NOLASIN IHAN SAIRAAN PAHASTI ITTENI!!!
Oon 16v ja tunnilla opettaja puhui ja kyseli oppilaiden mielipiteitä aiheesta, joka oli siwojen muuttuminen k kaupoiksi siis yhteiskunta opintunnilla.
Minä en ollut kuunellut yhtää ja hän sanoi lopulta minulle että sano sinäkin nyt jotain ja minä menin aivan lukkoon ja sain vain sanottua, että en minä nyt oikein osaa sanoa mitään.
Siis ihan sairaan noloa. Minua varmaan luullaan nyt ihan idiootiksi.
Kommentit (13)
Niin? Mä olen varmaan yksinkertainen nelikymppinen kun en ymmärrä missä kohdassa pitäisi nolostua.
Minä piereskelin matematiikan ylioppilaskirjoituksissa, se oli noloa.
No ei aina voi olettaa, että jokaisella oppilaalla on kaikesta jotakin sanottavaa. Sentään et ruvennut sönköttämään jotain paskaa aiheen vierestä. :) Onnea jatkoon!
menes lapsukainen demi.fi ole hyvä :)
Aika pienellä olet selvinny 16-vuotiaaksi asti?
Et ole nolannut itseäsi. Voit unohtaa koko jutun! Noin pienistä on ihan turha murehtia.
Sano ensi tunnilla heti ovesta astuttuasi luokan edessä "Siwa on selvää säästöä!"
Noloa oli kun norovirus iski kesken pyöräretken ja oksensin pyörän selästä, heitin pyörän pois ja syöksyin ripuloimaan puskaan. Oksensin samalla ja kun toimitus oli ohi näin järkyttyneen näköisen koiran ulkoiluttajan :D
Repesin nauruun mutten kauaa nauranut kun pyörryin. Paskaan ja oksennukseen tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Noloa oli kun norovirus iski kesken pyöräretken ja oksensin pyörän selästä, heitin pyörän pois ja syöksyin ripuloimaan puskaan. Oksensin samalla ja kun toimitus oli ohi näin järkyttyneen näköisen koiran ulkoiluttajan :D
Repesin nauruun mutten kauaa nauranut kun pyörryin. Paskaan ja oksennukseen tietenkin.
:D Päivän piristys! Ei mulla sittenkään niin huonosti mee, vaikka kyllästynyt, väsynyt ja yövuoroon pitäs taas. Oikeestaan asiat ihan jees :)
Ei tässä ollut muuta noloa kuin tehdä aloitus tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkäsin että mulle käy just noin kassajonossa, mietin että lähdenkö vai en ja ehdinkö vessaan. Onneksi oli vikkelä kassahenkilö ja pääsin kotiin asti ja räjähdys tuli vasta puoli metriä ennen pyttyä, onneksi housut kintussa ja pytyn päällä.
Unohdit kertoa sen nolon kohdan!