Kuinka kauan miehet kykenee olemaan ilman seksiä
kun on tottunut olemaan parisuhteessa vuosia ja suhde päättyy.
Kommentit (44)
No nyt olen "kyennyt" olemaan ilman jo 8 vuotta. Toki se on minusta väsähtäneen ja kitkerän ihmisraunion tehnyt.
Yhdeksäs vuosi menossa with no problems.
Elämässä on paljon muutakin kuin seksi.
No päivän ohjelma on näin naimisissakin kuin kummelin lista pyörän osista; Itsetyydo, masturbo ja runko! Eli kyllä sitä pari kertaa pitää ainakin saada, oli se sitten vaimo paikalla tai ei.
26 vuotta olen ilman ollut. Masturboin kyllä päivittäin. m26
Kuulemma rumakin nainen kelpaa siinä vuoden jälkeen jo.
1 vuosia ja pari kuukautta päälle. Varmaan menee vielä vuosi pari.
Syö escitalopraamia niin ei kauheasti seksi kiinnosta, ehkä kerran kuussa voi olla kiinnostusta.
Whaaat?! Siis te miehet pystytte olemaan noin kauan ilman ja silti miesten suunnalta kauhea valitus, kuinka muijat aina pihtaa eikä koskaan saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Whaaat?! Siis te miehet pystytte olemaan noin kauan ilman ja silti miesten suunnalta kauhea valitus, kuinka muijat aina pihtaa eikä koskaan saa seksiä.
Ne on eri miehet jotka valittaa pihtaamisesta, kuin ne, jotka ei pääse naissuhteissaan edes alkuun.
Vierailija kirjoitti:
"Pystytte"? Kai säkin pystyt elämään yksin jossain kallionkolossa marjoja syömällä ja sadevettä juomalla. Ei puutteessa oleminen silti ihmisarvoista elämää ole, vaikkei siihen heti kaikki kuolekaan. Lisäksi eihän ne narunjatkeeksi päätyneet tänne tule kertomaan, että kuukausi riitti ja sit oli menoa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän miehissäkin ole samalla tavalla eroja kuin naisissakin.
Nuori ehkä päivän, ja sinnitellen, jos on paljon muuta tekemistä, muutaman lisää. Sooloseksistä kun on kyse. Mutta ajatukset pyörii sitten vain sen ympärillä. Kaikki vastaantulevat riisutaan katseella...
HEL-NYC kirjoitti:
Varmaan pari tuntia, luulisin...
Mutta kyllä se silloinkin mielessä pyörii.
Oma mieheni on tiettävästi ollut ilman seksiä reilun vuoden.
Masennulääkkeet on vieneet ererktion, onneksi on lääkkeet, niin ei edes vituta.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Varmaan pari tuntia, luulisin...
Mutta kyllä se silloinkin mielessä pyörii.
Todennäköisesti.
Olen ajatellut olla ilman loppuelämäni, en nykyään edes yritä saada seksiä ja mitä pidempään on mennyt ei asia vaivaa eikä kiinnosta. Keskityn muihin juttuihin ja ihan onnelliseksi itseni tunnen. En osaa noita iskemispelejä, en tajua siitä mitään joten lopetin yrittämisen, olen kyllä seksiä saanut ja suhteissa ollut mutta en koe että seksi kiinnostaa niin paljon, että jaksaisin edes yrittää.
Mihin seksiä tarvitsee jos omat kädet toimii.
Itse olin pari vuotta eron jälkeen. Halusin päästä erosta yli ilman mitään sähläyksiä. Toki olisi mennyt kauemminkin, jos siihen olisi ollut tarvetta.