Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele Netflixistä tai Viaplaysta

Vierailija
28.04.2016 |

joku sarja tms.
Olen kipeänä ja aika kuluu hitaasti :/ olisi kiva "koukuttua" johonkin.

Kerro samalla vähän mistä sarja kertoo.
Aika monta sarjaa olen jo katsonutkin, mutta katsotaan tulisiko täältä jokin uusi :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixistä orange is the new black.

Ihan mielettömän hyvä sarja, ehkä oot jo katsonutkin?

Nyt mulla on meneillään greyn anatomia viaplaysta, mutta se poistuu sunnuntaina sieltä.

Vierailija
2/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vähän minkä ikäinen olet ja mistä genrestä tykkäät? Saako olla teinihömppää/älytöntä räiskintää ja seksiä vai jotain asiallisempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane the virgin! Tähän koukutuin pahasti ja nyt onkin kaikki jaksot katsottu. Telenovelatyyppinen sarja neitsyestä joka päätyy odottamaan lasta, kaikkea mahdollista tapahtuu odotuksen aikana. Loistava kertoja ja hänen välikommentit!

Vierailija
4/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sons of anarchy, ensisilmäyksellä, moderni perhe, greyn anatomia

Vierailija
5/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradise, Mr. Selfridge, Breaking Bad

Vierailija
6/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Private Internet Access ja Piratebay. Katso vaikka Jericho tai Outlander.

Vierailija
7/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vähän minkä ikäinen olet ja mistä genrestä tykkäät? Saako olla teinihömppää/älytöntä räiskintää ja seksiä vai jotain asiallisempaa?

Olen kaikkiruokainen. Viimeksi olen katsonut Walking Deadia ja Sydänmailla - sarjoja, hyvin erilaisia siis genreltään :)

Poliittiset selkkaukset yms. ei kyllä kiinnosta, eikä sellainen valkokaulushomma :)

Vierailija
8/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixistä orange is the new black.

Ihan mielettömän hyvä sarja, ehkä oot jo katsonutkin?

Nyt mulla on meneillään greyn anatomia viaplaysta, mutta se poistuu sunnuntaina sieltä.

Yritin tuota Orange is .... katsoa joskus aikoinaan, ehkä 3-4 jaksoa katsoin ja ei vaan kiinnostanut ..

Ap

Vierailija
9/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drop dead diva oli kiva. Kertoo lakinaisesta, joksi muuttui kuolemansa jälkeen... eli vähän fantasiaa mukana muttei liikaa.

Modern family. Aluksi en tykännyt mockumentary tyylistä mutta se olikin hauska. 

Bel-Airin prinssi

Vierailija
10/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paradise, Mr. Selfridge, Breaking Bad

Mistä nää kertoo?

Ap

Vierailija
11/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Bad (kemian opettaja saa syöpädiagnoosin ja alkaa entisen oppilaansa kanssa valmistaa metafetamiinia, sisältää aika paljon seksiä ja huumeiden käyttöä)

Sons of Anarchy (kertoo moottoripyöräjengistä, jonka perustajan poika potee "identideettikriisiä" saatuaan lapsen ja saa tietää aika hurjia asioita isänsä kuolemasta, sisältää kanssa paljon seksiä, alkoholia, räiskintää ja draamaa)

Greys Anatomy (draamalääkärisarja)

Pretty Little Liars (teinidraama, tyttöporukasta yksi murhataan ja muita tyttöjä aletaan vainoamaan ja stalkkaamaan)

Vierailija
12/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaplaystä Powers

Netflixistä vaikka Legends of Tomorrow tai Z Nation

Vierailija
13/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen periaatteessa kaikkia muita paitsi amerikkalaisia sarjoja ja leffoja. Erityisesti tanskalaiset sarjat ja elokuvat kaikki, monet ruotsalaiset myös hyviä. Harmittavan heikkoa vain suomalaisessa viaplay- ja  netflix-versiossa noiden tarjonta, mutta kyllä sieltä löytyy jonkin verran.

Netflixissä on Rikos-kategoriassa aika paljon pohjoismaista tarjontaa mutta muuten vähän heikommin.

Viaplayn Vuokraamo-osiossa löytyy hyviä, jopa erinomaisia pohjoismaisia elokuvia. Harmi että on sijoitettu tuonne Vuokraamo-osioon, perusmaksulliselta puolelta löytyy paljon vähemmän.

Ja onhan Viaplayssa ihan perusmaksulla katsottavissa Mustien leskien pohjoismainen versio eli Black Widows. Taustalla suomalaiset tekijät, juoni pääosin sama kuin Suomessa mutta eri näyttelijät tietysti ja tyyli vähän toisenlainen, menettelee ihan puhtaana viihteenä kyllä.

Amerikkalaisista sarjoista en kyllä löydä mitään muita todella hyviä kuin House of Cards Netflixistä ja Mad Men.

Fargo on myös melko hyvä, mutta on väliaikaisesti poistettu Netflixistä.

Joku Orange is the new black on minun mielestäni äärimmäisen tylsä, lisäksi ärsyttää se skientologi-ämmä siinä pääosassa näyttelemässä, no ehkä sarja on suunnattu naisille, itseäni ei puhuttele pätkääkään.

Sen sijaan vanhemmista jenkkisarjoista Kylmä rinki oli loistava ja samoin The Wire.

Breaking Bad oli pari kautta ihan hauska mutta loppujen lopuksi sarja vain toisti yhtä ja samaa. Olen kyllä katsonut koko sarjan alusta loppuun.

Vierailija
14/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä.

En ole vielä päättänyt mitä alan katsomaan :D haahuilen eri vaihtoehtojen välillä

Ap

Vierailija
15/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se netflixin profiili-testi. Eli mene valikkoon ja ala antamaan tähtiä katsomillesi elokuville ja sarjoille. Netflix sitten alkaa ehdottelemaan että saattaisit tykätä näistä ja noista...

Vierailija
16/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.wikipedia.org/wiki/The_100_(TV_series) tuosta ahmin 1.kauden pariin päivään, oli tosi koukuttava sarja

Vierailija
17/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernatural <3 Hauska, jännittävä ja silmänruokaa riittää.

Vierailija
18/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa viaplayn dokumenttipuolelle, mä tykkäsin historiafanina mm. Pain, pus & poison, Medieval Death, Time Team, Medieval Lives, At Home With The Georgians

Vierailija
19/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixistä oma suosikki oli joku aika sitten American horror story, mutta harmi että siellä on vaan kolme kautta. Onneksi loput löytyy netistä sitten. Upea sarja, jos ei vähän gorea ja välillä ehkä järkyttäviä aiheita säiky.

Vierailija
20/31 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeland

Paradise

Suits

Call the midwife

Nanny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan