole sama mies kun tavattiin, ei tiedä mitä haluaa ja kuka on. Muutti sitten pois . Olin monta kertaa kysynyt et onko sillä toinen . Ei myöntänyt ! Lokakuussa jätti mut. Tammikuussa oli omassa kodissa ja helmikuussa oli uuden naisen kanssa Thaimaassa ... Löysin facesta tiedon!!! Löyty myös kuva missä olivat mäessä mun lasten ja tämän uuden naisen lasten kanssa . Tässä mä nyt istun ja ihmettelen miten mun elämältä vedettiin pohja ihan nenän alta valehdellen kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
En tunne kuin 2 henkilöä joilla ei ole kännykässä salasanaa, ja niillä on vanhat nokiapölkyt. Laita itsekin se salasana kännykkään :)
Minä en laita salasanaa, koska mies on niin mustasukkainen, että keksisi siitä hyvästä että petän. Tai sitten pitäisi kertoa salasana hänellekin.
Kyllä se vaisto sen kertoo. Poissaolevuus on ehkä suurin merkki. Kun mielessä on toinen, ei mies pysty olemaan täysillä sinun kanssa!
Ei helkkari, meillä oli kans tuota ovien sulkemista. Ihmettelin sitä silloin, mutta nythän kaikki saa selityksen. Varmaan joku alitajuinen merkki. Täältähän selviää vaikka mitä :)
Meillä mies etääntyi koko perheestä. Ei huomioinut enää minua tai lapsia samalla tavalla. Alussa syytin työkiireitä, mutta sitten ei mennyt enää siihen piikkiin. Toinen suhdehan se siellä :(
Taitaa olla tosiaan selvää, että mieheni pettää. Etääntymistä on myös ollut havaittavissa. Mies ei vietä enää yhtä mielellään aikaa minun kanssa. Seksi kyllä sujuu todella hyvin, mutta voihan olla, että ajattelee sitä toista :/ kauhea ajatus! Ap
Mun miehellä on ilmeisesti tämä "vaisto". Keksii ja kuvittelee kaikenlaista miten olen erikoinen ja omituinen ja sitä ja tätä. En todellakaan ole pettänyt miestäni eikä tulisi mieleenikään tehdä niin. Ei kuulemma vain luota minuun, eikä voi sille mitään. Hauskaahan tässä on se että hän itse petti minua suhteemme alussa. Rakastan miestäni ja tuntuu todella, siis todella pahalta nämä syytökset.
Mulla oli vaan se kuuluisa "tunne". Ja oikeassa olin :/ toivottavasti sulla ei merkkaa mitään!