Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni kommentoi "manboobsejani"

Vierailija
28.04.2016 |

Hän sanoi että minun pitäisi laihduttaa jotta "manboobsini" pienenisivät. Mielestäni aika törkeästi kommentoitu kroppaani! =(

M27

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todellakin. Sinä saat olla ihan mitä huvittaa!

Vierailija
2/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais laihduttaa.

Vierailija
4/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rintaliivit.

Vierailija
5/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiinno. Jokainen saa toki olla omannäköisensä mutta oikeasti sellaiset nuoret pullavat miehet on aika... sori...kamalia! On tissit ja jenkkakahvat kuin mummoilla ainakin.

Manboobsit saa salitreenillä aika kivasti kuntoon mutta ruokavaliolla tietty on vaikutusta.

Vierailija
6/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa, sekä kommentti, että nainen.

Vierailija
7/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais laihduttaa.

Minulla esimerkiksi on snadit ketunnenät, vaikka olen 172/67. Vielä muutama kilo pois, niin pääsen eroon noista. Kyseessähän on myös puhtaasti ulkonäköseikka. En jaksaisi pelkän pienen mahan takia laihduttaa, kun se on tässä normaalipainossa niin työlästäkin. Pakko vaan vittu päästä tisseistä eroon, näyttää erityisen härskiltä normaalipainoisella.

Vierailija
8/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän esineellisti sua, aivan selvästi feministi.

Vierailija
9/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ymmärrettävää, että huolestuu, jos puoliso lihoo tai laihtuu hälyyttävästi, mutta on tuo ulkonäöstä huomauttelu tosi rumaa käytöstä. Ilmeisesti tyttöystäväsi on kiinnostuneempi ulkonäöstäsi kuin terveydestäsi ja hyvinvoinnistasi. Laihduttaminen ei tietty pahaa tee, jos olet kovin ylipainoinen, mutta ei varmaan tekisi pahaa vaihtaa fiksumpaan tyttöystäväänkään. 😊

Vierailija
10/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais laihduttaa.

Minulla esimerkiksi on snadit ketunnenät, vaikka olen 172/67. Vielä muutama kilo pois, niin pääsen eroon noista. Kyseessähän on myös puhtaasti ulkonäköseikka. En jaksaisi pelkän pienen mahan takia laihduttaa, kun se on tässä normaalipainossa niin työlästäkin. Pakko vaan vittu päästä tisseistä eroon, näyttää erityisen härskiltä normaalipainoisella.

En usko että on lihavuudesta kyse, sulla on varmaan jonkinlaista hormonitoiminnan häiriötä jos normaalipainoisena miehenä omaat näkyvät rinnat. Kannatta mennä tutkituttamaan. "Kotihoidoista" kovalla treenauksella saa ne kyllä pois, se saa testosteronin tuotannon käynnistymään, ja kroppakin muotoutuu siinä samalla.

Vierailija
11/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais laihduttaa.

En usko että on lihavuudesta kyse, sulla on varmaan jonkinlaista hormonitoiminnan häiriötä jos normaalipainoisena miehenä omaat näkyvät rinnat. Kannatta mennä tutkituttamaan. "Kotihoidoista" kovalla treenauksella saa ne kyllä pois, se saa testosteronin tuotannon käynnistymään, ja kroppakin muotoutuu siinä samalla.

Nyt meni vähän kotilääkäröinniksi. Olen ollut aiemmin hoikka ja silloin minulla ei tisuja ollut. Pystyn myös ihan hyvin itse tunnustelemaan, että kyse on rasvakudoksesta, ei rintakudoksesta.

Vierailija
12/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais laihduttaa.

Nyt meni vähän kotilääkäröinniksi. Olen ollut aiemmin hoikka ja silloin minulla ei tisuja ollut. Pystyn myös ihan hyvin itse tunnustelemaan, että kyse on rasvakudoksesta, ei rintakudoksesta.

kyllä mäkin suosittelen lääkärissäkäyntiä, on normaalipainoinen ja hormonihäiriö voi vaikuttaa muuhunkin myöhemmällä iällä. Rintasyöpään voi sairastua mieskin.

Ap:lle sanoisin, että jssap! Ei nainenkaan saa loukata puolisoaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän