Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko olitte yhdessä ennen kuin näytitte seurustelukumppanin vanhemmille?

Vierailija
28.04.2016 |

Tai näitte hänen vanhempansa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa:)

Se oli menoa kertalaakista. Olimme olleet 2v työkavereita ja lopulta päädyimme viettämään viikonloppua yhdessä. Sitten mies lähti kesälomalle eikä hänestä kuulunut mitään 2 viikkoon, ehdin jo hermostumaan. Kunnes soitti perjantaina että on tulossa mökiltä hakemaan mua sinne viikonlopuksi ja vanhemmat on paikalla. Tuosta käynnistä 2 viikkoa myöhemmin mun valmiit lapset oli "mummolassa" mukana. Ja kaikesta on nyt kulunut 20 onnellista vuotta:D Edelleen siis yhdessä.

Sitä en muista missä vaiheessa mies tapasi mun isäni, varmaan kesän aikana meillä jossain vaiheessa.

Vierailija
2/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu puoli vuotta niin tapasin miehen vanhemmat. Hieman alle vuosi kun mies tapasi vanhempani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran ennen kuin hän tapasi äitini, tosin asummekin ulkomailla. :)

Vierailija
4/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu reilu kuukausi. Mies tapasi äitini n. kaksi viikkoa seurustelun alusta, mutta mä en ole vielä tavannut sen vanhempia. On ollut menoja.

En tiedä oliko viisasta viedä ihan uusi mies jo siinä vaiheessa äidin luo, mutta kun tämä homma on muutenkin mennyt niin nopeasti.:)

Vierailija
5/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapasi mun vanhemmat ennen kun ruvettiin seurustelemaan ja minä näin miehen vanhemmat kun oltiin vuosi oltu yhdes .

Vierailija
6/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me oikeestaan edes seurusteltu, oltiin tapailtu 3kk/eka tapaamisesta 6kk kun mies oli mun luona ja äiti pätkähti kylään. Muuten olisi kyllä mennyt paaljon pidemmälle.

Tuosta kk verran kun sovimme seurustelusta ja siitä vielä vuosi ennen kuin tapasin miehen sukua.

Ja me olimme tuolloin jo vanhuksia... 3-kymppisiä.

Vierailija
7/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuukausi oltiin tapailtu, kun tapasin miehen vanhemmat. Olisko tästä mennyt pari viikkoa, kun mies tapasi mun äidin. Mut hyväksyttiin miehen vanhempien sekä siskojen taholta heti. Miehelle sekä hänen siskoilleen on lapsuudenperhe tärkeä. Ovat paljon tekemisissä toistensa kanssa ja mut on otettu osaksi heidän perhettään, kuten miehen siskojen puolisotkin. Meidän äidillä meni vuosi, ennen kuin hän hyväksyi edes jotenkin mieheni. Meillä ei olla niin tiiviisti lapsuudenperheen kesken tekemisissä.

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kuusi vuotta, josta naimisissa kolme.

Vierailija
8/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat näin 1,5 vuoden kuluttua kun oli alettu seurustella. Miehen vein kotiin näytille vuoden kuluttua. Osittain syynä pitkät välimatkat.

Vierailija
9/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Oltiin oltu ainakin 3 vuotta ja puoliso oli raskaana, kuukautta ennen lapsen syntymää vanhemmat sekä sisarukset tiesivät seurustelusta, samalla mentiin kihloihinkin ja vauva syntyi...

Vierailija
10/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk seurustelun alun jälkeen, taisipa mennä samalla viikolla vanhempien tapaaminen molemmin puolin. Käytiin siis lomilla Pohjois-Suomessa, josta molemmat ollaan kotoisin, mutta tavattiin Helsingissä.

11/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme jo kihloissa. Olisiko ollut 6kk?

Vierailija
12/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole tavanneet toistemme vanhempia, seukattu lähes 2,5 vuotta. Ei ole tapaamisia edes suunnitelmissa, miksi pitäisi, eihän ne ees tiedä meidän seukkaavan? Ikää meillä molemmilla 40+.

Vierailija
13/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni vanhemmat kun oltiin seurusteltu pari viikkoa. Hän näki omani ehkä viikkoa tai paria myöhemmin.

Vierailija
14/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 2 vuotta. Oltiin nuoria mutta molemmilla oli todella etäiset suhteet vanhempiin.

Vierailija
15/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu seitsemän vuotta. Tapasin miehen vanhemmat noin kuukausi siitä, kun olimme alkaneet seurustella. Mieheni ei ole koskaan tavannut vanhempiani, eikä tule tapaamaan.

Vierailija
16/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat tapasin epävirallisesti ohimennen n.1kk siitä kun tutustuimme mieheni kanssa, virallisesti mentiin kylään varmaan 2kk tutustumisestamme. Minun vanhempani tapasivat mieheni reilun 2kk tutustumisestamme. Ollaan läheisiä molempien vanhempien kanssa mutta ei nähty tarvetta heti ekalla viikolla mennä esittelykierrokselle.

Vierailija
17/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen neljä kuukautta. Muutettiin yhteen ja pyydettiin molempien vanhemmat samalla kertaa tuparikahveille.

Vierailija
18/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuosi 4 kk.

Vierailija
19/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapasi äitini kahden kuukauden seurustelun jälkeen, isäni vähän myöhemmin. Minä tapasin miehen äidin puolentoista kuukauden jälkeen ja isän puolen vuoden jälkeen.

Vierailija
20/20 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli hakemaan minua ekoille treffeillemme vanhempieni luota (olin siellä kylässä, asuin monen sadan kilsan päässä). Eli silloin näkivät. Minä näin miehen vanhemmat parin viikon seurustelun jälkeen. Mies asui tuolloin vielä vanhempiensa luona.