Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en pysty iloitsemaan siitä, että poikani "pääsi" pienryhmään erityisopetukseen

Vierailija
28.04.2016 |

kun katsoin niitä muita lapsia minulle tuli tunne siitä että tämän on pakko on virhe, ei minun poikani kuulu tälläiseen paikkaan ! tuntui hirveän pahalta ja itketti ( siellä oli mm. poika jolle näytettiin kuvakortteja ja tyttö, jonka puheesta ei saanut mitään tolkkua.

ja minun lapseni joutuu sinne! tai "pääsee", minun pitäisi kuulemma olla iloinen mutta en ole :(
itkettää ja vi""aa.

pojalla siis on tod.näk. ad/hd ja ja ehkä myös autistisia piirteitä. kasvoi ja kehittyi ihan normaalisti, aina on ollut sellainen hidastelija ja haaveilija, mutta vasta kun aloitti päivähoidon 3-vuotiaana alettiin asiasta huolestua.
ja eskarivuoden puolessa välissä alettiin sitten puhua joko koulun aloituksen lykkäämisestä tai erityisopetuksesta..
täytyy sanoa että menin pois tolaltani, eihän lapseni ole mikään vammainen tai tyhmä!

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla ainoa syy, että ap:n lapsi on hidas haaveilija. Minunkin lapseni oli. Vielä ekalla ja tokalla luokalla jouduin joka aamu pukemaan hänet, kun siitä vaan ei tullut mitään. myös eskaritäti ihmetteli, kun lapsi pitää pukea. Pikkulapsena syömiseen meni usein tunti.

Noista huolestuneena pyysin lapselle koulunaloitusarviota. Oli sitten arvioitavana ja todettiin koulukypsäksi. Se riitti siellä, että pystyy pysymään paikallaan opetuksen ajan.

Tavisluokalla on. Jo kutosluokalla nyt. Haaveilija on edelleen. Pukee sentään itse. Lukihäiriö. Todistus on ihan hyvä.

Ap, miltä kuulostaa koulunaloitusarvio. Tuo on mielestäni hyvä menetelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla